Afwimpel tactiek ..........
Zitat von ozzy am Juni 13, 2025, 8:37 am UhrBlijf dat altijd n moeilijke vinden als je geen click voelt aankomen .....
Gewoon rechtuit zijn ?
Of toch meer terug houdend .
Wil ook de meiden nooit vol op staart staan natuurlijk .
Blijf dat altijd n moeilijke vinden als je geen click voelt aankomen .....
Gewoon rechtuit zijn ?
Of toch meer terug houdend .
Wil ook de meiden nooit vol op staart staan natuurlijk .
Zitat von WithHair1960 am Juni 13, 2025, 9:45 am UhrZeggen dat je nog wat wil rondkijken en dat je nog geen beslissing hebt genomen en als je een "appointment " hebt, dat vermelden, ze zullen wel vragen met wie, dat wel, het zal wel moeten kloppen, de dames spreken net als de heren met elkaar. Niet veel blijft "geheim". Ook waarderen de dames wanneer je gelijk zegt dat je (nog) geen interesse hebt, tijd is geld voor hun, als je na een lange tijd praten dan toch niet met de dame in kwestie mee gaat, dat vinden ze niet leuk, en dan krijg je echt "scheve gezichten". Eerlijk zijn dat is de beste optie, maar dat vind ik.
Zeggen dat je nog wat wil rondkijken en dat je nog geen beslissing hebt genomen en als je een "appointment " hebt, dat vermelden, ze zullen wel vragen met wie, dat wel, het zal wel moeten kloppen, de dames spreken net als de heren met elkaar. Niet veel blijft "geheim". Ook waarderen de dames wanneer je gelijk zegt dat je (nog) geen interesse hebt, tijd is geld voor hun, als je na een lange tijd praten dan toch niet met de dame in kwestie mee gaat, dat vinden ze niet leuk, en dan krijg je echt "scheve gezichten". Eerlijk zijn dat is de beste optie, maar dat vind ik.
Zitat von ozzy am Juni 13, 2025, 10:56 am UhrQuote from WithHair1960 on June 13, 2025, 9:45 amZeggen dat je nog wat wil rondkijken en dat je nog geen beslissing hebt genomen en als je een "appointment " hebt, dat vermelden, ze zullen wel vragen met wie, dat wel, het zal wel moeten kloppen, de dames spreken net als de heren met elkaar. Niet veel blijft "geheim". Ook waarderen de dames wanneer je gelijk zegt dat je (nog) geen interesse hebt, tijd is geld voor hun, als je na een lange tijd praten dan toch niet met de dame in kwestie mee gaat, dat vinden ze niet leuk, en dan krijg je echt "scheve gezichten". Eerlijk zijn dat is de beste optie, maar dat vind ik.
Dat er n hoog Big Brother gehalte heerst daar was ik al heel snel achter.
Heb deze versie van wandelen ook bewust n hele tijd vermeden .......
Maar ook in Six lopen toch ook wel wat pareltjes rond die je niet snel elders gaat vinden .
Quote from WithHair1960 on June 13, 2025, 9:45 amZeggen dat je nog wat wil rondkijken en dat je nog geen beslissing hebt genomen en als je een "appointment " hebt, dat vermelden, ze zullen wel vragen met wie, dat wel, het zal wel moeten kloppen, de dames spreken net als de heren met elkaar. Niet veel blijft "geheim". Ook waarderen de dames wanneer je gelijk zegt dat je (nog) geen interesse hebt, tijd is geld voor hun, als je na een lange tijd praten dan toch niet met de dame in kwestie mee gaat, dat vinden ze niet leuk, en dan krijg je echt "scheve gezichten". Eerlijk zijn dat is de beste optie, maar dat vind ik.
Dat er n hoog Big Brother gehalte heerst daar was ik al heel snel achter.
Heb deze versie van wandelen ook bewust n hele tijd vermeden .......
Maar ook in Six lopen toch ook wel wat pareltjes rond die je niet snel elders gaat vinden .
