Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

overnachten

hallo ik heb nog een paar vragen voor de ervaren beren op dit forum:

hebben jullie tips voor overnachten in de buurt? hotel of andere opties? dichtbij, het liefst op loopafstand.

heeft iemand wel eens een afspraak gemaakt met een dame buiten de club om?

vinden er ook contacten plaats in het welness deel van de club?

hoe is de sfeer na 2300 uur ? is dit anders dan gedurende de dag?

is alcohol de enige drugs naast koffie en thee die gebruikt kan worden, een jointje wordt niet toegestaan?

Ik lees veel ervaringen van beren met drie kamegangen, is dat echt serieus of meer het creeeren van een bepaalde sfeer, het lijkt mij erg uitputtend en daarnaast ook zeer kostbare hobby worden zo,  eten juliie heel veel groente?

Hoe zijn de donderdagen?

thx all

mvg

soneji

Meestal doe ik 2-3 kamergangen maar uitputtend zou ik het niet durven noemen. Een kamergang is dan ook niet volledig gevuld met het betere op- en neerwerk. Ik ben dikwijls tussen de 10 en 12 uur aanwezig, ik vind dat niet zo heel erg sfeermakend.

Ik bezoek de club eens per 2 weken maar soms skip ik een bezoekje waardoor het 4 weken is. Dus qua kosten valt het mee. Je kunt het zo bont maken als je wilt natuurlijk.

Afspreken met een dame buiten de club is niet toegestaan. Dat heb jk dan ook nog nooit gedaan.

Wandelaar5, befke und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5befkeWithHair1960Assman

Aanvullend: er zijn inderdaad geen drugs toegestaan. Af en toe is er een drugshond die bezoekers van tevoren al controleert. Er is een andere club gesloten waar zeer kleine gebruikershoeveelheden in de lockers zijn gevonden. Dat risico wil Sixsens niet nemen, vandaar dat ze hier streng op toezien.

Er vinden ook contacten plaats in het wellness gedeelte, maar daar is geen sex en er zijn niet veel dames die gebruik maken van de wellness.  Dus als je daar een leuke dame ziet, dan maak je een afspraak om naar de kamer te gaan.

En ook ik maak meestal 3 kamergangen, (met een behoorlijke tussenpauze) waarbij ik ook regelmatig een trio doe. Er zijn genoeg mannen die mij persoonlijk kennen en mij naar de kamer zien vertrekken. Als dat verzinsels van mij zouden zijn, dan had al lang iemand dat geschreven. En dat maakt het inderdaad een kostbare hobby omdat ik per jaar toch wel een keer of 40 in Sixsens of een andere club ben. Ik ben gewoon in loondienst, maar ik verdien wel bij met mijn beleggingen, waardoor ik dit uitgavenpatroon nog lang vol kan houden. En ik probeer inderdaad elke dag minimaal 3 stuks fruit en 200 gram groente te eten. In Sixsens is er naast een grote fruitschaal ook altijd zowel koude als warme groente, wat ook lang niet in alle clubs het geval is.

De sfeer ‘s avonds is inderdaad anders dan overdag. Op vrijdag en zaterdag is er echt een feestsfeer tot in de vroege uurtjes met dansende mannen en dames en muziek van de DJ. Ik ken geen enkele andere club met elk weekeinde zo’n bruisende sfeer. Op de andere dagen begint de club vanaf een uur of 8 leeg te lopen en dan wordt het dus juist steeds stiller.

Bachatero, befke und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachaterobefkeWithHair1960Assmaniejtentiejn
Quote from soneji on April 16, 2025, 8:32 am

hallo ik heb nog een paar vragen voor de ervaren beren op dit forum:

hebben jullie tips voor overnachten in de buurt? hotel of andere opties? dichtbij, het liefst op loopafstand.

heeft iemand wel eens een afspraak gemaakt met een dame buiten de club om?

vinden er ook contacten plaats in het welness deel van de club?

hoe is de sfeer na 2300 uur ? is dit anders dan gedurende de dag?

is alcohol de enige drugs naast koffie en thee die gebruikt kan worden, een jointje wordt niet toegestaan?

Ik lees veel ervaringen van beren met drie kamegangen, is dat echt serieus of meer het creeeren van een bepaalde sfeer, het lijkt mij erg uitputtend en daarnaast ook zeer kostbare hobby worden zo,  eten juliie heel veel groente?

Hoe zijn de donderdagen?

thx all

mvg

soneji

Herberg Oud Holset is het dichtste bij, iets meer dan een kilometer lopen.

Verder zijn er Cuba Libre en Vijler Hof, iets van een 2 km lopen.

