Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Lili & Lulu of Annabel

Ik ben drie weken geleden voor de eerste keer bij 6S geweest. Heb toen een kamersessie gehad met Lily. Lily viel me meteen op toen ze binnenkwam. Helemaal de vrouw naar mijn wens qua uiterlijk. Was blij toen ze mij benaderde aan de bar en de afspraakjes waren dan ook snel gemaakt.  Wat een topervaring. Vooral het tongzoenen was fantastisch. Half uurtje was veel te snel voorbij. Ik kwam daarna een jonge blonde meid tegen bij de bar. Ze was lang in gesprek met een buurman aan de bar. Ik zag haar daarna lang tussen de andere dames op de loungebank zitten. Ik kreeg maar geen contact met haar. Naderhand begreep ik dat het om Annabel zou gaan. Wilde haar graag uitnodigen. Hoop dat ze ook doet tongzoenen…..????,  Later die dag kwam Lily met een andere vrouw bij me voor een trio voorstel. Heb dit afgewezen omdat mijn gedachte toen bij Annabel waren……. alhoewel een trio toch ook leuk zou zijn.
Eenmaal thuis had ik spijt dat ik niet op het aanbod van Lily was ingegaan, ook al weet ik niet of ik dit aan had gekund. Hopelijk ziet Annabel mij de volgende keer wel staan en is Lily weer aanwezig. Hopelijk krijg ik de kans voor een tweede ronde met haar.
Dat word keuzestress voor mijn eerstvolgende (tweede) bezoekje aan 6S. Hopelijk ben ik donderdag een paar uurtjes aanwezig. Uiteraard zijn tips altijd welkom.

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

Annabel is een zeer mooi meisje, maar geen gfe verwachten. Ook niet iets in die buurt.

Lili en Lulu daarentegen, is heel iets anders. Die leveren altijd top service en zijn zeer goed op elkaar ingespeeld!

Wandelaar5 und Richke haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Richke