Danucia
Zitat von romantisch kereltje am September 14, 2025, 12:02 am UhrIs vandaag begonnen heeft zwart haar 1m70zit op de plaats onder de tv tof madammeke
Is vandaag begonnen heeft zwart haar 1m70zit op de plaats onder de tv tof madammeke
Zitat von ozzy am September 14, 2025, 4:56 am UhrMet 14 kamers zit ze meer elders .
Dus mooi uit startblokken gekomen 😛
😉
Met 14 kamers zit ze meer elders .
Dus mooi uit startblokken gekomen 😛
😉
Zitat von WithHair1960 am September 14, 2025, 9:41 am UhrDeze heel spontane vriendelijke en mooie dame heet Danucia en komt uit Macedonië (Roemenie dus) ik heb gisteren met haar gesproken. Het was inderdaad haar 1e dag en S6 beviel haar wel. Misschien de topic veranderen van Danische naar Danucia
Deze heel spontane vriendelijke en mooie dame heet Danucia en komt uit Macedonië (Roemenie dus) ik heb gisteren met haar gesproken. Het was inderdaad haar 1e dag en S6 beviel haar wel. Misschien de topic veranderen van Danische naar Danucia
Zitat von romantisch kereltje am September 14, 2025, 9:59 am UhrDanucia
Danucia
Zitat von romantisch kereltje am September 14, 2025, 7:00 pm UhrIk ben niet goed in namen te onthouden gelukkig zijn jullie er om mij er aan te herinneren
Ik ben niet goed in namen te onthouden gelukkig zijn jullie er om mij er aan te herinneren
Zitat von agent69 am September 14, 2025, 7:14 pm UhrI met with danucia upon her arrival at 6 she was wearing nice red lingerie set i introduced myself she is Lovely very sympathic she speaks perfect french english spanish, I believe she told me she is 26 or 29. She told me she was a bit anxious for her beginnings at 6 i did my best to reassure her and I had the honour of her first room 😀 ! And she was perfect. As was said 1,7 tall small but lovely natural boobs B she kisses nicely blow job was very good as well. A special mention for her very beautiful round ass with enough fat to grap it but no excess just loved it 😛 . We started with her on me then of course I had to honour her with me from behind and we finished with the spoon position. I wish her great success she certainly has what it takes to achieve that 😀
I met with danucia upon her arrival at 6 she was wearing nice red lingerie set i introduced myself she is Lovely very sympathic she speaks perfect french english spanish, I believe she told me she is 26 or 29. She told me she was a bit anxious for her beginnings at 6 i did my best to reassure her and I had the honour of her first room 😀 ! And she was perfect. As was said 1,7 tall small but lovely natural boobs B she kisses nicely blow job was very good as well. A special mention for her very beautiful round ass with enough fat to grap it but no excess just loved it 😛 . We started with her on me then of course I had to honour her with me from behind and we finished with the spoon position. I wish her great success she certainly has what it takes to achieve that 😀
Zitat von Assman am September 20, 2025, 9:59 pm UhrVandaag tot mijn eigen verbazing met Danucia op de kamer beland 🙂 , haar vriendelijke glimlach kon ik niet weerstaan.
Danucia is 28 jaartjes jong, en werkte voorheen in Zwitserland. Heeft dus al de nodige ervaring, wat ook zou blijken.
Haar 167 centimetertjes brengen ongeveer 54 kilootjes op de weegschaal. Deze Roemeense heeft mooie lange donkerbruine haren, cupje A, een prachtige getinte huid met slechts 1 bescheiden tattoo, mooi vriendelijk gezicht en last but not least: ERG MOOIE billen… wow… 🙂
Dankzij de spiegel naast het bed kon ik Danucia’s billen van alle kanten bewonderen 🙂 Ze is zeer prettig in de omgang en heel relaxed, zorgde meteen voor een goede sfeer op de kamer. Vaardig is ze zeer zeker ook, en ze doet echt haar best. Zelf was ik al redelijk “leeg”, maar na onder andere een hele mooie doggy sessie wist Danucia er handmatig op een zeer prettige manier nog een flinke plof uit te krijgen bij mij.
