Assman’s Sixsens Holiday 2025 – The End.
Zitat von Assman am Juli 31, 2025, 2:03 pm UhrEnkele maanden geleden kreeg ik van mijn huisarts het dringende advies om meer te ontspannen.
Maar ja, hoe ga je dit het beste doen? Een rondje wandelen is altijd goed, en sporten natuurlijk.
Er was echter meer nodig. Hier eens goed over nagedacht en besloten om mijn vakantiecentjes niet uit te geven aan vliegtickets en hotels, maar aan Sixsens. 13 keer geweest in Juli... 🙂ONTSPANNEN & GENIETEN
Dit is zeer zeker gelukt! Ik voel mij nu een stuk beter dan een maand geleden, goed zelfs 🙂 Veel leuke gesprekken gehad en gelachen met onder andere @ozzy, @bachatero, @withhair1960, Jezus, Bedrijfsspion, Éminence grise, @wandelaar5, @vergeetachtige-beer, de Brabo’s (ik weet dat jullie meelezen... 😀 ), @dievanhiernaast, @iejtentiejn en veel andere (Belgische vooral) beren.
En met de dames natuurlijk, die kunnen er vaak ook wat van! 😀WAAR LIGT DE GRENS? (voor mij dan)
Normaal gesproken kan ik niet te lang blijven (5 uurtjes ofzo) en dan is 2x kameren ruim voldoende. Maar toen ik langer, 10 of 12 uurtjes, kon blijven begon het na 2x kameren toch weer dusdanig te kriebelen dat een derde ronde in beeld kwam. Drie dagen achter elkaar gaan (Vrijdag, Zaterdag en Zondag) en dan 3x kameren per dag... Dit ging niet meer al te best! 😀
In actie komen was geen probleem voor Junior, maar om er dan nog een plof uit te krijgen... Oefff...
Nancy, Melanie LT en Kajsa bleken de ware sloopkogels te zijn... 😀
Maar toch maar iets rustiger aan gedaan na de eerste week.IETS GELEERD?
- Meteen na het eten gaan kameren, beter niet doen;
- Meteen na een pittige sauna sessie gaan kameren, beter niet doen;
- Kort na een kamer, weer gaan kameren? Beter 3 of 4 uurtjes ertussen houden;
- Trio’s/ multitasken ben ik misschien toch niet zo goed in...;
- Na of zelf daags na een zware training kameren? Oeff... Dus tijdelijk iets minder gaan trainen... 🙂VOLGEND JAAR WEER?
Jazeker! 🙂
Maar dan met een iets andere aanpak hoogstwaarschijnlijk. Er lopen gewoon teveel leuke dames rond bij Sixsens. Ik zou die graag (bijna) allemaal wel eens willen proberen, maar dit lukt (mij) gewoon niet.
Dus ik zal wat selectiever moeten worden, en wat meer herstelpauzes in moeten lassen... 🙂Tot de volgende!
Enkele maanden geleden kreeg ik van mijn huisarts het dringende advies om meer te ontspannen.
Maar ja, hoe ga je dit het beste doen? Een rondje wandelen is altijd goed, en sporten natuurlijk.
Er was echter meer nodig. Hier eens goed over nagedacht en besloten om mijn vakantiecentjes niet uit te geven aan vliegtickets en hotels, maar aan Sixsens. 13 keer geweest in Juli... 🙂
ONTSPANNEN & GENIETEN
Dit is zeer zeker gelukt! Ik voel mij nu een stuk beter dan een maand geleden, goed zelfs 🙂 Veel leuke gesprekken gehad en gelachen met onder andere @ozzy, @bachatero, @withhair1960, Jezus, Bedrijfsspion, Éminence grise, @wandelaar5, @vergeetachtige-beer, de Brabo’s (ik weet dat jullie meelezen... 😀 ), @dievanhiernaast, @iejtentiejn en veel andere (Belgische vooral) beren.
En met de dames natuurlijk, die kunnen er vaak ook wat van! 😀
WAAR LIGT DE GRENS? (voor mij dan)
Normaal gesproken kan ik niet te lang blijven (5 uurtjes ofzo) en dan is 2x kameren ruim voldoende. Maar toen ik langer, 10 of 12 uurtjes, kon blijven begon het na 2x kameren toch weer dusdanig te kriebelen dat een derde ronde in beeld kwam. Drie dagen achter elkaar gaan (Vrijdag, Zaterdag en Zondag) en dan 3x kameren per dag... Dit ging niet meer al te best! 😀
In actie komen was geen probleem voor Junior, maar om er dan nog een plof uit te krijgen... Oefff...
