Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Vrijdag 20 juni

Je kondigt je bezoek aan in "Meeting Point", dan ben je eigenlijk veroordeeld tot het schrijven van een verslag.

Iets later dan gepland, door filevorming, de grenscontrole en even shoppen in Aken, aangekomen op een volle parkeerplaats in Lemiers. Nog net een legaal plekje kunnen vinden, maar met dit in het achterhoofd weet je al; het is druk. Je staat bij Colinda, de entree nog af te reken of mijn "clubvrouw" komt al gedag zeggen, wetende dat ik voor haar een presentje meegenomen heb. Even de gebruikelijke rituelen, om daarna snel een onbezet ligbed te gaan zoeken, en af te gaan koelen in het zwembad. Dat herhaalde zich een paar keer, tussendoor nog een keer wat eten. Mijn clubvrouw had inmiddels een sleutel voor een gewenste kamer in handen gekregen. Wegens een defecte lift was het even lopen naar de bovenverdieping. Een blik naar buiten geeft zicht op bouwactiviteiten op het voormalige dakterras. Op de kamer een GFE en na een uur voldaan naar beneden. Bij de betaling het presentje gegeven, sleurde ze mij bijna meteen de dark room in voor een nieuwe sessie.

Terug buiten, maar even een ligbed in de schaduw opgezocht voor het relax gevoel. Zo kabbelt het richting de klok van 17:00, de geur van de bbq hing al een uur in de lucht. Even wachten tot de rij wat korter is. Wat salade, een stukje zalm, shaslickstick  en wat friet op het bord gelegd, voorts lagen er nog varkenslapjes en bockworsten en was een broodje hamburger verkrijgbaar. Weer even relaxen, maar dan binnen om wat temperatuur kwijt te raken. Lig je te rusten in de kino, staat je clubvrouw naast je met opnieuw een sleutel voor een kamer. Weer traplopen naar de nok van het gebouw, nu een andere kamer by the way. Zelfde verhaal weer een uur GFE. Na deze actviteit naar buiten, waar het inmiddels aangenaam is, maar even afkoelen en wat spreken met overige bezoekers. Nog even een fotoshoot gezien van een dame in een zeer aantrekkelijk nieuwe stijl politieuniform. Het loopt tegen de klok van 20:30 nog even wat dames gedag zeggen en dan richting huis. Op de terug weg blijkt dat je het bord gemist, hebt dat er werkzaamheden zijn en er een stuk snelweg dicht is, het omrijden viel wel mee, maar die file die ontstaat om van 3 naar 1 rijstroken te gaan, met mensen die rode kruisen negeren, tel maar een keertje extra tot 30 denk ik dan maar.

De slotvraag van deze dag: ben ik nu een pannenkoeker geworden?

SixSens tot de volgende keer.

Bachatero, Agronymus1 und 11 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1FlyerkeTropische_verrassingWandelaar5hotmister1985MemeMooLoveFromParisvergeetachtige beerdievanhiernaastWithHair1960Assmanozzy