Mooie, lieve en vaardige jongedame die ook echt haar best doet. Tot de volgende keer Danucia 🙂
Vandaag tot mijn eigen verbazing met Danucia op de kamer beland 🙂 , haar vriendelijke glimlach kon ik niet weerstaan.
Danucia is 28 jaartjes jong, en werkte voorheen in Zwitserland. Heeft dus al de nodige ervaring, wat ook zou blijken.
Haar 167 centimetertjes brengen ongeveer 54 kilootjes op de weegschaal. Deze Roemeense heeft mooie lange donkerbruine haren, cupje A, een prachtige getinte huid met slechts 1 bescheiden tattoo, mooi vriendelijk gezicht en last but not least: ERG MOOIE billen… wow… 🙂
Dankzij de spiegel naast het bed kon ik Danucia’s billen van alle kanten bewonderen 🙂 Ze is zeer prettig in de omgang en heel relaxed, zorgde meteen voor een goede sfeer op de kamer. Vaardig is ze zeer zeker ook, en ze doet echt haar best. Zelf was ik al redelijk “leeg”, maar na onder andere een hele mooie doggy sessie wist Danucia er handmatig op een zeer prettige manier nog een flinke plof uit te krijgen bij mij.
Mooie, lieve en vaardige jongedame die ook echt haar best doet. Tot de volgende keer Danucia 🙂
Zitat von Wandelaar5 am September 21, 2025, 1:19 pm UhrGisteren ben ik met deze knappe, vriendelijke 28 jarige slanke en natuurlijke (1 tattoo, wel haar lippen iets gedaan) dame naar de kamer geweest. Van tevoren gevraagd of mijn grote jongeheer geen probleem was en daar had ze alle vertrouwen in.
Ze begon met een wat aparte tongzoen techniek. Soms haar tong ver uitgestoken zonder lippencontact en dan ineens weer wel de lippen tegen elkaar, waardoor de tong ineens een stuk dieper kwam. Haar pijpen was erg goed, maar het sensuele strelen daarbij over mijn benen en ballen was dan weer wat te snel. Ze liet zich gelukkig goed bijsturen, dus mijn barokkar stond goed stijf, waarop ze ineens begon te twijfelen of ze hem wel zo eenvoudig naar binnen kon schuiven als ze vooraf gedacht had. We hebben het in meerdere posities geprobeerd, maar uiteindelijk is het niet gelukt. Weer een KKC dame :). We hebben het halfuur nog goed vol gemaakt, maar daar hebben we het ook maar bij gelaten. Ik kan deze dame zeker aanraden, maar voor mij zit herhaling er helaas niet in.
Gisteren ben ik met deze knappe, vriendelijke 28 jarige slanke en natuurlijke (1 tattoo, wel haar lippen iets gedaan) dame naar de kamer geweest. Van tevoren gevraagd of mijn grote jongeheer geen probleem was en daar had ze alle vertrouwen in.
Ze begon met een wat aparte tongzoen techniek. Soms haar tong ver uitgestoken zonder lippencontact en dan ineens weer wel de lippen tegen elkaar, waardoor de tong ineens een stuk dieper kwam. Haar pijpen was erg goed, maar het sensuele strelen daarbij over mijn benen en ballen was dan weer wat te snel. Ze liet zich gelukkig goed bijsturen, dus mijn barokkar stond goed stijf, waarop ze ineens begon te twijfelen of ze hem wel zo eenvoudig naar binnen kon schuiven als ze vooraf gedacht had. We hebben het in meerdere posities geprobeerd, maar uiteindelijk is het niet gelukt. Weer een KKC dame :). We hebben het halfuur nog goed vol gemaakt, maar daar hebben we het ook maar bij gelaten. Ik kan deze dame zeker aanraden, maar voor mij zit herhaling er helaas niet in.
Zitat von Assman am September 21, 2025, 3:39 pm UhrEn paaldansen kan ze blijkbaar ook nog, daar ben ik wel erg benieuwd naar… 🙂
En paaldansen kan ze blijkbaar ook nog, daar ben ik wel erg benieuwd naar… 🙂
Zitat von plata ou plomo am Oktober 10, 2025, 3:13 pm UhrIs ze deze weekend aanwezig
Is ze deze weekend aanwezig