Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesGeorgiana
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Georgiana

Wie weet waarom het draadje van Georgiana is verdwenen?

Beetje vreemd ja (?), was toch allemaal keurig en positief wat we over haar schreven.

Agronymus1 und Nachtbraker haben auf diesen Beitrag reagiert.
Agronymus1Nachtbraker

Georigana is een mooi meid ze is altijd goed gezind ze laat me aan Selena Gomez denken

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman
Quote from Assman on October 10, 2025, 8:15 pm

Beetje vreemd ja (?), was toch allemaal keurig en positief wat we over haar schreven.

Er is geen bewuste verwijdering geweest hoorde ik gisteren. Mogelijk is er iets mis gegaan met het onderhoud aan de site.

Assman und Nachtbraker haben auf diesen Beitrag reagiert.
AssmanNachtbraker

Op 4 Oktober met Georgiana gekamerd en toen ook een review geschreven, maar die is dus verdwenen.
Verhalen en reviews schrijf ik graag in de “emotie van het moment”, dus deze wordt wat lastiger om te herhalen.

Georgiana zit meestal rechts op de bank, als je de bar in komt lopen vanuit de kino. Al zo’n honderd keer langs haar gelopen zonder met haar te kameren, maar altijd lacht ze vriendelijk en ook ietwat ondeugend. Dit kan ik zeer waarderen aan haar. Veel dames zeggen je al geen gedag meer als je langer dan twee weken geleden niet meer met ze gekamerd hebt. Wat meestal het geval is.

Een paar weken geleden lag Georgiana op haar buik in de darkroom, met haar prachtige billen in de lucht, en zoals jullie weten ben ik daar nogal gevoelig voor. Met mezelf afgesproken dat Georgiana bij mijn volgende bezoek de eerste zou zijn. En zo geschiedde.

Georgiana is lekker degelijk gebouwd, ik schat haar in op 1.65m en 60 kilootjes. Roemeense, exotische uitstraling, mooie getinte huid, zeer mooi en vriendelijk gezicht (ogen, glimlach, alles…), lange donkere haren, cupje B en prachtige grote kogelronde billen… Geen tattoos of achteraf montage zaken geloof ik, lekker naturel.

Op de kamer werd Junior meteen volledig bij de les gebracht door Georgiana, waarna het tijd was voor diverse gevechtsposities. Dit voelde allemaal heel fijn aan met zo’n lichaam, en ze deed lekker mee.
Maar uiteindelijk ging het om doggy natuurlijk 🙂 Met Junior op 100%, dankzij haar, was het toch wel even iets om te verwerken, maar ze positioneerde zich perfect, gaf geen krimp en kon het goed volhouden. Dit zag er zo goed uit, en voelde ook zo goed, dat we het in deze positie met een goeie plof konden afmaken. Wat mij niet vaak lukt!

Herhaling zal er dus zeker van komen, ook al omdat haar vriendelijke glimlach inmiddels wordt aangevuld met een warme knuffel zodra ze mij weer eens ergens ziet opdagen… 🙂

Wandelaar5, iejtentiejn und Nachtbraker haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5iejtentiejnNachtbraker

Na omgekleed te zijn even rustig op het overdekte terras plaatsgenomen en wie kwam daar aan? Ja, de lieftallige Georgiana met haar guitige oogjes. Ze kwam meteen naar me toe en toen ik haar vroeg of ze mijn naam nog wist wist ze die nog. Afgesproken dat we na mijn douche en sauna een kamer op zouden zoeken. Het werd kamer negen.

wei hebben eerst samen plezier gemaakt en als kesr op de taart samen het bubbelbad gedeeld. Ook daarin is ze een leuk speelkameraadje.

Wandelaar5, Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assmaniejtentiejn