In Vaals centrum zijn er meerder Hotels. Je kan ook overnachten in Aken en met de bus komen en terugkeren. Ik ken wel niet de uren van de laatste bus.

Wandelaar5, WithHair1960 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5WithHair1960Assman
Quote from vergeetachtige beer on April 16, 2025, 9:44 am

Afspreken met een dame buiten de club is niet toegestaan. Dat heb jk dan ook nog nooit gedaan.

Was het maar waar, dan zat ik er nou niet mee  :mrgreen:

Over het algemeen is het niet verstandig om buiten de club af te spreken.  Je weet vaak niet wat de omstandigheden zijn van de betreffende dame en waar je (in) terecht komt, zeker als je nog weinig van haar afweet. Dat geldt voor de dame trouwens ook, dus erg happig zijn ze er in het begin niet op. Tijdens en kort na de corona periode werd er veel buiten de club afgesproken vanwege alle beperkingen. Nu lijkt dat wat minder maar er zijn er nog steeds die er wel voor open staan, als de buidel maar flink geopend wordt.

Flyerke, MemeMoo und 3 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeMemeMoobefkeoupswaves
Quote from dievanhiernaast on April 23, 2025, 6:57 pm

................ als de buidel maar flink geopend wordt.

Juist daarom is het volgens mij niet interessant buiten de club af te spreken. De dame vraagt niet alleen meer geld voor een bepaalde tijd, maar je moet ook een hotelkamer of zoiets boeken en dat kun je meestaal niet doen voor een paar uur, je moet tenminste voor een nacht boeken. Daar bovenop moet je maaltijden en dranken betalen, wat in de club gratis is. Als je meerdere uren en zelfs een volle dag in gezelschap van een dame wil doorbrengen, is het ook mogelijk in de club, met het nodige comfort en faciliteiten (sauna, jacuzzi, zwembad), gratis maaltijden en dranken en voor een lagere entree prijs dan voor een low cost hotel. Wat wil je meer ?

Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5LoveFromParis
Quote from vergeetachtige beer on April 16, 2025, 9:44 am

Afspreken met dame gebeurd mag dan niet zijn toegestaan..maar gebeurd wel degelijk..

Paar weken geleden nog tegen gekomen in Hotel.. met begeleiding

Zal zeker een prijzig iets zijn.

Quote from oups on April 25, 2025, 10:30 am
Quote from dievanhiernaast on April 23, 2025, 6:57 pm

................ als de buidel maar flink geopend wordt.

Juist daarom is het volgens mij niet interessant buiten de club af te spreken. De dame vraagt niet alleen meer geld voor een bepaalde tijd, maar je moet ook een hotelkamer of zoiets boeken en dat kun je meestaal niet doen voor een paar uur, je moet tenminste voor een nacht boeken. Daar bovenop moet je maaltijden en dranken betalen, wat in de club gratis is. Als je meerdere uren en zelfs een volle dag in gezelschap van een dame wil doorbrengen, is het ook mogelijk in de club, met het nodige comfort en faciliteiten (sauna, jacuzzi, zwembad), gratis maaltijden en dranken en voor een lagere entree prijs dan voor een low cost hotel. Wat wil je meer ?

Even wat onwetenheid uit de wereld helpen. Afspraken buiten de club zijn veel voorkomend. De dames vragen hiervoor niet noodzakelijk meer, er wordt meestal een vaste prijs afgesproken. En het is veelal niet de bedoeling om de hele dag of nacht in een hotelkamer door te brengen. Het is een uitstap in combinatie met een etentje, shoppen,... of het kan gaan om een korte of langere vakantietrip. Veel hotelketens bieden speciale arrangementen aan voor een interessante prijs waarbij een hotelkamer kan geboekt worden tussen de middag en 18u, meestal in combinatie met roomservice en alle andere zaken die je kan verwachten. In de hotellobby kijkt men niet op dat het ‘doelpubliek’ koppeltjes zijn die een kamer nodig hebben voor een paar uur en neen het gaat hier niet om de typische rendez-vous hotels. Voor het hotel is het gewoon een dubbele boeking van kamers die pas later op de avond klaar moeten zijn voor gewone reguliere overnachtingen of die in overcapaciteit zijn. De heren die zulke afspraken buiten de club maken zijn niet op een low budget natuurlijk, maar dat is een ander verhaal. In elk geval is een vergelijking met een verblijf in de club wat zoek want het gaat om andere doelstellingen. Steeds in de club afspreken met een dame creëert verveling dus wordt dit doorbroken door afspraken buiten de club.

Tropische_verrassing und dievanhiernaast haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingdievanhiernaast