Op herhaling
Zitat von Paul am April 1, 2025, 7:10 pm UhrHeb voor het eerst een massagesessie van 30min gepakt( heerlijk), waarna een saunasessie en dan even rust.
En toen….;
Vandaag weer bij de dames ( Nancy en Natascha) geweest, wat zal ik zeggen; samen genieten op een hoog niveau!! Geen jaloezie of dergelijke, ieder van ons genoot in volle teugen, en liet ook de ander heerlijk genieten. Deze sessie vandaag was er eentje om niet snel te vergeten. Uiteraard ook gelachen.
Today I was with the ladies again (Nancy and Natascha), what can I say; enjoying ourselves together at a high level!! No jealousy or anything like that, each of us enjoyed ourselves to the fullest, and also let the other enjoy ourselves wonderfully. This session today was one not to forget quickly. Of course we also laughed.
Heb voor het eerst een massagesessie van 30min gepakt( heerlijk), waarna een saunasessie en dan even rust.
En toen….;
Vandaag weer bij de dames ( Nancy en Natascha) geweest, wat zal ik zeggen; samen genieten op een hoog niveau!! Geen jaloezie of dergelijke, ieder van ons genoot in volle teugen, en liet ook de ander heerlijk genieten. Deze sessie vandaag was er eentje om niet snel te vergeten. Uiteraard ook gelachen.
Today I was with the ladies again (Nancy and Natascha), what can I say; enjoying ourselves together at a high level!! No jealousy or anything like that, each of us enjoyed ourselves to the fullest, and also let the other enjoy ourselves wonderfully. This session today was one not to forget quickly. Of course we also laughed.
Zitat von iejtentiejn am April 2, 2025, 6:39 pm UhrSnap ik helemaal Paul (think I already met you after my 3some with those 2 fantastic women). Wat mij betreft was elke andere kamer nadien toch een beetje een tegenvaller. Zelden zo genoten als met Nancy en Natasha!!!
Snap ik helemaal Paul (think I already met you after my 3some with those 2 fantastic women). Wat mij betreft was elke andere kamer nadien toch een beetje een tegenvaller. Zelden zo genoten als met Nancy en Natasha!!!