Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Woensdag 4 juni

Om precies 10.00 uur mijn bolide geparkeerd voor de ingang, ik werd vriendelijk begroet door Emma en Beate. Nadat ik voorzien was van mijn "kostuum" samen ontbijten met Gloria, ik had advocados meegenomen, daar zijn wij beide gek op en ze zijn nog gezond ook. Later, gasten ontmoet die S6 voor de 1e keer bezochten, als trouwe bezoeker kon ik hun van goede "tips" voorzien, waar ik later gewaardeerd voor werd bedankt, ze zeiden dat ze de dag van hun leven hadden en nog hebben. Later op de dag vroeg Melissa voor een massage in de kino, dat kun je natuurlijk als man niet weigeren, dat doe ik altijd graag. Om 18.00 avondeten, weer met Gloria. Later in de avond heb ik nog gesproken met een voor mij bekende Belgische gast die enkele maanden in het buitenland had gewoond. Om ca 19.30 uur de club weer ZEER tevreden verlaten. Dank je wel Gloria, dank jullie wel  alle lieve vriendelijke dames waar ik mee gesproken heb, o.a. Natalie, Dora, Lia,  Melissa e.v.a. Ook dank ik de staf en het hele personeel van S6 voor de weer onvergetelijke dag. Aanstaande zaterdag ben ik  weer aanwezig. Wie komt er nog meer?

Molaar, Flyerke und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarFlyerkeVoorzitter van de DKCTropische_verrassingWandelaar5hotmister1985vergeetachtige beerAssmaniejtentiejnRav