Zaterdag 27 sept 2025
Zitat von Balisto am September 28, 2025, 6:43 pm UhrWerkstress. Vermoeidheid. Het grijze weer... Naar Six. Naar Six. Het idee om naar Six te gaan, zomaar. Ik reserveer (vervoer, hotel...) en zie daar, alleen al het idee om naar Six te gaan, fleurt mijn humeur en mijn dagen op. De simpele opwinding bij het vooruitzicht om naar Six te gaan. Het platteland, het terras, vrienden, gesprekken, de tuin, de keuken, de meiden herontdekken... Een hele fijne dag bij Six deze zaterdag, 28 september 2025! Balkanavond, glazen alcohol aangeboden bij de receptie, uitgebreid ontbijt met zalmtoast, baconspiesjes, nuggets, pasta. Ik ga drie sessies van een uur doen. De eerste met Georgiana, die een mooi rood ondergoed en een paardenstaart droeg, ze was terug van vakantie en was erg mooi, fantastische sessie, veel enthousiasme, betrokkenheid en goede humor in de zaal. Wauw! Later ontmoette ik Yvette en haar glazen aan de bar; ze herkende me. Het was heel anders dan Georgiana, in een heel ander register, ingetogener, maar het was echt goed en heel lief. 's Avonds, terwijl het feest in volle gang was en Barbie onder applaus optrad, wachtte ik 30 minuten om met Raïssa naar mijn kamer boven te gaan. Ik wilde eindigen met een heel lieve, heel tedere noot. Raïssa verrukte me; ik genoot van de uitwisselingen en de gesprekken die we hadden. Een meisje dat heerlijke blowjobs geeft in kathedraalachtige stilte, met wie geen woord wordt gewisseld; dat interesseert me niet.
Ik heb meerdere jacuzzi's en hammamsessies gehad. 's Middags was er auberginelasagne en een heerlijke soep. Het personeel was schattig en top. Die avond sliep ik als een baby.
Wat zoek ik bij Le Six? Schoonheid. Fragmenten, herinneringen, krachtige beelden die het leven kleuren en het al zijn intensiteit geven, gegrift in ons geheugen. De schoonheid van fellatio, gespot in de donkere kamer. De schoonheid van vrouwengezichten, de schoonheid van een bewonderenswaardig gebeeldhouwd lichaam, de gratie van een gang, de ronding van een bil, maar ook de schoonheid van stemmen, de schoonheid van lichamen die dansen op de klanken van Balkanmuziek, de schoonheid van de uitgewisseld woorden.
Tot ziens, Sixsens!
Werkstress. Vermoeidheid. Het grijze weer... Naar Six. Naar Six. Het idee om naar Six te gaan, zomaar. Ik reserveer (vervoer, hotel...) en zie daar, alleen al het idee om naar Six te gaan, fleurt mijn humeur en mijn dagen op. De simpele opwinding bij het vooruitzicht om naar Six te gaan. Het platteland, het terras, vrienden, gesprekken, de tuin, de keuken, de meiden herontdekken... Een hele fijne dag bij Six deze zaterdag, 28 september 2025! Balkanavond, glazen alcohol aangeboden bij de receptie, uitgebreid ontbijt met zalmtoast, baconspiesjes, nuggets, pasta. Ik ga drie sessies van een uur doen. De eerste met Georgiana, die een mooi rood ondergoed en een paardenstaart droeg, ze was terug van vakantie en was erg mooi, fantastische sessie, veel enthousiasme, betrokkenheid en goede humor in de zaal. Wauw! Later ontmoette ik Yvette en haar glazen aan de bar; ze herkende me. Het was heel anders dan Georgiana, in een heel ander register, ingetogener, maar het was echt goed en heel lief. 's Avonds, terwijl het feest in volle gang was en Barbie onder applaus optrad, wachtte ik 30 minuten om met Raïssa naar mijn kamer boven te gaan. Ik wilde eindigen met een heel lieve, heel tedere noot. Raïssa verrukte me; ik genoot van de uitwisselingen en de gesprekken die we hadden. Een meisje dat heerlijke blowjobs geeft in kathedraalachtige stilte, met wie geen woord wordt gewisseld; dat interesseert me niet.
Ik heb meerdere jacuzzi's en hammamsessies gehad. 's Middags was er auberginelasagne en een heerlijke soep. Het personeel was schattig en top. Die avond sliep ik als een baby.
Wat zoek ik bij Le Six? Schoonheid. Fragmenten, herinneringen, krachtige beelden die het leven kleuren en het al zijn intensiteit geven, gegrift in ons geheugen. De schoonheid van fellatio, gespot in de donkere kamer. De schoonheid van vrouwengezichten, de schoonheid van een bewonderenswaardig gebeeldhouwd lichaam, de gratie van een gang, de ronding van een bil, maar ook de schoonheid van stemmen, de schoonheid van lichamen die dansen op de klanken van Balkanmuziek, de schoonheid van de uitgewisseld woorden.
Tot ziens, Sixsens!