Zondag 3 augustus
Zitat von Herr Fick am August 3, 2025, 9:24 pm UhrIk ben vandaag in de club geweest van ongeveer 12:30 tot 1800. Tegen mijn gewoonte in heb ik er het avondmaal gebruikt en ik moet zeggen dat het erg lekker was met o.a. aardappelen in de schil.
Net zoals vorige keer stonden de parkings vol, maar binnenin viel weinig te beleven. Ik heb helaas nog minder aantrekkelijke dames gespot dan vorige keer. Heel erg vond ik dat niet omdat wellness en lekker eten voor €60 eigenlijk bijna gratis zijn en dus de reis verrechtvaardigen.
Ik heb toch nog een hele goede kamer gemaakt met een dame waarvan ik de naam niet meer weet, maar ze leek wat op Angelica Houston in haar jonge dagen met stevige C-cup siliconenprammen. Ik had nog wat energie en geld over voor een volgende kamer, maar er waren geen knappe dames meer beschikbaar. De LU laat voor mij echt te wensen over maar de Infra, de bar, de keuken en een surrogaat-Angelica H. maken veel goed.
De bouwwerken liggen blijkbaar stil, maar dat komt misschien omdat het zondag is.
Mijn reuma speelde erg op vandaag, maar er was een oudere meneer die echt wel bijzonder slecht te been was en het personeel was heel behulpzaam voor hem. Mijn kamergenote had voor mij trouwens ook een kamer beneden kunnen versieren. Dat verdient een eervolle vermelding. De instap naar het bubbelbad bleek helaas een voor mij niet te nemen hindernis. De trapjes lukt wel, maar de bodem van het bad is te diep vanop de bovenste trede.
De factuur voor vandaag bedroeg €60 inkom + €130 kamer = €190
Ik ben vandaag in de club geweest van ongeveer 12:30 tot 1800. Tegen mijn gewoonte in heb ik er het avondmaal gebruikt en ik moet zeggen dat het erg lekker was met o.a. aardappelen in de schil.
Net zoals vorige keer stonden de parkings vol, maar binnenin viel weinig te beleven. Ik heb helaas nog minder aantrekkelijke dames gespot dan vorige keer. Heel erg vond ik dat niet omdat wellness en lekker eten voor €60 eigenlijk bijna gratis zijn en dus de reis verrechtvaardigen.
Ik heb toch nog een hele goede kamer gemaakt met een dame waarvan ik de naam niet meer weet, maar ze leek wat op Angelica Houston in haar jonge dagen met stevige C-cup siliconenprammen. Ik had nog wat energie en geld over voor een volgende kamer, maar er waren geen knappe dames meer beschikbaar. De LU laat voor mij echt te wensen over maar de Infra, de bar, de keuken en een surrogaat-Angelica H. maken veel goed.
De bouwwerken liggen blijkbaar stil, maar dat komt misschien omdat het zondag is.
Mijn reuma speelde erg op vandaag, maar er was een oudere meneer die echt wel bijzonder slecht te been was en het personeel was heel behulpzaam voor hem. Mijn kamergenote had voor mij trouwens ook een kamer beneden kunnen versieren. Dat verdient een eervolle vermelding. De instap naar het bubbelbad bleek helaas een voor mij niet te nemen hindernis. De trapjes lukt wel, maar de bodem van het bad is te diep vanop de bovenste trede.
De factuur voor vandaag bedroeg €60 inkom + €130 kamer = €190
Zitat von Wandelaar5 am August 3, 2025, 9:46 pm Uhr@herr-fick, ik vermoed dat je Bulgaarse Dana https://www.sixsens.eu/forum-2/topic/diana-bul/ bedoelt. En ik vraag me echt af wat jouw smaak is dat je geen knappe dames kunt vinden.
Aïda, Anna, Annabel, Annita, Ariana, Aylin, Barby, Bianca, Carla Blond, Erika, Kassi, Lara, Mimi, Yvette…. allemaal (zeer) knappe dames. De meeste mannen zullen deze dames zelfs nog knapper vinden dan Dana. Daar moet toch wel iets naar jouw smaak bij zitten?
@herr-fick, ik vermoed dat je Bulgaarse Dana https://www.sixsens.eu/forum-2/topic/diana-bul/ bedoelt. En ik vraag me echt af wat jouw smaak is dat je geen knappe dames kunt vinden.
Aïda, Anna, Annabel, Annita, Ariana, Aylin, Barby, Bianca, Carla Blond, Erika, Kassi, Lara, Mimi, Yvette…. allemaal (zeer) knappe dames. De meeste mannen zullen deze dames zelfs nog knapper vinden dan Dana. Daar moet toch wel iets naar jouw smaak bij zitten?