Zitat von Assman am Juni 13, 2025, 7:44 pm Uhr“Sorry, i just finished”. Meestal lopen ze dan METEEN verder! 😀
“I have an appointment” werkt prima voor @withhair1960 , want die heeft hij ook altijd 🙂 . Ik zeg dat ook vaak, maar dan vermeld ik GEEN naam (dan leg ik mijn wijsvinger op mijn lippen) om toch nog enigszins flexibel te blijven (als Plan A niet beschikbaar is, switchen naar Plan B of Plan C). Daar is niks oneerlijks aan, maar ze hoeven ook weer niet alles te weten. Ik weet het zelf vaak niet eens. Maar eerlijk duurt wel altijd het langst ja, dus goed op je eigen reputatie letten.
“Sorry, i just finished”. Meestal lopen ze dan METEEN verder! 😀
“I have an appointment” werkt prima voor @withhair1960 , want die heeft hij ook altijd 🙂 . Ik zeg dat ook vaak, maar dan vermeld ik GEEN naam (dan leg ik mijn wijsvinger op mijn lippen) om toch nog enigszins flexibel te blijven (als Plan A niet beschikbaar is, switchen naar Plan B of Plan C). Daar is niks oneerlijks aan, maar ze hoeven ook weer niet alles te weten. Ik weet het zelf vaak niet eens. Maar eerlijk duurt wel altijd het langst ja, dus goed op je eigen reputatie letten.
Zitat von ozzy am Juni 14, 2025, 3:40 am Uhr
- Quote from Assman on June 13, 2025, 7:44 pm
“Sorry, i just finished”. Meestal lopen ze dan METEEN verder! ????
“I have an appointment” werkt prima voor @withhair1960 , want die heeft hij ook altijd ???? . Ik zeg dat ook vaak, maar dan vermeld ik GEEN naam (dan leg ik mijn wijsvinger op mijn lippen) om toch nog enigszins flexibel te blijven (als Plan A niet beschikbaar is, switchen naar Plan B of Plan C). Daar is niks oneerlijks aan, maar ze hoeven ook weer niet alles te weten. Ik weet het zelf vaak niet eens. Maar eerlijk duurt wel altijd het langst ja, dus goed op je eigen reputatie letten.
Jou tactiek had ik zelf al in dezelfde volgorde geprobeerd.. ... .........
" ik kom net van de kamer " , krijg ik meteen te horen met wie en hoelang dat geduurd had .
" sorry ik heb al wat afgesproken " , komt vaak meteen de juiste naam .
Dus qua "reputatie " ... .. . . . . Die is op n heel korte tijd al totaal om zeep geholpen.
Zoals vaak lossen problemen zich zelf op .
Alleen de zusjes met bril blijven nog even proberen. Heb de gedachte al gehad te vragen waarom ze hun eigen reviews niet ff doorlezen, maar houd het liever netjes .
Ben zelf best wel verrast door de matige service die veel dames proberen aan te bieden. Best zonde eigenlijk .
- Quote from Assman on June 13, 2025, 7:44 pm
“Sorry, i just finished”. Meestal lopen ze dan METEEN verder! ????
“I have an appointment” werkt prima voor @withhair1960 , want die heeft hij ook altijd ???? . Ik zeg dat ook vaak, maar dan vermeld ik GEEN naam (dan leg ik mijn wijsvinger op mijn lippen) om toch nog enigszins flexibel te blijven (als Plan A niet beschikbaar is, switchen naar Plan B of Plan C). Daar is niks oneerlijks aan, maar ze hoeven ook weer niet alles te weten. Ik weet het zelf vaak niet eens. Maar eerlijk duurt wel altijd het langst ja, dus goed op je eigen reputatie letten.
Jou tactiek had ik zelf al in dezelfde volgorde geprobeerd.. ... .........
" ik kom net van de kamer " , krijg ik meteen te horen met wie en hoelang dat geduurd had .
" sorry ik heb al wat afgesproken " , komt vaak meteen de juiste naam .
Dus qua "reputatie " ... .. . . . . Die is op n heel korte tijd al totaal om zeep geholpen.
Zoals vaak lossen problemen zich zelf op .
Alleen de zusjes met bril blijven nog even proberen. Heb de gedachte al gehad te vragen waarom ze hun eigen reviews niet ff doorlezen, maar houd het liever netjes .
Ben zelf best wel verrast door de matige service die veel dames proberen aan te bieden. Best zonde eigenlijk .
