Forum-Breadcrumbs - Du bist hier:Gentlemen's ForumOVERIGE: OVERIGENaam van dame
Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Naam van dame

12
Quote from Agronymus1 on September 17, 2023, 2:52 pm

Dat is zeker Aisha. Staat meestal bij de bar direct als je de gang uitkomt. Uiterst vriendelijk en geeft goede service.

Dank voor de bevestiging. Precies vanaf die plek spotte ze mij  😉

En de rest klopt overigens ook  😈

Quote from luke0272 on September 17, 2023, 9:05 am

Volgens mij, is zij op een Franstalig forum derde geworden.

Aicha spreekt goed frans en was inderdaad 3e bij de eindstemming van de verkiezing  miss sixsens 2022 op het youppie forum. Maar met 7 stemmen lag ze ver achter Lilli en Cataleya, die respectievelijk 22 en 23 hadden

Pindabeer und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
PindabeerWandelaar5

Ik zag deze week een nieuwe dame.

Eerder klein, a cup, bril en zwarte boddy. Ze werd net voor mij meegenomen en daarna niet meer gezien. Kent iemand haar naam?

Volgens mij is dit Roemeense Valentina, het zusje van Elisa. Ze zit meestal achteraan links in de bar en spreekt Duits, haar Engels is minder goed. Zelf al enkele tot mijn tevredenheid mee gekamerd, een herhaling volgt ongetwijfeld…

Wandelaar5, jeroent und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5jeroentDrDre1978

Weet iemand wie de dame is die gisteren rondliep in een volledig fishnet outfit? Ze had mooie grote ronde billen, een grote silli's en lang geblondeerd haar.

Quote from keshi on January 19, 2025, 10:23 am

Weet iemand wie de dame is die gisteren rondliep in een volledig fishnet outfit? Ze had mooie grote ronde billen, een grote silli's en lang geblondeerd haar.

Isabella.

WithHair1960 und DrDre1978 haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960DrDre1978

Hallo allemaal. Ik zag vandaag (zaterdag 1 feb) een vrij jonge (25 ?) lange slanke blanke dame, met rood pakje dacht ik, met lang dik bruin blond krulhaar tot aan haar billen. Grote ogen, geen bril. Enigszins gebruinde huid dacht ik. En best een knap gelaat.

Ze zat een tijdje in de bar in de sofa vlakbij de lift. Maar weet niet of dat een vast plekje van haar is. In het restaurant zag ik haar alleen eten aan tafeltje, en veel oogcontact maken, maar heb haar niet meer gesproken.

Weet iemand wie ik bedoel, en hoe zij heet ?

Ik vermoed dat je Bianca bedoelt. Vrij grote siliconen borsten. Ze is vaak te vinden bij het groepje van Elena, Mickey en Vanessa. Alleen ik kan me echt niet meer herinneren of ze gisteren iets roods aan had.

ijsbeerss hat auf diesen Beitrag reagiert.
ijsbeerss
12