Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

diensten en prijzen

hallo,

ik vroeg mij af of de dienstverlening in de darkroom minder geld kost. en wat zijn de prijzen voor een blowjob of handjob in de darkroom. en wat is nou precies een pannekoek en hoe kan die dan de hele dag al geboekt zijn hoe werkt dat dan? en betekent pannekoek dan ook minimale service ? zo klinkt het wel een beetje. verder lees ik dat er veel nieuwe dames in de club zijn met een jongere leeftijd. de meeste vrouwen waar hier over geschreven wordt lijken al wat langer mee te lopen zeg maar (en hebben dus ook meer ervaring en vaak een betere service) klopt dit?

.

thx voor de antw. as 1 mei ga ik voor het eerst.

mvg

soneji

Quote from soneji on April 15, 2025, 9:02 pm

hallo,

ik vroeg mij af of de dienstverlening in de darkroom minder geld kost. en wat zijn de prijzen voor een blowjob of handjob in de darkroom. en wat is nou precies een pannekoek en hoe kan die dan de hele dag al geboekt zijn hoe werkt dat dan? en betekent pannekoek dan ook minimale service ? zo klinkt het wel een beetje. verder lees ik dat er veel nieuwe dames in de club zijn met een jongere leeftijd. de meeste vrouwen waar hier over geschreven wordt lijken al wat langer mee te lopen zeg maar (en hebben dus ook meer ervaring en vaak een betere service) klopt dit?

.

thx voor de antw. as 1 mei ga ik voor het eerst.

mvg

soneji

De prijzen in de dark room zijn gelijk aan die op de kamer. En bij de meeste dames is die prijs €70 per 30 minuten. Ongeacht of je in die 30 minuten een blowjob wilt of een handjob, of wilt neuken of alle 3.
Pannenkoek betekent dat een dame 2 uur of langer geboekt is. Dat hoeft niet op de kamer te zijn, het kan ook zijn dat de dame bij de man zit in de bar, of met hem gaat eten, of gaat dansen, of wat dan ook. Mannen betalen dan dames voor hun gezelschap en aandacht. De service is niet minder, alleen anders omdat de meeste mannen geen 2 uur continu kunnen neuken.
Er wordt ook over die jonge dames geschreven. Soms is dat een natuurtalent en op jonge leeftijd al erg goed. Oudere dames die nog goed verdienen naast die jonge knappe dames geven vaak wel een betere service. Zo eindigde Pascale (wat ouder en over haar wordt niet veel geschreven) bijvoorbeeld relatief hoog in de Miss Sixsens verkiezing boven veel jongere en knappere dames. Nancy en Natasha (ook wat ouder) maken nog steeds heel veel kamers, maar aan de andere kant is de jonge Julia 2 ook heel veel bezet.
Kortom: dames waar veel over geschreven wordt zijn niet per se beter dan dames waar minder over geschreven wordt en oudere dames zijn niet per se beter dan jongere dames. Vaak wel natuurlijk (ik heb nog nooit iemand gehoord die ontevreden was na een kamer met Nancy en Natasha), maar het hoeft niet. En bij die jonge nieuwe dames zitten ook weer een aantal hele goede zoals Lilly nu. En ik spreek ook mannen die hele goede ervaringen hebben met dames waar heel veel mannen juist slechte ervaringen mee hebben. De individuele klik maakt vaak meer uit dan de reputatie die een dame heeft bij een grote groep mannen.

Molaar, Bachatero und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroLoveFromParisbefkeoupskevinaloneWithHair1960Assmaniejtentiejn