Lara (Duits/ Hongaars)
Zitat von Assman am Juli 27, 2025, 5:57 pm UhrVandaag zijn de halfzusjes Lara en Aïda gestart bij Sixsens. Ze waren een beetje verdwaald, en ik heb ze op hun verzoek naar het restaurant begeleid, via de sleuteluitgifte (de juiste man op de juiste plaats dus, vaak is het andersom… 😉 ) Deze dames zijn zeker niet nieuw in het vak, en weten van wanten, op een positieve manier.
Niet veel later was ik op zoek naar mijn Plan A voor het tweede rondje van deze (Zon)dag. Even door de bar gelopen, toen de trap op richting de sleutel uitgifte, en daar kwamen Lara en Aïda de trap afgelopen. Aïda liep door en Lara bleef staan om een praatje met mij te maken. Junior begon vrijwel meteen te steigeren en veranderde zodoende mijn Plan A naar Plan Lara. De “onderhandelingen” verliepen soepel, geen fratsen.
Lara was mij eerder vandaag al opgevallen vanwege haar sixpack, en ze blijkt inderdaad een topsport achtergrond te hebben. Haar 159 centimetertjes brengen 52kg. op de weegschaal. Verder heeft dit 30 jarige (maar ze ziet er een stuk jonger uit, vind ik) blondje een opvallend witte huid met veel tattoos. Mooi.
Een A cup en mooie ronde billekes om de beschrijving af te sluiten.Junior was dus in de bar al geactiveerd, en na wat kletsen en knuffelen (geen haastwerk…) kreeg die de volle aandacht. Erg prettig. Vervolgens de (helaas rode) regenjas gemonteerd en Lara bovenop. Dit deed ze zo goed dat ik dat in een eerste rondje niet lang volgehouden zou hebben, maar dit was dus het tweede rondje deze dag. Vervolgens nog doggy en “classic”, ook erg goed.
Tot slot gevraagd of ze het met de hand af kon maken, wat ze met veel gevoel, kunde en commitment deed.
En… PLOF… 🙂 Wat ik niet meer verwacht had, zo vertelde ik Lara. Maar Lara zei: “I always finish everybody…” 😀Lara is echt een aanwinst voor Sixsens, nu maar hopen dat ze gaat blijven. Over Aïda ook al goede dingen gehoord. De dames zijn allebei al flink aan het kameren vandaag.
Herhalingsgevaar: 100%. (wordt wel erg druk zo, ik weet het, ik weet het… 🙂 )
Vandaag zijn de halfzusjes Lara en Aïda gestart bij Sixsens. Ze waren een beetje verdwaald, en ik heb ze op hun verzoek naar het restaurant begeleid, via de sleuteluitgifte (de juiste man op de juiste plaats dus, vaak is het andersom… 😉 ) Deze dames zijn zeker niet nieuw in het vak, en weten van wanten, op een positieve manier.
Niet veel later was ik op zoek naar mijn Plan A voor het tweede rondje van deze (Zon)dag. Even door de bar gelopen, toen de trap op richting de sleutel uitgifte, en daar kwamen Lara en Aïda de trap afgelopen. Aïda liep door en Lara bleef staan om een praatje met mij te maken. Junior begon vrijwel meteen te steigeren en veranderde zodoende mijn Plan A naar Plan Lara. De “onderhandelingen” verliepen soepel, geen fratsen.
Lara was mij eerder vandaag al opgevallen vanwege haar sixpack, en ze blijkt inderdaad een topsport achtergrond te hebben. Haar 159 centimetertjes brengen 52kg. op de weegschaal. Verder heeft dit 30 jarige (maar ze ziet er een stuk jonger uit, vind ik) blondje een opvallend witte huid met veel tattoos. Mooi.
Een A cup en mooie ronde billekes om de beschrijving af te sluiten.
Junior was dus in de bar al geactiveerd, en na wat kletsen en knuffelen (geen haastwerk…) kreeg die de volle aandacht. Erg prettig. Vervolgens de (helaas rode) regenjas gemonteerd en Lara bovenop. Dit deed ze zo goed dat ik dat in een eerste rondje niet lang volgehouden zou hebben, maar dit was dus het tweede rondje deze dag. Vervolgens nog doggy en “classic”, ook erg goed.
Tot slot gevraagd of ze het met de hand af kon maken, wat ze met veel gevoel, kunde en commitment deed.
