Woensdag 16 april
Zitat von befke am April 22, 2025, 2:34 pm UhrAfgelopen woensdag was ik voor het eerst in langere tijd weer in de gelukkige gelegenheid ons heiligdom, het Graf van Aspasia, te bezoeken. De tempelwachters en dienaressen waren in rood gehuld en reeds vroeg in groten getale aanwezig. De mannelijke priesters liepen likkebaardend rond in hun witte vellen, op hun lelijke badslippers. De sfeer was nauwelijks sacraal.
Op weg naar de rokerstent werd ik hartelijk welkom geheten door Mercedes.
Mercedes had ik een jaar geleden eenmaal bezocht. Dat was een aangename herinnering. Voor mij. En, te oordelen naar het enthousiasme van haar groet, was het ook voor haar een fijne herinnering. Ze viste gewiekst maar liefdevol naar een herhaling maar helaas voor haar had ik al een afspraak met een andere hogepriesteres. Maar Mercedes blijft een schatje - vriendelijk, beleefd, fraai en sexy. In de loop van mijn wachttijd hebben we elkaar geregeld even opgezocht (nou ja, zij zocht mij op toen haar afspraak niet doorging) waarbij zij huidcontact niet schuwde. En ook toen mijn langverwachte ten tonele verscheen bleef zij vriendelijk, sexy en voorkomend.Ook Bulgaarse Victoriya kwam op bezoek terwijl ik op mijn date wachtte. Ook aan haar heb ik smakelijke herinneringen - zij aan mij en aan mijn portemonnee - maar ze leed op dezelfde wijze schipbreuk op de rots van mijn standvastigheid.
Marlene was de laatste die daarop te gronde ging toen zij verscheen, mijn date, Marissa.
Zoals alle dienstverleensters deze dag was ze in rood gehuld.
Ik vind haar de mooiste vrouw van de wereld. Ze heeft een prachtig lijf. Magnifieke tieten. Grandioze billen. Benen van de grond tot aan de hemel. Ze is slank maar niet mager. Rond en sappig waar het telt. Maar dat is slechts buitenkant: ze is intelligent en beschaafd. Een klassevrouw zoals er binnen en buiten onze landstreken maar weinig rondlopen.Vorige week was onze vierde ontmoeting.
De eerste vond ergens in januari 2023 al plaats. Ook op een woensdag, de eerste keer dat ze op een doordeweekse dag haar opwachting maakte. Ik had haar nooit eerder gezien aangezien ik nooit in het weekend kom, en ik was bij de eerste blik al verloren.
Kort zwart rokje. Beschaafde BH. Halflang krullend, hele dikke bos haar.
Haar hele houding straalt zelfbewustzijn, zelfvertrouwen, klasse en sensualitieit uit waardoor ik een beetje aarzelde voordat ik haar benaderde. Maar ik heb het gedaan en ik heb er geen seconde spijt van gehad.
We klikten, en we pannenkoekten alras de tijd voorbij. Babbelend, aaiend en likkend leerden we elkaar een beetje kennen.Toen ik haar in juli vorig jaar meenam voor een tweede kamergang herkende ik haar pas achteraf, toen ik weer thuis was en de middag aan mijn geestesoog voorbij liet trekken. En zij herinnerde zich mij ook niet. Tot achteraf.
In een kort goudkleurig zijden rokje stond ze bj de buitenbar. Aantrekkelijk, zelfbwust en prachtig sexy te wezen. En we klikten, en we pannenkoekten alras de tijd voorbij. Babbelend, aaiend en likkend leerden we elkaar een beetje kennen.
En deze keer wisselden we kontaktgegevens uit - want het was wel zodanig lekker dat ik (ik in ieder geval) een herhaling in de nabije toekomst niet uitsloot. En - zoals gezegd - thuis wist ik het weer: met Marissa had ik eerder een paar fijne uurtjes doorgebracht.Onze derde kamergang was heerlijk en vroeg om een vervolg. Dat vond dus vorige week plaats en komt in mijn boekje met onvergetelijke ontmoetingen. Laat ik het zo zeggen: soms tref je een vrouw waarbij je een poosje geen verleden hebt. Geen zieke vrouw, geen hypotheek, geen kinderen die gaan scheiden, geen huis dat verbouwd moet worden. Dat je nooit iets kapotgemaakt hebt. En zij ook niet. Dat je beiden, samen, gelukkig bent en zonder beperkingen bij elkaar kunt zijn.
En het allermooiste is: toen ik thuiskwam vond ik in de mail het bericht dat ik een vrijkaartje heb gewonnen! Ik kom pas eind mei weer in de Zuid, dus de uiterste houdbaarheidsdatum van 30 April is mij helaas te snel - maar ik ben dankbaar voor het gebaar!
