Megan
Zitat von Agronymus1 am Oktober 22, 2021, 8:01 pm UhrAfgelopen donderdag een prima kamertje gemaakt met de Hongaarse Megan. Ze blijkt in het verleden als Domenika in GT gewerkt te hebben. Megan heeft lang zwart, is 23 en heeft zeer kleine parmantige borstjes. Ze had een zwarte bodystocking aan en een zeer kort roze rokje waaronder haar prachtige billen zichtbaar waren. Megan werkt sinds augustus in SS in perioden van 10 dagen. Ik ben nooit in GT geweest maar heb veel gelezen over de goede service die GT-meiden geven. Ik heb deze goede service nu zelf aan den lijve kunnen ervaren. Megan houdt niet van CIM en ook niet van klaarkomen in het gezicht maar dat soort zaken kan ik missen als kiespijn. Humor is Megan ook niet vreemd. Ik trof haar aan in de bar op de bank onder het TV-scherm. Als liefhebber van mooie billen begon de pret al toen ik achter haar aan de trap op kon lopen. We kregen kamer 14. Een kamer op de bovenste verdieping zou natuurlijk nog beter zijn geweest...
Afgelopen donderdag een prima kamertje gemaakt met de Hongaarse Megan. Ze blijkt in het verleden als Domenika in GT gewerkt te hebben. Megan heeft lang zwart, is 23 en heeft zeer kleine parmantige borstjes. Ze had een zwarte bodystocking aan en een zeer kort roze rokje waaronder haar prachtige billen zichtbaar waren. Megan werkt sinds augustus in SS in perioden van 10 dagen. Ik ben nooit in GT geweest maar heb veel gelezen over de goede service die GT-meiden geven. Ik heb deze goede service nu zelf aan den lijve kunnen ervaren. Megan houdt niet van CIM en ook niet van klaarkomen in het gezicht maar dat soort zaken kan ik missen als kiespijn. Humor is Megan ook niet vreemd. Ik trof haar aan in de bar op de bank onder het TV-scherm. Als liefhebber van mooie billen begon de pret al toen ik achter haar aan de trap op kon lopen. We kregen kamer 14. Een kamer op de bovenste verdieping zou natuurlijk nog beter zijn geweest...
Zitat von Pierrot am Oktober 18, 2023, 11:56 am UhrShe was back last week
I had a very nice room with her.
She is a little bit nymphoman and enjoy the room aswell.
100% recommended
She was back last week
I had a very nice room with her.
She is a little bit nymphoman and enjoy the room aswell.
100% recommended
Zitat von ozzy am Juni 15, 2025, 9:05 am UhrZoekende tussen de recensies hier zie ik dat deze meid wel erg ver gezakt/ondergesneeuwd is op de lijst......
Het zal iets van n maand geleden zijn dat ik n beetje per toeval op n normale dinsdag in Six beland was .
Rond de middag binnen geraakt en dan is het natuurlijk wel ff wennen om je als " nieuwe" te kunnen oriënteren.
Valt bij de dames ook meteen op met het bekende ritueel.
Al vrij snel een dame opgemerkt die qua looks aan mijn smaak voldoet , maar ze was reeds "bezet" .
Dus ff sauna in gedoken. Rondje gelopen, en uitkijken naar boven genoemde meid ...... foetsie ....
Rond 21.30 besloten dat het bij nader inzien niet mijn ding gaat zijn . Veel meiden/dames maar betrekkelijk matige tot slechte service die aangeboden werd.
Laatste drankje besteld aan de bar , en hop we trappen m wel af was de bedoeling.
Komt er dame niet al te kort naast me zitten, maar zegt niks . Ook niet in beste stemming dacht ik nog .
Hoi ....... ook Hoi .... 1e keer hier ?? Ja .... ( denk daar gaan we voor de ### keer )
Bevalt t hier ? .... Nee zeg ik . Erg dooie boel zo .... klopt zegt ze , ik ga zo ook van verveling naar "huis" .....