Zitat von ozzy am August 4, 2025, 2:47 am Uhr@Wandelaar5 Denk persoonlijk eerder niet beschikbaar dan niet aanwezig.
De display voor de volgorde van de kamer sleutels ging al vrij snel in werking s'middags .........
@Wandelaar5 Denk persoonlijk eerder niet beschikbaar dan niet aanwezig.
De display voor de volgorde van de kamer sleutels ging al vrij snel in werking s'middags .........
Zitat von Herr Fick am August 4, 2025, 6:26 am UhrQuote from Wandelaar5 on August 3, 2025, 9:46 pmAïda, Anna, Annabel, Annita, Ariana, Aylin, Barby, Bianca, Carla Blond, Erika, Kassi, Lara, Mimi, Yvette…. allemaal (zeer) knappe dames. De meeste mannen zullen deze dames zelfs nog knapper vinden dan Dana. Daar moet toch wel iets naar jouw smaak bij zitten?
Ik heb nooit meer dan een vijftiental -en steeds dezelfde- dames gezien die pendelden tussen bar en terras. Mijn kamergenote, een niet-rookster, was wel mijn smaak maar keuze was er toch niet. Ik ken eigenlijk geen enkele dame uit het lijstje dat je opsomt, behalve Barby en die heb ik gegarandeerd niet gezien gisteren. Martha kwam binnen net voor ik vertrok.
Quote from Wandelaar5 on August 3, 2025, 9:46 pmAïda, Anna, Annabel, Annita, Ariana, Aylin, Barby, Bianca, Carla Blond, Erika, Kassi, Lara, Mimi, Yvette…. allemaal (zeer) knappe dames. De meeste mannen zullen deze dames zelfs nog knapper vinden dan Dana. Daar moet toch wel iets naar jouw smaak bij zitten?
Ik heb nooit meer dan een vijftiental -en steeds dezelfde- dames gezien die pendelden tussen bar en terras. Mijn kamergenote, een niet-rookster, was wel mijn smaak maar keuze was er toch niet. Ik ken eigenlijk geen enkele dame uit het lijstje dat je opsomt, behalve Barby en die heb ik gegarandeerd niet gezien gisteren. Martha kwam binnen net voor ik vertrok.
Zitat von Herr Fick am August 4, 2025, 6:35 am UhrQuote from Wandelaar5 on August 3, 2025, 9:46 pmAïda, Anna, Annabel, Annita, Ariana, Aylin, Barby, Bianca, Carla Blond, Erika, Kassi, Lara, Mimi, Yvette…. allemaal (zeer) knappe dames. De meeste mannen zullen deze dames zelfs nog knapper vinden dan Dana. Daar moet toch wel iets naar jouw smaak bij zitten?
Ik heb nooit meer dan een vijftiental steeds dezelfde dames gezien die pendelden tussen bar en terras. Mijn kamergenote, een niet-rookster, was wel mijn smaak maar keuze was er toch niet. Ik ken eigenlijk geen enkele dame uit het lijstje dat je opsomt, behalve Barby en die heb ik gegarandeerd niet gezien gisteren. Martha kwam binnen net voor ik vertrok.
Quote from Wandelaar5 on August 3, 2025, 9:46 pmAïda, Anna, Annabel, Annita, Ariana, Aylin, Barby, Bianca, Carla Blond, Erika, Kassi, Lara, Mimi, Yvette…. allemaal (zeer) knappe dames. De meeste mannen zullen deze dames zelfs nog knapper vinden dan Dana. Daar moet toch wel iets naar jouw smaak bij zitten?
Ik heb nooit meer dan een vijftiental steeds dezelfde dames gezien die pendelden tussen bar en terras. Mijn kamergenote, een niet-rookster, was wel mijn smaak maar keuze was er toch niet. Ik ken eigenlijk geen enkele dame uit het lijstje dat je opsomt, behalve Barby en die heb ik gegarandeerd niet gezien gisteren. Martha kwam binnen net voor ik vertrok.
Zitat von ozzy am August 4, 2025, 7:33 am UhrQuote from Herr Fick on August 3, 2025, 9:24 pmDe LU laat voor mij echt te wensen over ...........
@herr-fick
Wat bedoel je met LU ?????
Quote from Herr Fick on August 3, 2025, 9:24 pmDe LU laat voor mij echt te wensen over ...........
Wat bedoel je met LU ?????