Nancy, Melanie LT en Kajsa bleken de ware sloopkogels te zijn... 😀
Maar toch maar iets rustiger aan gedaan na de eerste week.
IETS GELEERD?
- Meteen na het eten gaan kameren, beter niet doen;
- Meteen na een pittige sauna sessie gaan kameren, beter niet doen;
- Kort na een kamer, weer gaan kameren? Beter 3 of 4 uurtjes ertussen houden;
- Trio’s/ multitasken ben ik misschien toch niet zo goed in...;
- Na of zelf daags na een zware training kameren? Oeff... Dus tijdelijk iets minder gaan trainen... 🙂
VOLGEND JAAR WEER?
Jazeker! 🙂
Maar dan met een iets andere aanpak hoogstwaarschijnlijk. Er lopen gewoon teveel leuke dames rond bij Sixsens. Ik zou die graag (bijna) allemaal wel eens willen proberen, maar dit lukt (mij) gewoon niet.
Dus ik zal wat selectiever moeten worden, en wat meer herstelpauzes in moeten lassen... 🙂
Tot de volgende!
Zitat von ozzy am Juli 31, 2025, 2:52 pm Uhr@Assman 13 is geen best getal !! Zou daar gewoon alleen uit bijgeloof al 14 van maken , en alleen vandaag kan t nog...... Morgen blijft voor altijd die 13 staan .....
Gelachen en lol gemaakt dat hebben we zeer zeker wel!! Ook dat is een groot deel van de dames totaal niet ontgaan .
Verder zitten we met heel veel erg op 1 lijn , alleen heeft Ozzy wat meer last van keuzestress en eenkennigheid 😀 ..... ik ben na 3x op dezelfde dag n dame nog niet moe 😎 . Of een echte persoonlijke top-10 er ooit gaat komen ?? Dat gaan we vanzelf zien .
Als iemand mij de 1e dag in Six had verteld dat ik er met tijden 4x in de week zou terugkeren, dan had ik 'm erg hard uitgelachen 😛 Maar ook dat ligt voor 100% aan 2 geweldige meiden .
Uiteindelijk zijn er weinig ingrediënten nodig voor n verassing. Mooie dames en wat vrije tijd doen wonderen. Daar ben ik ook weer achter mogen komen .
Blijft verder over dat we natuurlijk ook gewoon Geluksvogels zijn .
Het was wel een vakantie met erg weinig foto's voor in t plakboek 😆 .
Wie weet , is gewoon n weekje "Wintersport" in Six n iedee voor de toekomst 😛
Tot n volgende keer!!
@Assman 13 is geen best getal !! Zou daar gewoon alleen uit bijgeloof al 14 van maken , en alleen vandaag kan t nog...... Morgen blijft voor altijd die 13 staan .....
Gelachen en lol gemaakt dat hebben we zeer zeker wel!! Ook dat is een groot deel van de dames totaal niet ontgaan .
Verder zitten we met heel veel erg op 1 lijn , alleen heeft Ozzy wat meer last van keuzestress en eenkennigheid 😀 ..... ik ben na 3x op dezelfde dag n dame nog niet moe 😎 . Of een echte persoonlijke top-10 er ooit gaat komen ?? Dat gaan we vanzelf zien .
Als iemand mij de 1e dag in Six had verteld dat ik er met tijden 4x in de week zou terugkeren, dan had ik 'm erg hard uitgelachen 😛 Maar ook dat ligt voor 100% aan 2 geweldige meiden .
Uiteindelijk zijn er weinig ingrediënten nodig voor n verassing. Mooie dames en wat vrije tijd doen wonderen. Daar ben ik ook weer achter mogen komen .
Blijft verder over dat we natuurlijk ook gewoon Geluksvogels zijn .
Het was wel een vakantie met erg weinig foto's voor in t plakboek 😆 .
Wie weet , is gewoon n weekje "Wintersport" in Six n iedee voor de toekomst 😛
Tot n volgende keer!!
Zitat von Tropische_verrassing am Juli 31, 2025, 3:35 pm UhrHeren bedankt voor delen van jullie vakantie in SS.
Ik heb in ieder geval genoten van jullie verhalen.
Heren bedankt voor delen van jullie vakantie in SS.
Ik heb in ieder geval genoten van jullie verhalen.
Zitat von Tropische_verrassing am Juli 31, 2025, 4:00 pm Uhr