Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumLadies: LadiesIsa
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Isa

Isa is knap 1.61m, 22 jaar, slank A-cup, bruin lang haar met een paar zonnige lokken. Ze zit onder de TV bij Aisha en Kassi of ze loopt rond met Ale.
Ze geeft een goede en volledige Sixsens service (tongzoenen, PZC, NMC en beffen). Een vrolijk opdondertje en ze is geheel naturel. Geen Botox, geen tattoos, geen piercings.
Inmiddels heb ik 3 kamers met haar gedaan. Ze weet mijn gevoelige plekjes goed te vinden, speelt lekker met mijn ballen tijdens het pijpen. Voor een 22 jarige gewoon erg goed! Laten we hopen dat ze lang blijft.

Bachatero, Flyerke und 9 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeTropische_verrassingdoux nôtresWithHair1960DrDre1978bierbakkerAssmaniejtentiejnozzyNachtbraker

Vorige week Zondag ook genoten van Isa vriendelijk meisje en een toppertje op de kamer!!

Bachatero, Wandelaar5 und 6 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5WithHair1960DrDre1978AssmaniejtentiejnozzyNachtbraker

Afgelopen zaterdag kennis gemaakt met Isa toen ik net binnen was en even op het terras zat. We zaten aan hetzelfde tafeltje en kwamen in gesprek. Toen ik vroeg waar ik haar kon vinden na mijn douchen en saunagang zei ze dat ze me wel zou vinden. En dat heeft ze ook gedaan. We hebben twee heel fijne uurtjes doorgebracht in kamer 9, waar de jacuzzi perfect was maar de airco niet werkte. We hebben iets gedaaan wat ze nog nooit eerder gedaan had en ze heeft er van genoten. Later op de avond kwam ze buiten op het terras nog bij me zitten samen met een vriendin. Voor mij is het een toppertje!

Wandelaar5, WithHair1960 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960DrDre1978josken3Assmanozzy