Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Een dag van weerzien

Afgelopen zondag (6 juli) was ik weeral op de club. Ik had op het forum gezien dat Amalia bl. en Deborah, twee van mijn favorieten, onlangs terug waren, en ik was dus bijna zeker dat het een goede dag ging worden. Deze twee meiden zijn perfect voor GFE, maar om mijn bezoek af te ronden met een beetje PSE, had ik Janina ook aan mijn shortlist toegevoegd. Volgens Bachatero was ze er de vrijdag ervoor geweest, en aangezien het lang geleden was dat ik haar had "geëerd", had ik ineens zin om met haar wat los te gaan.
Nou, zoals gewoonlijk was ik er vrij vroeg, rond 10.30 uur. Zoals altijd werd ik hartelijk ontvangen door de vriendelijke Colinda, en zoals altijd begon ik het programma met een stevig ontbijt. Ik lees vaak complimenten over het eten in het restaurant van de andere Limburgse club. Maar voor mij is er geen vergelijking mogelijk, en ik geef zeker de voorkeur aan de keuken van Sixsens. Misschien minder verfijnd, maar wel diverser en met veel meer keuze, net als het dames aanbod. Ja, dat moest ik toch op een dag zeggen (trouwens, ik moet even vermelden dat ik me voor de tombola heb aangemeld. LOL).
Daarna, zoals gewoonlijk, maak ik een snelle ronde door de club om de "aanwezige krachten" te beoordelen. Nog geen Amalia, Deborah of Janina... Geen paniek, het is nog vroeg. Dus, ... zoals gewoonlijk ..., installeer ik me in de kino, tegenover de trap en de kleedkamer van de meisjes. Het is de ideale strategische plek om de aankomst van deze dames te spotten. Rond 14.00 uur had ik er al een stuk of vijftien geteld, met wie ik ooit enkele biljetten had geruild voor een paar geluksmomentjes. Het roept goede herinneringen op, maar ook soms minder goede ... ... ... Maar nog steeds geen Amalia, Deborah of Janina... Dus besluit ik terug te gaan naar het restaurant om wat soep te proeven. En terwijl ik ervan genoot, wie zag ik daar... Deborah. Ah... Ik ging haar meteen begroeten, en ze herkende me meteen met een prachtige glimlach. We kletsten wat en natuurlijk spraken we af om elkaar 's middags in een kamer te ontmoeten. Toen ging ik terug naar de kino, en wie zag ik de trap afkomen... Amalia, die me ook meteen herkende en vriendelijk naar me zwaaide!
Oké, ik ben al een tijdje aan het babbelen, en ik zal dus het kort houden door te zeggen dat ik een geweldige tijd heb gehad met deze twee GFE-sterren. Als je zoals ik lang blowjobs boven alles waardeert, kan ik je verzekeren dat deze twee niets van hun buitengewone vaardigheden verloren hebben. Wat Janina betreft... nou, die heb ik niet gezien, maar dat maakt niet uit, het was desalniettemin een erg leuke dag. En het PSE-corrida met Janina zal voor een andere keer zijn.

Flyerke, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5LoveFromParisWithHair1960Assmanozzy

sorry slechte manipulatie ... te wissen

Quote from oups on July 10, 2025, 11:22 am

???? Manipulatie.....

Quote from ozzy on July 10, 2025, 11:29 am
Quote from oups on July 10, 2025, 11:22 am

???? Manipulatie.....

Heu ... ja. Of hoe zegt men "mauvaise manipulation" in het Nederlands ? Of beter gezegd: ik deed iets fout door een 2de bericht te schrijven in plaats van het eerste te wijzigen. Maar ik kon dit 2de bericht niet verwijderen, dus heb ik dat geschreven. De eerste post mag wel blijven 🙂

Wandelaar5 und ozzy haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5ozzy
Quote from oups on July 10, 2025, 1:14 pm

Heu ... ja. Of hoe zegt men "mauvaise manipulation" in het Nederlands ?

Foutje, bedankt!