Vrijdag 22 augustus
Zitat von Dario am August 23, 2025, 7:02 am UhrVrijdag een dag verlof genomen en richting lemiers gereden. Had afgesproken met beer Sam Later. Wat een timing, toen ik rond 11u20 de parking van het mannen paradijs opreed, liep ook Sam Later net op de parking. Elkaar begroet en nog henotrn van de heel gulle prijs van 50 euro. Na het omkleden direct een ontbijtje genomen. Ik werd voorgesteld aan de legendarische bachaterro. Een vriendelijke man met veel kennis over de vrouwen van sixsens. Na een kort praatje ff de welness in. Ondertussen werd het bijna 14u. Ik vond dat het tijd werd voor mijn 1e kamer. Veel minder dames dan op een doorsnee vrijdag. Geen nood nog steeds keuzestress! Uiteindelijk maakte ik kennis met raissa. Ik had al veel positieve verhalen over haar gelezen maar ik kon nooit een gezicht op haar plakken. Het is een klein mooi meisje. Kleine borstjes en ik kan de positieve verhaken hier bevestigen. Raissa is echt heel lief, pijpt heerlijk en geeft echt goede service. Ik was heel blij met mijn 1e keuze. Erna werd het tijd o terug wat te ontspannen in de welness en wat bij te praten in de bar met enkele beren. Tegen.etenstijd kwamen er een pak dames bij. Alhoewel veel dames er niet waren, waren er toch kanshebbers genoeg. Dat zegt veel over de kwaliteit van deze tent. Ik had ondertussen kennus gemaakt mer verschillende dames die een optie waren voor een kamer na het eten. De grote eva, victoria,pascalle,denisa, poolse marta,de sexy rondborstige kim die top is....maar vooral Joanna de poolse milf sprong er boven uit. Helaas was deze kanjer tijdens het eten en na het eten hele tijd bezet. Rond 18u30 ging ik dan op zoek naar kim of eva. 1 van deze 2 zou het worden. Kim ging net naar de kamer en voor ik eva vond, kwam ik een favorietje tegen, Mimi. Ze zat op de hoge bank aan de trap. Ik wenke haar en ze had gelukkig tijd. Vorige keer had ik haar een kamer beloofd maar dat is dan helaas anders uitgedraaid. Nu luktr het gelukkig wel. Met mimi heb ik een goede klik. Ze is echt top op de kamer. Na de daad blijft ze nog altijd wat liggen en vraagt ze ook om nog ff na te genieten met haar. Ik had 2 super goede kamers gemaakt met 2 lieve topdames. Mimi zei me dat ze zondag vertrok naar roemenie. Ik wens haar een goede reis en hoop snel terug te komen naar deze topclub
Vrijdag een dag verlof genomen en richting lemiers gereden. Had afgesproken met beer Sam Later. Wat een timing, toen ik rond 11u20 de parking van het mannen paradijs opreed, liep ook Sam Later net op de parking. Elkaar begroet en nog henotrn van de heel gulle prijs van 50 euro. Na het omkleden direct een ontbijtje genomen. Ik werd voorgesteld aan de legendarische bachaterro. Een vriendelijke man met veel kennis over de vrouwen van sixsens. Na een kort praatje ff de welness in. Ondertussen werd het bijna 14u. Ik vond dat het tijd werd voor mijn 1e kamer. Veel minder dames dan op een doorsnee vrijdag. Geen nood nog steeds keuzestress! Uiteindelijk maakte ik kennis met raissa. Ik had al veel positieve verhalen over haar gelezen maar ik kon nooit een gezicht op haar plakken. Het is een klein mooi meisje. Kleine borstjes en ik kan de positieve verhaken hier bevestigen. Raissa is echt heel lief, pijpt heerlijk en geeft echt goede service. Ik was heel blij met mijn 1e keuze. Erna werd het tijd o terug wat te ontspannen in de welness en wat bij te praten in de bar met enkele beren. Tegen.etenstijd kwamen er een pak dames bij. Alhoewel veel dames er niet waren, waren er toch kanshebbers genoeg. Dat zegt veel over de kwaliteit van deze tent. Ik had ondertussen kennus gemaakt mer verschillende dames die een optie waren voor een kamer na het eten. De grote eva, victoria,pascalle,denisa, poolse marta,de sexy rondborstige kim die top is....maar vooral Joanna de poolse milf sprong er boven uit. Helaas was deze kanjer tijdens het eten en na het eten hele tijd bezet. Rond 18u30 ging ik dan op zoek naar kim of eva. 1 van deze 2 zou het worden. Kim ging net naar de kamer en voor ik eva vond, kwam ik een favorietje tegen, Mimi. Ze zat op de hoge bank aan de trap. Ik wenke haar en ze had gelukkig tijd. Vorige keer had ik haar een kamer beloofd maar dat is dan helaas anders uitgedraaid. Nu luktr het gelukkig wel. Met mimi heb ik een goede klik. Ze is echt top op de kamer. Na de daad blijft ze nog altijd wat liggen en vraagt ze ook om nog ff na te genieten met haar. Ik had 2 super goede kamers gemaakt met 2 lieve topdames. Mimi zei me dat ze zondag vertrok naar roemenie. Ik wens haar een goede reis en hoop snel terug te komen naar deze topclub
Zitat von jeroent am August 23, 2025, 9:12 am UhrIk was er ook. 2 kamers gedaan.
