Forum-Navigation
Bitte Anmelden oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.
Beitragsübersicht: hotmister1985
vor 4 Wochen
vor 2 Monaten
vor 3 Monaten
vor 4 Monaten
vor 5 Monaten
vor 6 Monaten
@Sixsens: hoe hoog is de entree als de kortingskaart van de tombola wordt verzilverd op het 2 uurs p …In: PARTY & MORE
vor 7 Monaten
vor 7 Monaten
vor 8 Monaten
vor 9 Monaten
Wat zijn haar prijzen voor 30 en 60 min? En biedt ze tongzoenen en pzc aan zonder meerprijs?In: Mary (Roemenië)
vor 9 Monaten
vor 10 Monaten
vor 10 Monaten
vor 10 Monaten
vor 10 Monaten
Kun je de kortingskaart ook inwisselen als je voor pit stop entree kiest? Dan heb je (vrijwel) grati …In: Pit Stop
vor 10 Monaten
vor 11 Monaten
vor 11 Monaten
vor 12 Monaten
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Volgens mij weet ik dan al wie het is. Levert ze volledige service voor 60/110 per half uur/uur?In: Broeierige dag 20-07-2024
vor 1 Jahr
"Mijn 2e kamer was met Mimi, altijd goed en sensueel. Zacht en teder zoenen en heerlijk pijpen …In: Broeierige dag 20-07-2024
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
vor 1 Jahr
Quote from huhu123456 on May 13, 2024, 8:39 pm
@hotmister1985
Ik neem Melis uit Duitsland altijd …In: Zondag 05 Mei
vor 1 Jahr
Quote from pierre on May 2, 2024, 8:04 am
Céline is een prachtige vrouw, ik hou heel veel van haa …In: Celine (Duits/Turks)
vor 1 Jahr
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Als ze silliconen lijkt het me niet de Crystal van enige jaren geleden, of heeft ze recent een boobj …In: Crystal
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Dat voorstel is zo gek nog niet, entree bijv. met 60 euro omhoog, en dan aan de dame die minstens éé …In: Live from Sixsens
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Dan is het me toch gelukt om haar te treffen :), was er al een tijdje naar op zoek door de vele goed …In: Mona
vor 2 Jahren
Een pruik lijkt me sterk, dat zou me zeker zijn opgevallen. Verder had ze een heel wit gebit, gelnag …In: Mona
vor 2 Jahren
Oké apart, gemillimeterd haar had ze zeker niet, maar heel lang zwart steil haar en ook volle billen …In: Mona
vor 2 Jahren
Heb vanmiddag gekamerd met een dame die zich Mona-Lisa noemde. Is dit dezelfde als de Mona uit deze …In: Mona
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
De eerste dame zal Gloria niet zijn, want ze had zeker geen a cup, eerder volle b. Alicia ken ik en …In: Naam dame
vor 2 Jahren
Ik zag afgelopen donderdag een wat oudere brunette met b-cup, lang golvend haar enze droeg een wit s …In: Naam dame
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren
Ik heb haar donderdag ook gezien, ze heet Lilana. Ze probeerde me een aantal keer naar de kamer te k …In: Lilliana, Roemenie
vor 2 Jahren
vor 2 Jahren