Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 17 mei

Vandaag (17 mei) voor het eerst op een zaterdag bij Sixsens geweest. Toen ik om 10:30 uur het parkeerterrein op reed schrok ik van de drukte.
Maar toen ik mijn eerste verkennende rondje door het pand maakte zag ik maar weinig b/heren en dames. Zou iedereen meteen de kamers in gedoken zijn!?
In de loop van de dag werd het drukker en drukker.
Veel groepjes mannen, die elkaar sterke verhalen vertellen.
Niet mijn ding!
Helaas waren mijn favoriete zwarte parels, Sarah en Lucy, er vandaag niet. Ik moest dus op zoek naar nieuw gezelschap voor een kamergang. Met Rebecca en Cristina ben ik daar goed in geslaagd.
Helaas moest ik rond 16:00 uur weer weg. Ik heb de befaamde steak daardoor gemist.
Voor de rest een prima dag gehad met name door de twee prima kamers met Rebecca en Cristina en daarnaast natuurlijk de wellness en het degelijke maar ruim aanwezige eten en drinken.
Maar ik denk dat ik niet snel meer op een zaterdag zal gaan.
Ik geef dan persoonlijk meer de voorkeur aan de war rustigere en daardoor gemoedelijkere doordeweekse dagen!

Bachatero, Wandelaar5 und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5hotmister1985LoveFromPariskevinaloneWithHair1960AssmaniejtentiejnPol_De_Mol

Songfestival effect
Niet alleen heb je de steak gemist @frank maar ook het feestgedruis 's avonds in de bar. Maar dat zal zo te lezen ook niet echt je ding zijn. Het was inderdaad druk. Ik denk dat mannen niet thuis wilden zitten vanwege het songfestival. En er waren weer ca. 70 dames, net als op vrijdag.

Ik heb vele bekenden getroffen. Ik kan me geen sterke verhalen herinneren, maar die zullen er ongetwijfeld zijn geweest. Mijn eerste kamer was meteen een zeer goede kamer met Sissy. Om 2 uur had ik Soewanna geboekt en dat leverde weer een heerlijk ontspannen massage op.
Een man had mij gevraagd om Bulgaarse Melis aan te wijzen. Zij had al een paar keer mijn aandacht getrokken en toen ik die man bij haar introduceerde gaf Melis aan dat het een veel beter idee zou zijn als ik met haar naar de kamer zou vertrekken. Het was alweer een paar weken geleden, ze keek me zo schattig aan… Kortom we vertrokken naar kamer 2. We moesten een behoorlijke tijd wachten op de sleutel. En zoals altijd was dit ook weer een fijn uur. Wel had ik met 2-1 verloren van haar, maar dat mocht de pret niet drukken (toch een sterk verhaal 😉 )
Buiten werden ondertussen een hoop nieuwe beige/blauw/groene (iemand die een goed voorstel heeft voor die kleur?) ligbedden neergezet en een aantal zwarte ligbedden van nieuwe bekleding voorzien.
Ik maakte mijn gebruikelijke wellness rondje met een tweede "massage" in de jacuzzi en at een bamiblok. Daarna even genoten van het aanblik van live sex in de darkroom die vandaag veel gebruikt werd.
Het eten was weer prima met een goede steak, frites, bloemkool en spruitjes. Er lag nog veel meer op het buffet.
Daarna ben ik eens op zoek gegaan naar een kandidate voor mijn derde kamer en ik had Mimi op het oog. Voor mij de dame met optimale looks/service verhouding. Mooier dan Mimi, dan wordt de service minder, betere service dan Mimi, dan wordt het uiterlijk minder. Zij stelde voor om Carla mee te nemen. Aangezien ik me net vorige week had voorgenomen wat vaker met haar te gaan, vond ik dit een prima voorstel. En het werd een heerlijk uurtje in kamer 25. Via de spiegel kon ik deze beide beauties met mij bezig zien… Veel beter wordt het niet.
Ik had vrijwel geen tijd voor mijn massage praktijk, alleen 2 dames kort gemasseerd in de bar (schouders en kuiten). Tijdens het feestgedruis in de bar weer kunnen genieten van het uitzicht op de topless Luxandra. Gedurende de hele dag gaven o.a. Rebekka, Lori, Kim, Lilly en Annabel al het goede voorbeeld. Rond 22:15 reed ik weg. Een erg mooie dag en ik zal de dames de komende weken missen vanwege mijn vakantie.

Molaar, Flyerke und 8 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarFlyerkehotmister1985MemeMooLoveFromParisWiseguyWithHair1960Pavarotti1AssmanPol_De_Mol