Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 10 Mei > ZON! 🙂

Deze zaterdag beloofde een prachtige dag te worden, en dat werd het ook. Is het nog steeds eigenlijk, maar ik moest helaas op tijd vertrekken wegens “verplichtingen elders”.

In de ochtend was het rustig, gewoon mijn “bolide” op P1 kunnen parkeren. Nancy had er al vroeg zin in, maar eerst maar eens even ontbijten en detoxen in de sauna.

Toen zag ik in de veranda mijn Plan A voor deze dag, maar ze bleek tot tenminste 19.00 al volgeboekt, en zag daar ook wel ietwat tegenop had ik zo het gevoel. Inmiddels begonnen steeds meer dames en beren binnen te druppelen en rond 15.00 waren alle kamers bezet! Boven en buiten was het opvallend rustig, de meeste dames gaven de voorkeur aan de bar, ondanks dit mooie weer (?) Dit maakte de sfeer boven en buiten dan wel weer heel erg relaxed, want daar werd ook niet gejaagd.

Uiteindelijk voor het eerst kunnen kameren met Patricia en Marie (niet tegelijk hoor), en heel tevreden het feestje verlaten 🙂

Bachatero, Agronymus1 und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroAgronymus1FlyerkeWandelaar5befkeWithHair1960iejtentiejn
Quote from Assman on May 10, 2025, 4:16 pm

Nancy had er al vroeg zin in, maar eerst maar eens even ontbijten en detoxen in de sauna.

Nancy in haar sexy zwarte leren outfit was niet in de sauna. Je hebt iets door elkaar gehaald.

@sul1957 Klopt, ikke was in de sauna. Zo staat het er ook, naar mijn mening. Maar ik ben geen taalkundige.

Nancy zag er weer erg goed uit vandaag inderdaad, en was goed bezig 🙂

Wandelaar5, sul1957 und WithHair1960 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5sul1957WithHair1960

Is Marie, een blonde, beetje struis en rustig van aard? Als het die is, heb ik ooit met haar gekamerd. We hadden een goeie klik, niet meer gezien sindsdien.

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

@smilingzen Ja klopt. De laatste weken is ze er weer, zie de verslagen van Bachatero.

In tegenstelling tot veel andere dames zou Marie zomaar een (hele knappe) tandartsassistente kunnen zijn, of werkzaam bij een advocatenkantoor ofzo. Nette dame, en echt erg mooi en clean. Rustig en netjes, maar weet van wanten op de kamer 🙂

1.65m, 60kg, mooie (natuurlijke) C cup, halflang medium blond haar, 33 jaar (dacht ik) en een mooie cleane huid.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Ok bedankt voor de feedback!

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman
Quote from Smilingzen on May 11, 2025, 12:01 pm

Is Marie, een blonde, beetje struis en rustig van aard? Als het die is, heb ik ooit met haar gekamerd. We hadden een goeie klik, niet meer gezien sindsdien.

Volgens de beschrijving van @Assman was het daar gisteren