Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Do 18 Sep 25

Gisteren rond 14:30 was de parking niet echt volzet. Ook binnenin was het zeer kalm. Volgens een ancienne DVP zelfs uitzonderlijk kalm voor een donderdagnamiddag/vooravond. Ik ben een uur verwend geweest door diezelfde ancienne (desalniettemin maar half zo oud als ik) en heb lekker gegeten. Een soortement deegrol met kip en groenten binnenin; heel lekker, maar het goedje is urenlang op mijn maag blijven liggen. Voordien was er nog een namiddagpasta met zalm, eveneens heel smakelijk.

Hopelijk gaan niet alle clubafficionado's meteen op hun achterste poten staan, maar de LU was voor mij ook gisteren weer van bedenkelijk niveau. Veel cellulitis, littekens, zwangerschapsstriemen, onoordeelkundig geplaatste tatoes, etc.. De mot zit er echt in bij de DVP's. Volgens iemand die het hoort te weten waren er nochtans niet minder dan 50 dames aanwezig, maar -en nu heb ik ze geteld- waren er nooit mee dan een tiental op het terras, evenveel in de bar en soms een 5-tal in de resto. Ik kan me moeilijk voorstellen dat alle anderen in de kamers waren want er waren geen wachttijden.

Jammer wel dat er in de namiddag geen koffie meer in de resto te krijgen is. Nu moest ik met mijn manke onderstel helemaal naar beneden en weer naar boven voor een tas op het terras. Door alweer een nieuw medisch probleem durfde ik niet in de sauna en het zwembad en omdat de buitenbar niet open was ben ik om 18:00 vertrokken. De lift brengt weinig soelaas want die doet maar één verdieping  en dan moet je naar de andere kant van de keet voor de volgende etappe.

Slecht kan ik het bezoek niet noemen. Ik heb één van de twee knappe deernes bekamerd en de innerlijke mens versterkt en alles lag er weer voorbeeldig netjes bij. Te weinig mooie potentiële bedgenotes en geen buitenbar meer gaan mij de volgende maanden echter weghouden van deze club.

Desalniettemin veel plezier gewenst aan de volhouders.

Wandelaar5, AmourDeParis und Albano haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5AmourDeParisAlbano

Misschien moet je eens in de kino gaan liggen met uitzicht op de dames locker ruimte om er meer te zien? Ik kan me wel indenken dat de dames met cellulitis meer beschikbaar zijn dan de dames zonder. Fijn dat je in ieder geval nog een dame naar jouw smaak hebt kunnen “vangen”.

Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Assmaniejtentiejn

@herr-fick

Ik vraag mij af wat jou insteek is om een club te bezoeken?

Lees in jou schrijfsels voornamelijk en herhaaldelijk alleen maar punten die jou niet bevallen......

Slechte LU

Eten wat je persoonlijk schijnbaar slecht kan verdragen

Dat je het aanwezige aantal dames zelf niet blijkt te kunnen vinden

Problemen met sauna en jacuzzi

Jou lichamelijke ongemak gaat geen enkele club of dame wegnemen.  Mij lijkt dat met een andere benadering er een hele wereld voor je zou kunnen veranderen.

Wat in je gedachten zit , straalt een mens ook vaak uit .

Ga n volgende keer eens met n andere instelling naar Lemiers.  Knoop eens n gesprek aan met iemand.  Zelf heb ik nog nooit een situatie meegemaakt dat andere bezoekers daar niet op zitten te wachten.

De 1e die reageert met ; flikkert lekker op man!! ....... moet ik nog tegen komen.

Verder ken ik genoeg dames die voor Ozzy n kopje koffie zouden gaan halen als dat nodig zou moeten zijn.

😉

Tropische_verrassing, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWithHair1960Assmaniejtentiejn

Wat schreef ik ook alweer over clubafficionado's?

Volgens mij ben jij gewoon boos dat niet iedereen ophemelt hetgeen jij leuk vindt. Je leest dat er iets van het eten op mijn maag lag, maar niet dat ik het lekker vond. Je leest dat ik voorlopig niet terug naar de club kom, maar niet dat ik het geen slecht bezoek vond. Je leest dat ik niet in de wellness kon, maar niet dat ik schreef dat alles er heel netjes bij lag.

Als ik geen kritiek geef kan de club ook niets van mijn commentaar leren. Ik wil ook beren die een bezoek plannen een vollediger beeld geven dat wat gebruikelijk hier geschetst wordt.

Deze club is voor mij het dichts bij huis. Daarom kom ik eerder naar hier dan bv naar Duitsland. De aanwezige dames beantwoordden echter niet aan mijn persoonlijke standaard. Die ligt heel hoog. Ik betaal enkel voor vrouwen die ik heel knap en elegant vindt. Slechts twee voldeden aan de eisen en met één daarvan heb ik zeer goede seks gehad. Daarom schreef ik al dat het geen slecht bezoek was, maar niet mijn beste bezoek.

Ik val dames enkel lastig voor seks, niet voor koffie. De buitentoog is reuze-aangenaam en het was mooi weer gisteren. Waarom is hij dan dicht? De meeste beren zaten buiten. Waarom dat niet vermelden?

Ik heb nog niks over de prijs geschreven: €60 entrée + €120 voor 1uur kamer + €30 fooi voor mijn tijdelijke geliefde = €310

AmourDeParis, sul1957 und Albano haben auf diesen Beitrag reagiert.
AmourDeParissul1957Albano
Quote from Herr Fick on September 20, 2025, 9:34 am

Ik heb nog niks over de prijs geschreven: €60 entrée + €120 voor 1uur kamer + €30 fooi voor mijn tijdelijke geliefde = €310

Rekenfout?

Ik kom maar op 210 €! 😉 

vergeetachtige beer, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
vergeetachtige beerWithHair1960Assmaniejtentiejn
Quote from sul1957 on September 21, 2025, 6:34 am
Quote from Herr Fick on September 20, 2025, 9:34 am

Rekenfout?

Ik kom maar op 210 €! ???? 

Pas maar op met kritiek, straks word je nog weggezet als clubafficionado….

Ja dat kopt: €210 natuurlijk. 🙂

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

@herr-fick

Waarom zou ik boos moeten zijn ?

Mij word altijd bij vertrek gevraagd of alles naar wens was .....   heb jij daar ooit antwoord op gegeven?

Verder kan je met al jou punten misschien eens rechts van de uitgang binnen lopen. Daar kunnen ze jou meteen te woord staan met betrekking op al jou vragen.

iejtentiejn hat auf diesen Beitrag reagiert.
iejtentiejn

@sjonie

60 dames op n vrijdag niet voldoende ?

Molaar, Bachatero und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroWandelaar5WithHair1960Assmaniejtentiejn

Foto's ga je nergens vinden , maar dat is ook niet meer dan normaal toch ?

In de weekenden is het qua bezoekers druk.

Geeft aan dat het de moeite loont lijkt mij.

Mij bevalt het er altijd  😛

Bachatero, WithHair1960 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWithHair1960Assmaniejtentiejn