Zaterdag 20 september
Zitat von Wandelaar5 am September 21, 2025, 1:39 pm UhrGisteren heb ik weer een leuk dagje Sixsens gehad. De aanwezigheidslijst van vrijdag was er ongeveer ook. Ik heb Estefania, Shakira, Henrietta, en Irina red niet gezien. Wel een nieuwe Beatrice, knap, slank, cup A, vrij lang en nog een nieuwe dame met een soort witte bloes boven haar slipje waar ik niet mee gesproken heb. Ook was er nog een zwarte parel, waar ik niet mee heb gesproken. Ella had een zeer elegante lange zwarte jurk aan. Het begon vrij rustig, maar vanaf een uur of 3 was het stampvol. Niet alleen de club, maar ook de parkeerplaats dus veel mensen stonden in de berm een parkeerbon te riskeren. Toen ik 's avonds rond kwart voor 11 weg ging kwamen er nog veel mensen binnen.
Ik heb zeer goede kamers gemaakt met Yvette (die inmiddels in mijn top 5 zit), Bulgaarse Melis (eerste keer na haar vakantie) en ik heb de nieuwe https://www.sixsens.eu/forum-2/topic/darnische/#postid-26215 geprobeerd. Zie haar recensie.De laatste BBQ van het jaar zorgde voor de innerlijke mens en ook de wellness was weer top. Omdat het zo druk was ontstonden er wel weer wachttijden voor de kamers. We hoeven ons duidelijk geen zorgen te maken over de bezoekersaantallen! En andere favoriete dames voor mij zoals Melanie, Lilly en Lulu waren niet te pakken te krijgen. Ik begrijp dat de extra kamers eind oktober klaar zullen zijn, dat is ook hoognodig.
's Avonds in de bar was er een show van Barby als politie agent. Alleen ze was wat vroeger begonnen dan gebruikelijk, waardoor ik het begin gemist heb. En ik hoorde dat Danicia vrijdag een paaldansact heeft gedaan, die heeft ze aanstaande zaterdag ook aan mij beloofd. Ik ben benieuwd!
Gisteren heb ik weer een leuk dagje Sixsens gehad. De aanwezigheidslijst van vrijdag was er ongeveer ook. Ik heb Estefania, Shakira, Henrietta, en Irina red niet gezien. Wel een nieuwe Beatrice, knap, slank, cup A, vrij lang en nog een nieuwe dame met een soort witte bloes boven haar slipje waar ik niet mee gesproken heb. Ook was er nog een zwarte parel, waar ik niet mee heb gesproken. Ella had een zeer elegante lange zwarte jurk aan. Het begon vrij rustig, maar vanaf een uur of 3 was het stampvol. Niet alleen de club, maar ook de parkeerplaats dus veel mensen stonden in de berm een parkeerbon te riskeren. Toen ik 's avonds rond kwart voor 11 weg ging kwamen er nog veel mensen binnen.
Ik heb zeer goede kamers gemaakt met Yvette (die inmiddels in mijn top 5 zit), Bulgaarse Melis (eerste keer na haar vakantie) en ik heb de nieuwe https://www.sixsens.eu/forum-2/topic/darnische/#postid-26215 geprobeerd. Zie haar recensie.
De laatste BBQ van het jaar zorgde voor de innerlijke mens en ook de wellness was weer top. Omdat het zo druk was ontstonden er wel weer wachttijden voor de kamers. We hoeven ons duidelijk geen zorgen te maken over de bezoekersaantallen! En andere favoriete dames voor mij zoals Melanie, Lilly en Lulu waren niet te pakken te krijgen. Ik begrijp dat de extra kamers eind oktober klaar zullen zijn, dat is ook hoognodig.
's Avonds in de bar was er een show van Barby als politie agent. Alleen ze was wat vroeger begonnen dan gebruikelijk, waardoor ik het begin gemist heb. En ik hoorde dat Danicia vrijdag een paaldansact heeft gedaan, die heeft ze aanstaande zaterdag ook aan mij beloofd. Ik ben benieuwd!
