Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 28 juni

Gisteren was ik in Sixsens. Het was gelukkig iets minder druk dan vorige week. Er waren geen steaks, omdat er BBQ was. Kennelijk was dat allemaal bij elkaar wat te bewerkelijk. Nou die BBQ is ook prima, dus zeker geen ramp.

Na mijn ontbijt kwam Isa naar me toe. Eigenlijk te jong voor mij, maar ze wist me toch te verleiden en wat volgde was een beter dan verwachte kamergang van een half uurtje in kamer 2 met airco. Voor de tweede kamer had ik Bulgaarse Melis gevraagd. Ze wilde nog even een sigaretje roken en nodigde mij uit bij haar te komen zitten. Daar zat nog een Bulgaarse dame en Melis weet mij altijd heel goed een trio te verkopen. Dus met zijn 3en naar boven voor een heerlijke kamer. Tijd voor de wellness. Daarna kwam Mary verzoeken om een massage, dus heb ik me nog een half uurtje in het zweet gewerkt in de kino.

Na de uitstekende BBQ ben ik voor wat unfinished business nog een half uurtje met Isa op de kamer geweest. En daarna nog een uur met Elena in de zeer koele kamer 28. Op de trap hoorde ik dat ik daardoor een striptease show van Margarita gemist had. Jammer, maar je kunt het maar 1 keer leuk hebben.
Het Prettige gezelschap van vorige week was er ook weer. Hij wilde graag met Lilly naar de kamer. Alleen dat zou nog lang duren. Lilly ging net de sleutel halen met een andere klant. Maar hij had mazzel, toen Lilly de sleutel had, was haar klant verdwenen. Dus heb ik haar met mijn Pretmaatje weg gestuurd. Hij kwam met een grote grijns en 2 duimen omhoog mij daarna weer opzoeken. Terwijl hij op de kamer was hoefde ik mij niet te vervelen. Barby was aan het dansen en kreeg van haar klant zoveel geld in haar bovenstukje gestopt dat ze dat heel lang en fanatiek deed.

Daarna nog even buiten afgekoeld en toen viel de elektriciteit uit op de begane grond. Geen kassasysteem meer, het hek voor de deur op slot en een hoop mensen met zaklampjes van hun telefoon. Gelukkig deed alles op de andere verdiepingen het wel, dus beneden ging het feest gewoon door. De mensen konden door de oude voordeur naar buiten en even later was het hek ook weer open. Het was weer een topdag met mooi weer!

Molaar, Bachatero und 10 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarBachateroFlyerkeVoorzitter van de DKChotmister1985LoveFromParisdievanhiernaastReizigerWithHair1960Den TekkerAssmaniejtentiejn