Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Zondag 27 juli

Rond 11u 45 op de reeds goed gevulde parking aangekomen vanuit belgie.  Geen colinda aan de kassa maar een mannelijke medewerker deze keer. Na het omkleden eerst een ontbijtje genuttigd.  Vervolgens even een kijkje nemen in de bar.  Ik werd meteen herkend door de turkse melis.  Beetje raar want ik kom altijd op vrijdag  of zaterdag.  Mijn bezoekje met melis dateert van januari dit jaar. Ik had een goede klik met haar en zei dat ik later op de middag  met haar zou kameren.  Eerst nog een beetje opwarmen in de welness.  Verschillende beren gesproken en ik trof ook beer jf kennedy(actief op een ander forum) kennedy heeft deze club sinds kort leren kennen en is er helemaal weg van. Rond een uur of 15 vond ik het tijd voor mijn 1e  kamergang. Keuze zat.  Ik twijfelde voor mijn 1e kamergang met domenica,magarita,barbie,kassie,patrica,mimi of nog enkele nieuwe dames.  Sommige dames ken ik van gezicht maar niet bij naam.  Uiteindelijk kreeg ik zin in een oudere vrouw.  Daardoor koos ik voor de ukrainse Lana(woont in riga).  Deze lana is mss  wat ouder maar wat een geile donder.  Topservice met een goed onderhouden lichaam. Na mijn eerste rondje terug wat welnessen en ik kreeg een boze blik van domenica dat ik met een andere vrouw was meegegaan.  Ik schat dat er tegen 17 u toch  een 50 tal vrouwen waren.  Ik wou nog snel een 2e rondje maar domenica barbie nancy patricia mimi en melis waren niet vrij en aangezien ik maandag reeds om 6u moest werken en nog 2u moest rijden heb ik besloten terug naar huis te rijden en het voor een volgend bezoekje te houden.  Oja er was nog een blonde vrouw met rode lingerie aan maar ben haar naam vergeten. Ze zat vaak op het bankje onder de trap.  Ze ziet er goed uit maar twijfel over haar service en dan was er een kleine slanke  gypsie met bruin haar en een  grote tattoo op haar rug.  Bij het eten had ook zij iets roods aan. Die heb ik al vaker gezien maar liep ze ook altijd mis weet niet of iemand weet welke 2 dames ik bedoel.   Tot binnenkort

Flyerke, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5WithHair1960Assmaniejtentiejnozzy

Die kleine gypsie is waarschijnlijk Annita. Erg leuk, service ligt een beetje aan de klik.

Die blonde vrouw weet ik even niet, misschien kun je haar beter omschrijven?
Als ze aan de stevige kant was, zit ik aan Stacey te denken.

Wandelaar5 und Dario haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Dario

@assman de blonde dame was bianca.   Schiet mij net binnen. Grtn

Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assman

27 oktober valt op een maandag dit jaar..

wel leuk om een vooruitblik te krijgen op iets wat nog staat te gebeuren  :mrgreen:

Flyerke hat auf diesen Beitrag reagiert.
Flyerke

Titel is aangepast.  Was nog niet goed wakker van gisteren blijkbaar.

Flyerke, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeWandelaar5WithHair1960Assmaniejtentiejnozzy