En… PLOF… 🙂 Wat ik niet meer verwacht had, zo vertelde ik Lara. Maar Lara zei: “I always finish everybody…” 😀
Lara is echt een aanwinst voor Sixsens, nu maar hopen dat ze gaat blijven. Over Aïda ook al goede dingen gehoord. De dames zijn allebei al flink aan het kameren vandaag.
Herhalingsgevaar: 100%. (wordt wel erg druk zo, ik weet het, ik weet het… 🙂 )
Zitat von Assman am Juli 27, 2025, 9:17 pm UhrVlak voordat ik naar huis ging, rond 22.00, nog even een praatje gemaakt met Lara en Aïda.
Ze spreken allebei prima Engels trouwens.Hun eerste dag Sixsens was ze goed bevallen, en de kans dat ze er de komende week ook zijn is groot.
Vlak voordat ik naar huis ging, rond 22.00, nog even een praatje gemaakt met Lara en Aïda.
Ze spreken allebei prima Engels trouwens.
Hun eerste dag Sixsens was ze goed bevallen, en de kans dat ze er de komende week ook zijn is groot.
Zitat von Pierrot am Juli 31, 2025, 11:10 pm UhrI met Lara for the first time today. She recently arrived from Austria on Sunday and came with her sister (Aida) and another friend (Yvette).
After starting the day with Yvette whith whom i didn't get any connection, I was really undecided between trying a new girl again or goign with one of my regular and making sure I'd save the day.
However, Lara had already caught my eye on Saturday evening, when she and her sister arrived to check in at reception. Unfortunately for me, on Saturday they were only coming to take care of the usual formalities and wouldn't start until Sunday.
So I decided to forget the average session at the start of the day and get started with Lara.
I spotted her on the terrace and she quickly flashed me a smile. So I approached her and we had a nice conversation.
After about ten minutes, she offered to share a moment with me. How could I refuse?
I immediately clarified things with her and told her what I wanted in the room. I also told her I didn't mind staying an hour if the service was worth it.
Although a little shy at first in, the room, she gradually eased into it. However, given the failure of my first room, it didn't take long for me to shoot.
We finished after 27 minutes, I'd say. Having told her I didn't mind staying an hour, I just chilled on the bed. That's when she suggested we go take a shower. She then planned to leave and only charge me 30 minutes. I was pleasantly surprised that she didn't drag on to get the time longer and that she was so correct.
The service was of a very high standard, so I offered to share an extra half hour with her. She obviously accepted with a big smile. She then offered me a massage, which was quite good.
She then worked non-stop all day. She and Yvette are already enjoying a bit of success.
I ran into her again around 7:30 pm and arranged to meet her at 8 pm. So I went back up with her at 8 pm, but for two hours this time.
She's truly exceptional and worth the detour, believe me. Respect her, and she'll respect you!
To repeat, of course!
I met Lara for the first time today. She recently arrived from Austria on Sunday and came with her sister (Aida) and another friend (Yvette).
After starting the day with Yvette whith whom i didn't get any connection, I was really undecided between trying a new girl again or goign with one of my regular and making sure I'd save the day.
However, Lara had already caught my eye on Saturday evening, when she and her sister arrived to check in at reception. Unfortunately for me, on Saturday they were only coming to take care of the usual formalities and wouldn't start until Sunday.
So I decided to forget the average session at the start of the day and get started with Lara.
I spotted her on the terrace and she quickly flashed me a smile. So I approached her and we had a nice conversation.
After about ten minutes, she offered to share a moment with me. How could I refuse?
I immediately clarified things with her and told her what I wanted in the room. I also told her I didn't mind staying an hour if the service was worth it.
Although a little shy at first in, the room, she gradually eased into it. However, given the failure of my first room, it didn't take long for me to shoot.
We finished after 27 minutes, I'd say. Having told her I didn't mind staying an hour, I just chilled on the bed. That's when she suggested we go take a shower. She then planned to leave and only charge me 30 minutes. I was pleasantly surprised that she didn't drag on to get the time longer and that she was so correct.
The service was of a very high standard, so I offered to share an extra half hour with her. She obviously accepted with a big smile. She then offered me a massage, which was quite good.
She then worked non-stop all day. She and Yvette are already enjoying a bit of success.
I ran into her again around 7:30 pm and arranged to meet her at 8 pm. So I went back up with her at 8 pm, but for two hours this time.
She's truly exceptional and worth the detour, believe me. Respect her, and she'll respect you!
To repeat, of course!