Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumOVERIGE: OVERIGECIM
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

CIM

Hallo, bij mijn eerste bezoekje vroeg ik aan de dames die bij me kwamen, wat een afspraakje met hun zo speciaal maakt. Bijna alle dames gaven aan dat ze de beste blowjob geven. Nu heb ik daar niet op doorgevraagd maar, zijn er ook dames die CIM doen tijdens de BJ?
Kun je dit vragen aan de dame zonder meteen afgewezen te worden?

Natuurlik kan je dat fragen! Zal wel EUR 50 extra kosten opleveren. En niet alle dames doen dat...

Wandelaar5 und Richke haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Richke

Gisteren live in darkroom kunnen zien dat 2 dames daar niet vies van waren.....  dus die mogelijkheid is er zeker.

Namen ...... die weet ik dus weer niet  🙄  . Misschien is dat soms ook t beste  😎  .

Kon wel mooi zien dat ze t tot de laatste druppel netjes in de prullenbak lieten verdwijnen.

😛

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5DrDre1978AssmanRichke

Er schijnen ook 1 (of meerdere) dames te zijn die er niet extra voor vragen. Nee ik ga geen namen noemen want het kan zomaar zijn dat niet iedereen deze service mag ontvangen.

WithHair1960, DrDre1978 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960DrDre1978Assman

Er zijn zeker dames, die voor vaste klanten, die ook altijd een mooie tip geven, dat als 'bonus' doen...

Maar vrij zeker niet voor iedereen en absolut zeker niet bij een erste boeking...

Wandelaar5, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960AssmanRichke
Quote from ozzy on July 21, 2025, 9:16 am

Kon wel mooi zien dat ze t tot de laatste druppel netjes in de prullenbak lieten verdwijnen.

In de prullenbak?!?
Schandalig !

Flyerke, Tropische_verrassing und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeTropische_verrassingWandelaar5Assman

Geef je ze een proteïneshake......verdwijnt ie in de prullenbak...

Wandelaar5 und dievanhiernaast haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5dievanhiernaast