Afgelopen woensdag was ik voor het eerst in langere tijd weer in de gelukkige gelegenheid ons heiligdom, het Graf van Aspasia, te bezoeken. De tempelwachters en dienaressen waren in rood gehuld en reeds vroeg in groten getale aanwezig. De mannelijke priesters liepen likkebaardend rond in hun witte vellen, op hun lelijke badslippers. De sfeer was nauwelijks sacraal.
Op weg naar de rokerstent werd ik hartelijk welkom geheten door Mercedes.
Mercedes had ik een jaar geleden eenmaal bezocht. Dat was een aangename herinnering. Voor mij. En, te oordelen naar het enthousiasme van haar groet, was het ook voor haar een fijne herinnering. Ze viste gewiekst maar liefdevol naar een herhaling maar helaas voor haar had ik al een afspraak met een andere hogepriesteres. Maar Mercedes blijft een schatje - vriendelijk, beleefd, fraai en sexy. In de loop van mijn wachttijd hebben we elkaar geregeld even opgezocht (nou ja, zij zocht mij op toen haar afspraak niet doorging) waarbij zij huidcontact niet schuwde. En ook toen mijn langverwachte ten tonele verscheen bleef zij vriendelijk, sexy en voorkomend.
Ook Bulgaarse Victoriya kwam op bezoek terwijl ik op mijn date wachtte. Ook aan haar heb ik smakelijke herinneringen - zij aan mij en aan mijn portemonnee - maar ze leed op dezelfde wijze schipbreuk op de rots van mijn standvastigheid.
Marlene was de laatste die daarop te gronde ging toen zij verscheen, mijn date, Marissa.
Zoals alle dienstverleensters deze dag was ze in rood gehuld.
Ik vind haar de mooiste vrouw van de wereld. Ze heeft een prachtig lijf. Magnifieke tieten. Grandioze billen. Benen van de grond tot aan de hemel. Ze is slank maar niet mager. Rond en sappig waar het telt. Maar dat is slechts buitenkant: ze is intelligent en beschaafd. Een klassevrouw zoals er binnen en buiten onze landstreken maar weinig rondlopen.
Vorige week was onze vierde ontmoeting.
De eerste vond ergens in januari 2023 al plaats. Ook op een woensdag, de eerste keer dat ze op een doordeweekse dag haar opwachting maakte. Ik had haar nooit eerder gezien aangezien ik nooit in het weekend kom, en ik was bij de eerste blik al verloren.
Kort zwart rokje. Beschaafde BH. Halflang krullend, hele dikke bos haar.
Haar hele houding straalt zelfbewustzijn, zelfvertrouwen, klasse en sensualitieit uit waardoor ik een beetje aarzelde voordat ik haar benaderde. Maar ik heb het gedaan en ik heb er geen seconde spijt van gehad.
We klikten, en we pannenkoekten alras de tijd voorbij. Babbelend, aaiend en likkend leerden we elkaar een beetje kennen.
Toen ik haar in juli vorig jaar meenam voor een tweede kamergang herkende ik haar pas achteraf, toen ik weer thuis was en de middag aan mijn geestesoog voorbij liet trekken. En zij herinnerde zich mij ook niet. Tot achteraf.
In een kort goudkleurig zijden rokje stond ze bj de buitenbar. Aantrekkelijk, zelfbwust en prachtig sexy te wezen. En we klikten, en we pannenkoekten alras de tijd voorbij. Babbelend, aaiend en likkend leerden we elkaar een beetje kennen.
En deze keer wisselden we kontaktgegevens uit - want het was wel zodanig lekker dat ik (ik in ieder geval) een herhaling in de nabije toekomst niet uitsloot. En - zoals gezegd - thuis wist ik het weer: met Marissa had ik eerder een paar fijne uurtjes doorgebracht.
Onze derde kamergang was heerlijk en vroeg om een vervolg. Dat vond dus vorige week plaats en komt in mijn boekje met onvergetelijke ontmoetingen. Laat ik het zo zeggen: soms tref je een vrouw waarbij je een poosje geen verleden hebt. Geen zieke vrouw, geen hypotheek, geen kinderen die gaan scheiden, geen huis dat verbouwd moet worden. Dat je nooit iets kapotgemaakt hebt. En zij ook niet. Dat je beiden, samen, gelukkig bent en zonder beperkingen bij elkaar kunt zijn.
En het allermooiste is: toen ik thuiskwam vond ik in de mail het bericht dat ik een vrijkaartje heb gewonnen! Ik kom pas eind mei weer in de Zuid, dus de uiterste houdbaarheidsdatum van 30 April is mij helaas te snel - maar ik ben dankbaar voor het gebaar!