Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Woensdag 19 februari

Vandaag naar Lemiers gereden, angekommen rond 12h30. Dank aan Sixsens voor korting kaartje, wat ik zometeen heb mogen inruilen voor 30€ inkom.

Naar de loker ,beeren vel op de rug en  naar de bar getrokken, mijn favoriete kommt niet op woensdag, maar ik had een goed alibi om naar paradijs te komen.

Er waren genoeg vrouwen aanwezig, en zelfs voor mij keuze stress, maar ja je kunt niet met ze allemaal in eene dag gaan.

Het werd een geweldige kamer met Pascale, daarna moest ik mijn baterijen opladen, pasta in de keuken gehaald en in de veranda verwerkt, ook nog chicken nuggets en fricadel genacht.

Er wordt flink gewerkt voor confort van de gasten. De keuken wordt grooter, en de lift 2 staat ook al en werkt, heb die getest met terug komen van mijn tweede kamer die ik met Stacey heb gemaakt, ook weer fantastisch.

En ja de tijd vliegt altijd zo snel in dit paradijs, mijn alibi opgelopen terug naar de lokker , civile kleeding aan en richting thuiswaards,

Tot de volgende keer, hop het zeer snel.

Molaar, Bachatero und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroFlyerkeTropische_verrassingWandelaar5vergeetachtige beeradavid94WithHair1960Assman