Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zaterdag 31 Mei > warm en broeierig…

Deze Zaterdag was “The Day After” een zeer drukke vrijdag… Wachttijden voor een kamer liepen vrijdag op tot boven een uur, waardoor de dark room zeer intensief in gebruik was. Het feest ging door tot in de kleine uurtjes, heb ik mij laten vertellen.

Dit had invloed op deze Zaterdag. Veel bekende toppers waren echter al voor 12.00 aanwezig, maar de echte feestneuzen kwamen “wat later dan gebruikelijk”, zullen we maar zeggen.

Geen probleem, want het was weer een topdag, en dat is het waarschijnlijk nog steeds. Veel beren aanwezig, wat goed is voor de dames. En veel keus voor de heren. De temperatuur liep op tot 27 graden in Lemiers-Vaals, maar het was nogal broeierig, want het zou gaan onweren, wat niet gebeurde uiteindelijk. Dit was geen goede dag voor intiem in “classic position” en andere gevechtsposities waarbij er geen ruimte zit tussen de bodies. Zo dacht ik er tenminste over, en de dames waarmee ik gekamerd heb ook.

Geen probleem, want Cristina was weer prima. Je moet haar wel een beetje bijsturen af en toe, zodat je niet na een kwartiertje al buiten staat. Na een half uurtje tevreden met een kus (en wat centjes natuurlijk) afscheid genomen.
Vanaf dat moment stond Mimi als #1 op mijn wensenlijstje, ik had nog nooit met haar gekamerd. Net toen ik haar wilde gaan zoeken kwam ik haar tegen bij de lockers. En zo geschiedde. WOW… 😀

De BBQ rook erg goed, en het zag er lekker uit allemaal, maar helaas moest ik het feestje in de namiddag alweer verlaten.

Tot de volgende! 🙂

Bachatero, Flyerke und 7 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroFlyerkeVoorzitter van de DKCWandelaar5hotmister1985LoveFromParisvergeetachtige beerWithHair1960iejtentiejn

Zaterdag was ik ook aanwezig. Het was zoals beschreven broeierig warm, wat mij deed besluiten om eerst maar een uurtje buiten door te brengen. Kennis gemaakt met Assman, tot mijn date "X" mij letterlijk van het ligbed af haalde, en mij verplichte om met haar samen een kamer bezet te gaan houden. Toevallig of was het gelukkig, kregen we een kamer met een douche toebedeeld. Wat geen overbodige luxe was by the way. Na bijna een uur met volle tevredenheid van de kamer af, gaat het nog beter worden vandaag? Denk het van niet. De bbq was prima verzorgd, met als extra optie: regelmatig blauwe wolken met de geur van vlees in de veranda en rokerstent. Maar een bescheiden bordje gepakt, de tijd dat ik 8 stukken vlees naar binnen kon stouwen, ligt al even achter me. Trouwens een volle maag komt, bij mij, het liefdesspel niet ten goede. Zat te twijfelen welke dame voor een 2de ronde, iets vertrouwds, iets nieuws of een optick fick? Het werd de (nieuwe) Roemeense Mia. Een dame zoals ik ze graag zie: curvy lichaam, met alles goed in proportie. Op de kamer ontbrak de chemie om er vuurwerk van te maken. Nog even wat drinken en tegen klok van 21:30 het pand verlaten.

SixSens tot de volgende keer.

Bachatero, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5Assmaniejtentiejn