Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesAnnabel
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Annabel

Ik zie hier nog geen draadje over Annabel.

Is er iemand hier die zijn kamerervaring wil delen?

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

Annabel heeft de mooiste billen van Sixsens, volgens ASSman… En die zou het moeten weten, maar dit is subjectief natuurlijk. Vijf tot tien andere dames komen ook voor deze titel in aanmerking, vind ik. Annabel heeft een heel schattig wipneusje trouwens 🙂

Maar goed, Annabel. In het begin leek het wel of ze helemaal niet met beren wilde spreken, laat staan kameren. Maar inmiddels begint ze toch wel een beetje los te komen, en wat toegankelijker te worden. Vorige week nam Saïra (over mooie billen gesproken…) haar op sleeptouw, en ze boden diverse beren een trio aan. Zeer interessant, want dan heb je niet alleen 2x de looks maar ook sowieso de skills van Saïra, die zeer effectief is. Mijn kruid was al verschoten helaas, volgende keer beter.

Mocht iemand iets willen delen over zijn kamer-ervaring met Annabel dan zal ook ik dit met veel interesse lezen 🙂

Bachatero, LoveFromParis und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroLoveFromParisbefkeBarthelomeo
Vandaag weer een dagje in de Limburgse heuvels geweest. Het was een stralende zonnige dag en ondanks de naderende paasdagen was de bezetting erg goed te noemen.
Ook vandaag viel mijn oog weer op Annabel. Wat een mooie jonge vrouw is dat toch met alles in de juiste vormen en proporties.
Dus aan het eind  van de middag toch mijn stoute schoenen maar aangetrokken om samen met haar een kamertje op te zoeken.
Annabel is nog wel een beetje verlegen en werkt nog maar een maand bij SS. Haar Engels is nog niet echt je van het maar ik heb wel het idee dat ze de taal steeds beter gaat beheersen. Dat gaat helemaal goed komen met haar.
Op de kamer aangekomen  was het even wennen en aftasten maar wat een prachtig lichaam heeft deze jonge vrouw. Om je vingers bij af te likken.
Jammer dat het zoenen beperkt bleef tot kusjes geven maar dat mocht voor mij de pret niet drukken. Wat betreft alle andere zaken kwam ze haar afspraken prima na.
Deze Annabel belooft zeker een toppertje te worden.
Ik heb er erg van genoten.

Dankjewel Annabel!!

Mulțumesc, Annabel!!

Bachatero, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5hotmister1985LoveFromParisAssmaniejtentiejn

Annabel…

Sinds 25 Januari staat ze op het lijstje van Bachatero, en dat zal wel kloppen.
Ze is jong (21 jaar) en nieuw in het vak. In het begin leek het wel of ze helemaal niet wilde kameren, maar vooral de laatste maand voelt ze zich een stuk beter op haar gemak (gelukkig) en is ze prima toegankelijk geworden.
Vorige week kwam ze zelfs spontaan op mijn schoot zitten (wat erg prettig aanvoelde 🙂), maar een andere dame was toen net al de sleutel aan het halen dus ik moest Annabel om nog wat geduld vragen.
Gisteren dan eindelijk met haar kunnen kameren.

Annabel, of Annabella zoals ze zelf zegt, is een opvallende verschijning. Ze is relatief lang, heeft een relatief witte huid en erg mooie billen. Op haar rechterheup heeft ze een opvallende moedervlek (zeker niet storend), ze heeft een paar tattoos van bescheiden formaat en een schattig wipneusje. Meestal is ze naast de bar te vinden, bij de nooduitgang.
Specs… 🙂 : 21 jaar, 170cm., 58kg., slank/ atletisch, blondje, prachtige natuurlijke B cup en hele mooie kogelronde billen. Ze ziet eruit alsof ze 3x per week naar de sportschool gaat, maar ze sport helemaal niet, zegt ze zelf. Geluk gehad toen God aan het uitdelen was dus.

Op de kamer had ze Junior al snel bij de les. Kortgezegd was het allemaal prima. Annabel is leuk/ grappig ("she makes me smile 🙂") en leert snel bij vermoed ik. Nu is het wel fair om te vermelden dat ik zelf niet geweldig was deze sessie. Dit deels dankzij de dikke rode regenjas, maar ook omdat ik altijd extra voorzichtig ben met zo'n jonge meisjes.
Annabel is nu al prima, maar als ze blijft zal ze gaandeweg alleen maar beter worden vermoed ik.
Weer een mooie aanwinst voor Sixsens!

Bachatero, Wandelaar5 und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5LoveFromParisbefkeoupsWithHair1960iejtentiejnBarthelomeo

Ik heb dit jaar ook al gekamerd (30 min) met Annabel. Ze was in het begin wat onwennig maar ze leert snel bij. Idd, ze heeft een mooi figuur en lekkere B-cup. Ik denk dat we haar wat moeten geruststellen en haar wat tijd moeten geven.

WithHair1960, Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960Assmaniejtentiejn

Welke dagen is zei aanwezig ?

Quote from roulette on April 26, 2025, 10:45 am

Welke dagen is zei aanwezig ?

Net even gevraagd. Ze werkt 6 dagen per week, alleen de maandag heeft ze vrij.

Agronymus1, roulette und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1rouletteAssman