Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Sabrina (roumanian blond)

When we saw newly arrived sabrina entered the veranda there was a couple of seconds when Time stopped…my Friends and me were like hypthnotized  😮  23 years old sabrina is good looking. I didn’t loose Time to introduce myself. She is symapthic relatively small after some laughts and some discussion with my Friends on who would go first I had the pleasure to follow her in room  :D. beautiful breasts superb body after a bit of dancing kissing licking great blow job she was on me with enthousiasm. Wow i didn’t feel like changing position this was so good.  😀

Wandelaar5, josken3 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5josken3Pavarotti1AssmaniejtentiejnRichke

Ik kan bovenstaande volledig beamen. Deze prachtige verschijning zat op terras de tafel naast ons en toen ik in haar mooie ogen keek kon ik niet anders dan een gesprek aan te knopen en haar bij ons aan tafel uit te nodigen. Mijn compagnon had al snel door dat er chemie in de lucht hing en was zo vriendelijk ons ​​met zen 2tjes te laten.

Het duurde niet lang om te beslissen naar de kamer te treķken. Het was een zeer aantrekkelijke kamer (en het zal niet de laatste zijn hihi).

Top-aanwinst voor onze club!!!!

Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assman