Dark room
Zitat von toko-9 am August 10, 2025, 7:18 pm UhrIk ben toch een regelmatige bezoeker van SS en lees hier zo af en toe over de 'dark room'.
Die ben ik zelf nog niet tegengekomen.
Kan me iemand uitleggen waar ik die kan vinden en hoe het daar precies toegaat?
Bij voorbaat dank!
Ik ben toch een regelmatige bezoeker van SS en lees hier zo af en toe over de 'dark room'.
Die ben ik zelf nog niet tegengekomen.
Kan me iemand uitleggen waar ik die kan vinden en hoe het daar precies toegaat?
Bij voorbaat dank!
Zitat von Wandelaar5 am August 10, 2025, 7:46 pm Uhr@toko-9 op de eerste verdieping vanuit de omkleedruimte rechtdoor lopen en eerste kralengordijn rechts. Of anders gezegd: recht tegenover de Thaise massage.
Als dames en mannen besluiten daar te gaan seksen, dan leggen ze een laken neer en hebben seks. De ruimte is vrij groot, er kunnen makkelijk 5 stellen tegelijk tekeer gaan en als je in die ruimte staat, dan kun je dus alles zien.
@toko-9 op de eerste verdieping vanuit de omkleedruimte rechtdoor lopen en eerste kralengordijn rechts. Of anders gezegd: recht tegenover de Thaise massage.
Als dames en mannen besluiten daar te gaan seksen, dan leggen ze een laken neer en hebben seks. De ruimte is vrij groot, er kunnen makkelijk 5 stellen tegelijk tekeer gaan en als je in die ruimte staat, dan kun je dus alles zien.
Zitat von ozzy am August 19, 2025, 8:16 am UhrQuote from Wandelaar5 on August 10, 2025, 7:46 pm@toko-9 op de eerste verdieping vanuit de omkleedruimte rechtdoor lopen en eerste kralengordijn rechts. Of anders gezegd: recht tegenover de Thaise massage.
Als dames en mannen besluiten daar te gaan seksen, dan leggen ze een laken neer en hebben seks. De ruimte is vrij groot, er kunnen makkelijk 5 stellen tegelijk tekeer gaan en als je in die ruimte staat, dan kun je dus alles zien.@Wandelaar5 het is er ook enigzins "Dark" ..... 😛
Wel verrassend dat n regelmatige bezoeker deze nog nooit "gevonden" heeft.
Six is nu ook weer niet de Efteling of n Ikea qua loopafstanden binnen.
Maar wees gewaarschuwd..... ook beren zonder actieve interesse daar worden regelmatig door bepaalde dames besprongen...... en dan is voor de meeste ontsnappen NIET meer mogelijk!!!!!
Te vaak zelf gezien. 😀
😛
Quote from Wandelaar5 on August 10, 2025, 7:46 pm@toko-9 op de eerste verdieping vanuit de omkleedruimte rechtdoor lopen en eerste kralengordijn rechts. Of anders gezegd: recht tegenover de Thaise massage.
@Wandelaar5 het is er ook enigzins "Dark" ..... 😛
Maar wees gewaarschuwd..... ook beren zonder actieve interesse daar worden regelmatig door bepaalde dames besprongen...... en dan is voor de meeste ontsnappen NIET meer mogelijk!!!!!
Te vaak zelf gezien. 😀
😛
Zitat von toko-9 am August 22, 2025, 8:43 pm UhrNou ja, ik heb die ruimte met dat kralengordijn natuurlijk wel gezien. Maar nooit geweten dat dat een 'dark room' werd genoemd. Daar had ik heel andere ideeën bij.
Maar dank in ieder geval voor de info!
Nou ja, ik heb die ruimte met dat kralengordijn natuurlijk wel gezien. Maar nooit geweten dat dat een 'dark room' werd genoemd. Daar had ik heel andere ideeën bij.
Zitat von ozzy am August 23, 2025, 8:11 am UhrQuote from toko-9 on August 22, 2025, 8:43 pmNou ja, ik heb die ruimte met dat kralengordijn natuurlijk wel gezien. Maar nooit geweten dat dat een 'dark room' werd genoemd. Daar had ik heel andere ideeën bij.
Ik meende de 1e keer ook dat er achter t kralengordijn n waarzegster zat .. ......
Klop Klop
Wie is daar ??
Ozzy had t goed mis. 😎
😛
Quote from toko-9 on August 22, 2025, 8:43 pmNou ja, ik heb die ruimte met dat kralengordijn natuurlijk wel gezien. Maar nooit geweten dat dat een 'dark room' werd genoemd. Daar had ik heel andere ideeën bij.
Ik meende de 1e keer ook dat er achter t kralengordijn n waarzegster zat .. ......
Klop Klop
Wie is daar ??
Ozzy had t goed mis. 😎
😛
Zitat von Agronymus1 am August 23, 2025, 7:21 pm UhrQuote from ozzy on August 19, 2025, 8:16 amQuote from Wandelaar5 on August 10, 2025, 7:46 pm@toko-9 op de eerste verdieping vanuit de omkleedruimte rechtdoor lopen en eerste kralengordijn rechts. Of anders gezegd: recht tegenover de Thaise massage.
Als dames en mannen besluiten daar te gaan seksen, dan leggen ze een laken neer en hebben seks. De ruimte is vrij groot, er kunnen makkelijk 5 stellen tegelijk tekeer gaan en als je in die ruimte staat, dan kun je dus alles zien.@Wandelaar5 het is er ook enigzins "Dark" ..... ????
Te vaak zelf gezien. ????
????
Ruimte is niet bedoeld om te slapen of uit te rusten. De enige reden om er te zijn is om sex te hebben dus als men geen actieve interesse heeft dan moet men daar niet zijn.
Quote from ozzy on August 19, 2025, 8:16 amQuote from Wandelaar5 on August 10, 2025, 7:46 pm@toko-9 op de eerste verdieping vanuit de omkleedruimte rechtdoor lopen en eerste kralengordijn rechts. Of anders gezegd: recht tegenover de Thaise massage.
Als dames en mannen besluiten daar te gaan seksen, dan leggen ze een laken neer en hebben seks. De ruimte is vrij groot, er kunnen makkelijk 5 stellen tegelijk tekeer gaan en als je in die ruimte staat, dan kun je dus alles zien.@Wandelaar5 het is er ook enigzins "Dark" ..... ????
Te vaak zelf gezien. ????
????
Ruimte is niet bedoeld om te slapen of uit te rusten. De enige reden om er te zijn is om sex te hebben dus als men geen actieve interesse heeft dan moet men daar niet zijn.
Zitat von ozzy am August 24, 2025, 2:52 pm UhrZelf al diverse keren mogen meemaken dat n dame slapers op hun gedrag wees ...... 😎
Dames die daar ff in stilte n time-out willen nemen vind ik persoonlijk wel kunnen.
Zeker als ze dan met n scheef oog kijken en denken wat vreet "Ozzy" daar weer allemaal uit ........
😛
Zelf al diverse keren mogen meemaken dat n dame slapers op hun gedrag wees ...... 😎
Dames die daar ff in stilte n time-out willen nemen vind ik persoonlijk wel kunnen.
Zeker als ze dan met n scheef oog kijken en denken wat vreet "Ozzy" daar weer allemaal uit ........
😛
Zitat von Smilingzen am August 26, 2025, 9:10 pm UhrMag je in de Dark room even liggen om te observeren? (zo kan je zien welke 'goede service' een bepaalde dame aan het bieden is of kan bieden). Het heeft niks te maken met er te slapen of in slaap te vallen (wat security soms lijkt te menen). Natuurlijk moet je onmiddellijk plaats maken indien nodig als een dame met haar klant binnenkomt. Maar ik denk dat de dark room niet altijd overvol is.
Mag je in de Dark room even liggen om te observeren? (zo kan je zien welke 'goede service' een bepaalde dame aan het bieden is of kan bieden). Het heeft niks te maken met er te slapen of in slaap te vallen (wat security soms lijkt te menen). Natuurlijk moet je onmiddellijk plaats maken indien nodig als een dame met haar klant binnenkomt. Maar ik denk dat de dark room niet altijd overvol is.
Zitat von Wandelaar5 am August 27, 2025, 4:41 am Uhr@smilingzen jazeker
@smilingzen jazeker
Zitat von ozzy am August 27, 2025, 5:34 am UhrQuote from Smilingzen on August 26, 2025, 9:10 pmMag je in de Dark room even liggen om te observeren? (zo kan je zien welke 'goede service' een bepaalde dame aan het bieden is of kan bieden). Het heeft niks te maken met er te slapen of in slaap te vallen (wat security soms lijkt te menen). Natuurlijk moet je onmiddellijk plaats maken indien nodig als een dame met haar klant binnenkomt. Maar ik denk dat de dark room niet altijd overvol is.
Bij alle dames waar ik zelf actief mee was en dames die met n ander bezig waren was de service meer dan ok .
Is ook niet echt de ideale plaats voor n dame die nergens zin in heeft 😛 .
Dus alleen maar voordelen 😀
Quote from Smilingzen on August 26, 2025, 9:10 pmMag je in de Dark room even liggen om te observeren? (zo kan je zien welke 'goede service' een bepaalde dame aan het bieden is of kan bieden). Het heeft niks te maken met er te slapen of in slaap te vallen (wat security soms lijkt te menen). Natuurlijk moet je onmiddellijk plaats maken indien nodig als een dame met haar klant binnenkomt. Maar ik denk dat de dark room niet altijd overvol is.
Bij alle dames waar ik zelf actief mee was en dames die met n ander bezig waren was de service meer dan ok .
Is ook niet echt de ideale plaats voor n dame die nergens zin in heeft 😛 .
Dus alleen maar voordelen 😀