Eerst met Sol. Ik ben geen talenwonder maar ik denk wel dat ze echt Spaanstalig is. Ik had ervoor opgevangen dat ze 100€ of zelfs meer voor een halfuur zou vragen. Ze benaderde me en in het gesprek vroeg ze zelf hoeveel ik wilde betalen. Met mijn antwoord: 70€ ging ze tot mijn verbazing gewoon onmiddellijk akkoord. Ik vind haar een hele knappe dame, eens een ander type. De service was eerder matig, het zal voor mij bij 1 keer blijven.
Hierna met Liesa afgesproken voor een halfuur, maar uiteindelijk verlengd tot een uur omdat dit me veel beter beviel. Schattig hoe ze eerst haar lange haren samen bont. Fijne seks en goede babbel. Mij ziet ze terug.
Ik was er ook. 2 kamers gedaan.
Eerst met Sol. Ik ben geen talenwonder maar ik denk wel dat ze echt Spaanstalig is. Ik had ervoor opgevangen dat ze 100€ of zelfs meer voor een halfuur zou vragen. Ze benaderde me en in het gesprek vroeg ze zelf hoeveel ik wilde betalen. Met mijn antwoord: 70€ ging ze tot mijn verbazing gewoon onmiddellijk akkoord. Ik vind haar een hele knappe dame, eens een ander type. De service was eerder matig, het zal voor mij bij 1 keer blijven.
Hierna met Liesa afgesproken voor een halfuur, maar uiteindelijk verlengd tot een uur omdat dit me veel beter beviel. Schattig hoe ze eerst haar lange haren samen bont. Fijne seks en goede babbel. Mij ziet ze terug.
Zitat von Tropische_verrassing am August 23, 2025, 11:24 am UhrQuote from jeroent on August 23, 2025, 9:12 amIk was er ook. 2 kamers gedaan.
Waarom was de service van Sol matig?
Wilde vorige week ook met haar kameren maar helaas niet van gekomen
Quote from jeroent on August 23, 2025, 9:12 amIk was er ook. 2 kamers gedaan.
Zitat von iejtentiejn am August 23, 2025, 12:06 pm UhrMatig? Al van verschillende collega's gehoord.... (zelf geen ervaring mee, en dat zal er dus ook niet van komen)
Matig? Al van verschillende collega's gehoord.... (zelf geen ervaring mee, en dat zal er dus ook niet van komen)
Zitat von Assman am August 23, 2025, 4:30 pm UhrEr zijn ook positieve ervaringen met Sol.
Voorwaarden zelf met haar bespreken.
Het zal er vooral aan liggen wie je bent en hoe je je gedraagt, zoals zo vaak.Sol is een mooie en interessante dame.
Er zijn ook positieve ervaringen met Sol.
Voorwaarden zelf met haar bespreken.
Het zal er vooral aan liggen wie je bent en hoe je je gedraagt, zoals zo vaak.
Sol is een mooie en interessante dame.
Zitat von jeroent am August 23, 2025, 6:14 pm UhrQuote from Tropische_verrassing on August 23, 2025, 11:24 amWaarom was de service van Sol matig?
Gevoelsmatig, alle handelingen zonder veel enthousiasme. Er kwam ook niet echt een gesprek op gang. Mogelijk gewoon geen klik... Ik ben uiteindelijk ook gewoon klaargekomen dus voel me zeker niet bedrogen. Ik heb ook al veel slechter meegemaakt, maar ook al veel beter. Dus wie wil proberen zeker doen.
Ze heeft niet aangegeven dat voor 100€ meer kon.
Quote from Tropische_verrassing on August 23, 2025, 11:24 am
Gevoelsmatig, alle handelingen zonder veel enthousiasme. Er kwam ook niet echt een gesprek op gang. Mogelijk gewoon geen klik... Ik ben uiteindelijk ook gewoon klaargekomen dus voel me zeker niet bedrogen. Ik heb ook al veel slechter meegemaakt, maar ook al veel beter. Dus wie wil proberen zeker doen.
Ze heeft niet aangegeven dat voor 100€ meer kon.
Zitat von ozzy am August 23, 2025, 7:06 pm UhrBlijft altijd heel persoonlijk.
Slecht, matig of gemiddeld........
Bij de meeste dames staat Ozzy om uiteenlopende redenen ook als "Slecht" aangeschreven. Behalve bij letterlijk 2 handjes vol dames is dat anders, totaal anders zelfs 😛
Als er geen click is , gaat het nooit super zijn . Maar mij lijkt dat dit bij een 1e gesprek al snel duidelijk is .
Verder zegt n goed gesprek nog altijd weinig tot niks over een eventuele match qua sex 😎 .
Uiteindelijk is er voor mij niets leuker dan dat een dame oprecht opbiecht positief verrast te zijn na een 1e keer samen op de kamer geweest te zijn ....
Blijft altijd heel persoonlijk.
Slecht, matig of gemiddeld........
Bij de meeste dames staat Ozzy om uiteenlopende redenen ook als "Slecht" aangeschreven. Behalve bij letterlijk 2 handjes vol dames is dat anders, totaal anders zelfs 😛
Als er geen click is , gaat het nooit super zijn . Maar mij lijkt dat dit bij een 1e gesprek al snel duidelijk is .
Verder zegt n goed gesprek nog altijd weinig tot niks over een eventuele match qua sex 😎 .
Uiteindelijk is er voor mij niets leuker dan dat een dame oprecht opbiecht positief verrast te zijn na een 1e keer samen op de kamer geweest te zijn ....