Zitat von Assman am September 21, 2025, 8:02 pm Uhr*** DE LAATSTE ZOMERSE DAG VAN 2025 (?) ***
Gisterenochtend rond 10.00 mijn muisstille bolide op P1 kunnen parkeren. Mijn plan was om voor 11.00 met een leuke dame op de kamer te liggen, zodat ik genoeg hersteltijd zou hebben voor een tweede ronde. In de late middag zouden er immers weer verplichtingen elders roepen. Enfin, dat plan kon dus alweer redelijk snel de prullenbak in, zoals dat wel vaker gaat met mijn Sixsens plannen. Dit maakt het spelletje deels ook wel weer leuk 🙂
Rond 11.00 waren er al veel beren, maar de dames waren er nog niet klaar voor. Ze druppelden wel binnen, maar dan is het eerst “optutten”, dan ontbijten en daarna op het terras gaan zitten om te chillen en (in de meeste gevallen) een sigaretje te roken. Nou ja, dan maar eerst een eitje eten en wat kletsen met andere (inmiddels bevriende) beren in het zonnetje. Zonnetje? Jazeker, het zou vandaag nog 25 graden worden, en hierna zou het afgelopen zijn met de (buiten)pret…
Na de sauna sessie met Ozzy toch maar eens wat rond gaan lopen. Monica staat al een maand op mijn korte lijstje, en daar was ze ineens. Gevraagd of ze misschien tijd had voor mij? “NO”, zei ze, en weg was ze. Dat ging lekker 😉 Toch maar eens naar de bar. Daar wees een Romantische medebeer zijn favorietje aan: Danucia. Ze had dit gezien en sloeg meteen spijkers met koppen, zeg maar. Zeer fijne kamer gehad met haar, dit was rond 13.00.
Weinig hersteltijd dus… Maar eerst een omeletje eten en nog wat slap lullen links en rechts. Mijn bevriende medeberen eigenlijk niet veel gezien deze dag, want ze waren allemaal nogal druk met kameren… 😀
Toen schoot mij weer te binnen dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste zomerse dag van 2025 zou zijn.
Het zwembad, waar ik dit jaar al vaak gebruik van gemaakt had, lonkte. Voor de zekerheid toch eerst even met mijn grote teen de temperatuur checken. Deze was prima, dus hoppa erin. Rebecca keek verbaasd, en vroeg of het niet te koud was? Nee, helemaal niet, zelfs voor mij niet 🙂Maar goed, dit was bijzaak natuurlijk. Weinig hersteltijd zoals gezegd, maar daar had ik een plan voor: Lara 🙂 Deze keer had ik (wel) mazzel, want ze zat in de bar met haar halfzusje Aïda te kletsen, onder de tv. Dit was rond 17.00, zoiets.
Lara was ongelofelijk. Moeiteloos kreeg ze op een magische manier nog een een flinke plof uit Junior… 😀
Na de afscheidskus van Lara snel weer naar het terras, dat helemaal blauw stond van de rook, dankzij de barbecue 🙂 Snel nog iets lekkers opgeschept bij de altijd goedlachse 😉 Poolse kok, en nog wat sterke verhalen uitgewisseld met enkele bevriende medeberen.
Daarna razendsnel omkleden en met rokende banden de Rijksweg op, nét op tijd voor de volgende afspraak.Tot de volgende!
*** DE LAATSTE ZOMERSE DAG VAN 2025 (?) ***
Gisterenochtend rond 10.00 mijn muisstille bolide op P1 kunnen parkeren. Mijn plan was om voor 11.00 met een leuke dame op de kamer te liggen, zodat ik genoeg hersteltijd zou hebben voor een tweede ronde. In de late middag zouden er immers weer verplichtingen elders roepen. Enfin, dat plan kon dus alweer redelijk snel de prullenbak in, zoals dat wel vaker gaat met mijn Sixsens plannen. Dit maakt het spelletje deels ook wel weer leuk 🙂
Rond 11.00 waren er al veel beren, maar de dames waren er nog niet klaar voor. Ze druppelden wel binnen, maar dan is het eerst “optutten”, dan ontbijten en daarna op het terras gaan zitten om te chillen en (in de meeste gevallen) een sigaretje te roken. Nou ja, dan maar eerst een eitje eten en wat kletsen met andere (inmiddels bevriende) beren in het zonnetje. Zonnetje? Jazeker, het zou vandaag nog 25 graden worden, en hierna zou het afgelopen zijn met de (buiten)pret…
Na de sauna sessie met Ozzy toch maar eens wat rond gaan lopen. Monica staat al een maand op mijn korte lijstje, en daar was ze ineens. Gevraagd of ze misschien tijd had voor mij? “NO”, zei ze, en weg was ze. Dat ging lekker 😉 Toch maar eens naar de bar. Daar wees een Romantische medebeer zijn favorietje aan: Danucia. Ze had dit gezien en sloeg meteen spijkers met koppen, zeg maar. Zeer fijne kamer gehad met haar, dit was rond 13.00.
Weinig hersteltijd dus… Maar eerst een omeletje eten en nog wat slap lullen links en rechts. Mijn bevriende medeberen eigenlijk niet veel gezien deze dag, want ze waren allemaal nogal druk met kameren… 😀
Toen schoot mij weer te binnen dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste zomerse dag van 2025 zou zijn.