Zitat von Wandelaar5 am August 4, 2025, 7:43 am UhrQuote from ozzy on August 4, 2025, 7:33 amQuote from Herr Fick on August 3, 2025, 9:24 pmDe LU laat voor mij echt te wensen over ...........
@herr-fick
Wat bedoel je met FU ?????
LU = Line-Up. En vreemd dat @herr-fick maar 15 dames heeft gezien van de 54 aanwezige dames. Zelfs de dames die druk bezet zijn, roken af en toe een sigaretje en gaan eten e.d. Sixsens is natuurlijk niet zo overzichtelijk, gevalletje pech dus, wat wel zijn opmerking over de Line-Up verklaart.
Quote from ozzy on August 4, 2025, 7:33 amQuote from Herr Fick on August 3, 2025, 9:24 pmDe LU laat voor mij echt te wensen over ...........
LU = Line-Up. En vreemd dat @herr-fick maar 15 dames heeft gezien van de 54 aanwezige dames. Zelfs de dames die druk bezet zijn, roken af en toe een sigaretje en gaan eten e.d. Sixsens is natuurlijk niet zo overzichtelijk, gevalletje pech dus, wat wel zijn opmerking over de Line-Up verklaart.
Zitat von Bachatero am August 4, 2025, 7:56 am UhrBarbie was er wel degelijk, heb haar trouwens nog een massage gegeven in de kino. Ze zei me ook dat ze op 18 augustus voor enkele weken op vakantie vertrekt. Ze is wel vrij laat binnengekomen…
Barbie was er wel degelijk, heb haar trouwens nog een massage gegeven in de kino. Ze zei me ook dat ze op 18 augustus voor enkele weken op vakantie vertrekt. Ze is wel vrij laat binnengekomen…
Zitat von ozzy am August 4, 2025, 8:32 am UhrQuote from Wandelaar5 on August 4, 2025, 7:43 amQuote from ozzy on August 4, 2025, 7:33 amQuote from Herr Fick on August 3, 2025, 9:24 pmDe LU laat voor mij echt te wensen over ...........
@herr-fick
Wat huiswerk en kennis van de dames is altijd makkelijk.........
Heb zelf vanaf mijn 1e bezoek mij daar nooit over mogen beklagen. Denk een combinatie van veel mzzl en meteen de juiste dame(s) op t netvlies te krijgen en toch wel een heel goede neus ontwikkeld in de laatste 20 jaar ......
Ozzy is qua "smaak" ook zeker niet de gemakkelijkste, maar zelfs voor mij is de keuze meer dan genoeg 😎
@Wandelaar5 de term Line-Up kon ik wel , maar had t zo ff niet gelezen 😳 .
Quote from Wandelaar5 on August 4, 2025, 7:43 amQuote from ozzy on August 4, 2025, 7:33 amQuote from Herr Fick on August 3, 2025, 9:24 pmDe LU laat voor mij echt te wensen over ...........
Wat huiswerk en kennis van de dames is altijd makkelijk.........
Heb zelf vanaf mijn 1e bezoek mij daar nooit over mogen beklagen. Denk een combinatie van veel mzzl en meteen de juiste dame(s) op t netvlies te krijgen en toch wel een heel goede neus ontwikkeld in de laatste 20 jaar ......
Ozzy is qua "smaak" ook zeker niet de gemakkelijkste, maar zelfs voor mij is de keuze meer dan genoeg 😎
@Wandelaar5 de term Line-Up kon ik wel , maar had t zo ff niet gelezen 😳 .
Zitat von MasterJoda am August 4, 2025, 8:52 am UhrQuote from Wandelaar5 on August 3, 2025, 9:46 pm@herr-fick, ik vermoed dat je Bulgaarse Dana https://www.sixsens.eu/forum-2/topic/diana-bul/ bedoelt. En ik vraag me echt af wat jouw smaak is dat je geen knappe dames kunt vinden.
Aïda, Anna, Annabel, Annita, Ariana, Aylin, Barby, Bianca, Carla Blond, Erika, Kassi, Lara, Mimi, Yvette…. allemaal (zeer) knappe dames. De meeste mannen zullen deze dames zelfs nog knapper vinden dan Dana. Daar moet toch wel iets naar jouw smaak bij zitten?En niet te vergeten Cristina, die was er ook en mag best gezien worden ...
Quote from Wandelaar5 on August 3, 2025, 9:46 pm@herr-fick, ik vermoed dat je Bulgaarse Dana https://www.sixsens.eu/forum-2/topic/diana-bul/ bedoelt. En ik vraag me echt af wat jouw smaak is dat je geen knappe dames kunt vinden.
En niet te vergeten Cristina, die was er ook en mag best gezien worden ...