Dat is mooi zeg ik , kan je mee rijden ik gaat er ook n eind aan maken.
You really dont like it here I see , why ??
Most girls dont like nothing on room zeg ik ......
Oh , zegt ze .... normaly I like all .....
Im Megan ...... but if you not want me , I leave "home"
Dus dat verandert de kwestie op eens en n paar minuten later lag ik lekker met mijn tong haar poesje te verkennen.
Gaande de rit blijkt ze ook dezelfde humor te hebben, dat in combinatie met haar mooie ogen, heerlijke body en stevige sex voor beide maakte dat ze best schrok van het tijdstip . I never stay till end ...... en schijnbaar ook niet zn lange kamer gang .. ( time flies when you have good sex zullen we maar zeggen)
Ik zeg voor n eerste is het mij goed bevallen....... me ALSO !!!! zegt ze ......
Qua prijs zit ze ook niet bij de (te) dure vogeltjes en heel weinig no-go's qua service. Niet dat prijzen voor mij doorslaggevend zijn , maar na best wat bezoekjes/vergelijkingsmateriaal later valt dat wel op .
Dus in t kort een mooie dame met goede service.
Ze vertelde dat ze werkt in n soort van offshore schema , 2 weken op - 2 af ......
Dus ze zal eerdaags wel weer opduiken.
Zoekende tussen de recensies hier zie ik dat deze meid wel erg ver gezakt/ondergesneeuwd is op de lijst......
Het zal iets van n maand geleden zijn dat ik n beetje per toeval op n normale dinsdag in Six beland was .
Rond de middag binnen geraakt en dan is het natuurlijk wel ff wennen om je als " nieuwe" te kunnen oriënteren.
Valt bij de dames ook meteen op met het bekende ritueel.
Al vrij snel een dame opgemerkt die qua looks aan mijn smaak voldoet , maar ze was reeds "bezet" .
Dus ff sauna in gedoken. Rondje gelopen, en uitkijken naar boven genoemde meid ...... foetsie ....
Rond 21.30 besloten dat het bij nader inzien niet mijn ding gaat zijn . Veel meiden/dames maar betrekkelijk matige tot slechte service die aangeboden werd.
Laatste drankje besteld aan de bar , en hop we trappen m wel af was de bedoeling.
Komt er dame niet al te kort naast me zitten, maar zegt niks . Ook niet in beste stemming dacht ik nog .
Hoi ....... ook Hoi .... 1e keer hier ?? Ja .... ( denk daar gaan we voor de ### keer )
Bevalt t hier ? .... Nee zeg ik . Erg dooie boel zo .... klopt zegt ze , ik ga zo ook van verveling naar "huis" .....
Dat is mooi zeg ik , kan je mee rijden ik gaat er ook n eind aan maken.
You really dont like it here I see , why ??
Most girls dont like nothing on room zeg ik ......
Oh , zegt ze .... normaly I like all .....
Im Megan ...... but if you not want me , I leave "home"
Dus dat verandert de kwestie op eens en n paar minuten later lag ik lekker met mijn tong haar poesje te verkennen.
Gaande de rit blijkt ze ook dezelfde humor te hebben, dat in combinatie met haar mooie ogen, heerlijke body en stevige sex voor beide maakte dat ze best schrok van het tijdstip . I never stay till end ...... en schijnbaar ook niet zn lange kamer gang .. ( time flies when you have good sex zullen we maar zeggen)
Ik zeg voor n eerste is het mij goed bevallen....... me ALSO !!!! zegt ze ......
Qua prijs zit ze ook niet bij de (te) dure vogeltjes en heel weinig no-go's qua service. Niet dat prijzen voor mij doorslaggevend zijn , maar na best wat bezoekjes/vergelijkingsmateriaal later valt dat wel op .
Dus in t kort een mooie dame met goede service.
Ze vertelde dat ze werkt in n soort van offshore schema , 2 weken op - 2 af ......
Dus ze zal eerdaags wel weer opduiken.