Zitat von Wandelaar5 am Juni 14, 2025, 8:52 am UhrIk ben nog steeds eerlijk. Dat werkt voor mij het beste. Nancy en Natasha kwamen in het begin steeds naar me toe. Op een gegeven moment heb ik ze gezegd dat ze niet steeds hoefden te komen, omdat ik niet met hen naar de kamer zou gaan. “Why not?” Toen heb ik gezegd dat ze niet mijn type waren. Waarom niet? Wat is je type? Toen ik heb gezegd dat ik geen klik met hen had, geen connection voelde. Dat begrepen ze en sindsdien zijn ze erg aardig tegen me, maar komen niet meer vragen om een kamer. Je kunt op een beleefde manier eerlijk zijn.
Wat ik er tegenwoordig ook vaak bij zeg, is dat ik eerlijk ben. Dat ik niet wil zeggen “maybe later” terwijl ik eigenlijk niet met hen naar de kamer wil.
Als er dames zijn waar ik op dat moment niet mee naar de kamer wil (bijvoorbeeld eerst wat eten, of als ik net terug kom van een kamer) dan zeg ik er ook bij dat ik eerlijk ben en dat “maybe” bij mij ook echt “maybe” is en dat ik het eerlijk zou zeggen als ze geen kans maakten. Op die manier gooi je geen deuren dicht, die je nog open wilt houden.
Ik ben nog steeds eerlijk. Dat werkt voor mij het beste. Nancy en Natasha kwamen in het begin steeds naar me toe. Op een gegeven moment heb ik ze gezegd dat ze niet steeds hoefden te komen, omdat ik niet met hen naar de kamer zou gaan. “Why not?” Toen heb ik gezegd dat ze niet mijn type waren. Waarom niet? Wat is je type? Toen ik heb gezegd dat ik geen klik met hen had, geen connection voelde. Dat begrepen ze en sindsdien zijn ze erg aardig tegen me, maar komen niet meer vragen om een kamer. Je kunt op een beleefde manier eerlijk zijn.
Wat ik er tegenwoordig ook vaak bij zeg, is dat ik eerlijk ben. Dat ik niet wil zeggen “maybe later” terwijl ik eigenlijk niet met hen naar de kamer wil.
Als er dames zijn waar ik op dat moment niet mee naar de kamer wil (bijvoorbeeld eerst wat eten, of als ik net terug kom van een kamer) dan zeg ik er ook bij dat ik eerlijk ben en dat “maybe” bij mij ook echt “maybe” is en dat ik het eerlijk zou zeggen als ze geen kans maakten. Op die manier gooi je geen deuren dicht, die je nog open wilt houden.
Zitat von ozzy am Juni 14, 2025, 10:02 am Uhr
Toch zijn er ook dames bij die zelf wel n goede tactiek hanteren.
Je zou zeggen....... dat moet bij andere meiden ook de ogen doen openen, maar schijnbaar zijn die snel tevreden.
Met n lange snavel op de bank blijven zitten helpt meestal niet vooruit .
Verder heb ik mij ook al laten vangen terwijl ze eigenlijk helemaal mijn type niet is .
Gewoon door de manier van benaderen , als je dan geen wonderen verwacht kan het nog best wel eens leuk zijn op de kamer.........
Toch zijn er ook dames bij die zelf wel n goede tactiek hanteren.
Je zou zeggen....... dat moet bij andere meiden ook de ogen doen openen, maar schijnbaar zijn die snel tevreden.
Met n lange snavel op de bank blijven zitten helpt meestal niet vooruit .
Verder heb ik mij ook al laten vangen terwijl ze eigenlijk helemaal mijn type niet is .
Gewoon door de manier van benaderen , als je dan geen wonderen verwacht kan het nog best wel eens leuk zijn op de kamer.........
Zitat von Knight am Juni 14, 2025, 2:52 pm UhrVerzin een dienst die ze niet aanbied en sta erop dat je daar naar op zoek bent 😉
Laatst kunnen toepassen maar die was ook easy. Ze bood helaas geen blowjob zonder condoom aan.
Verzin een dienst die ze niet aanbied en sta erop dat je daar naar op zoek bent 😉
Laatst kunnen toepassen maar die was ook easy. Ze bood helaas geen blowjob zonder condoom aan.