Het zwembad, waar ik dit jaar al vaak gebruik van gemaakt had, lonkte. Voor de zekerheid toch eerst even met mijn grote teen de temperatuur checken. Deze was prima, dus hoppa erin. Rebecca keek verbaasd, en vroeg of het niet te koud was? Nee, helemaal niet, zelfs voor mij niet 🙂
Maar goed, dit was bijzaak natuurlijk. Weinig hersteltijd zoals gezegd, maar daar had ik een plan voor: Lara 🙂 Deze keer had ik (wel) mazzel, want ze zat in de bar met haar halfzusje Aïda te kletsen, onder de tv. Dit was rond 17.00, zoiets.
Lara was ongelofelijk. Moeiteloos kreeg ze op een magische manier nog een een flinke plof uit Junior… 😀
Na de afscheidskus van Lara snel weer naar het terras, dat helemaal blauw stond van de rook, dankzij de barbecue 🙂 Snel nog iets lekkers opgeschept bij de altijd goedlachse 😉 Poolse kok, en nog wat sterke verhalen uitgewisseld met enkele bevriende medeberen.
Daarna razendsnel omkleden en met rokende banden de Rijksweg op, nét op tijd voor de volgende afspraak.
Tot de volgende!
Zitat von romantisch kereltje am September 22, 2025, 1:20 pm Uhreigenlijk begon mijn dag niet echt WoW .dan vergeet ik zelf nognaar mijn Thaise massage te gaan .die ik ingepland had .door te piekeren .ik ben er laat ingevlogen .eerst kamer rond 19uur met danucia .dan kamer 2 met de vrouw waar ik onze eerste keer niet meer van herinneringen Roemeense Lilly .hoe kon ik dat vergeten .en ze stond ni op mijn planning maar als ge samen gaat douchen creert ge een band .daarna met mijn lieveling de dag afgesloten .wel de pizza gemist
eigenlijk begon mijn dag niet echt WoW .dan vergeet ik zelf nognaar mijn Thaise massage te gaan .die ik ingepland had .door te piekeren .ik ben er laat ingevlogen .eerst kamer rond 19uur met danucia .dan kamer 2 met de vrouw waar ik onze eerste keer niet meer van herinneringen Roemeense Lilly .hoe kon ik dat vergeten .en ze stond ni op mijn planning maar als ge samen gaat douchen creert ge een band .daarna met mijn lieveling de dag afgesloten .wel de pizza gemist
Zitat von ozzy am September 22, 2025, 1:34 pm UhrQuote from romantisch kereltje on September 22, 2025, 1:20 pmeigenlijk begon mijn dag niet echt WoW .dan vergeet ik zelf nognaar mijn Thaise massage te gaan .die ik ingepland had .door te piekeren .ik ben er laat ingevlogen .eerst kamer rond 19uur met danucia .dan kamer 2 met de vrouw waar ik onze eerste keer niet meer van herinneringen Roemeense Lilly .hoe kon ik dat vergeten .en ze stond ni op mijn planning maar als ge samen gaat douchen creert ge een band .daarna met mijn lieveling de dag afgesloten .wel de pizza gemist
@romantisch-kereltje
De pralines vielen in de smaak hoorde ik bij vertrek !!!
Quote from romantisch kereltje on September 22, 2025, 1:20 pmeigenlijk begon mijn dag niet echt WoW .dan vergeet ik zelf nognaar mijn Thaise massage te gaan .die ik ingepland had .door te piekeren .ik ben er laat ingevlogen .eerst kamer rond 19uur met danucia .dan kamer 2 met de vrouw waar ik onze eerste keer niet meer van herinneringen Roemeense Lilly .hoe kon ik dat vergeten .en ze stond ni op mijn planning maar als ge samen gaat douchen creert ge een band .daarna met mijn lieveling de dag afgesloten .wel de pizza gemist
De pralines vielen in de smaak hoorde ik bij vertrek !!!
Zitat von romantisch kereltje am September 22, 2025, 7:23 pm UhrLol van welke hoorde je dar
Lol van welke hoorde je dar
Zitat von Assman am September 25, 2025, 6:57 pm UhrQuote from romantisch kereltje on September 22, 2025, 7:23 pmLol van welke hoorde je dar
Da’s natuurlijk weer geheim… 😉
Quote from romantisch kereltje on September 22, 2025, 7:23 pmLol van welke hoorde je dar
Da’s natuurlijk weer geheim… 😉
Zitat von romantisch kereltje am September 25, 2025, 7:21 pm Uhr????het kan maar 1van de 3zijn
????het kan maar 1van de 3zijn