Zondag 5 oktober
Zitat von Wandelaar5 am Oktober 6, 2025, 2:13 pm UhrNet als Bachatero was ik gisteren in Sixsens. Zondag is wat rustiger dan zaterdag en dat heeft voor- en nadelen. Het voordeel is dat er (bijna) geen wachttijden zijn voor de kamers en dat dames die op zaterdag soms moeilijk te pakken te krijgen zijn, dan wat beter beschikbaar zijn. Wat blijft is de enorme keuze aan dames (69 was wel erg veel) en de geweldige wellness met 2 sauna's, een stoombad en een goede jacuzzi. Het zwembad heb ik me maar niet aan gewaagd. Het nadeel is dat de feestsfeer 's avonds in de bar minder is dan op vrijdag en zaterdag.
Het hoofddoel van mijn bezoek was Mimi. Die combinatie van schoonheid en service was te lang naar mijn zin op vakantie geweest. Helaas vertelde ze me dat ze direct de hele dag geboekt was. OK die hereniging moesten we dus maar even uitstellen. Ik heb wel gekamerd met Yvette, Lilly (die kamers zijn altijd al onwaarschijnlijk goed en gisteren werd beter dan al onze eerdere kamers) en een nieuwe dame ievie. Tenminste zo spreekt ze het uit, op de lijst van Bachatero staat er Ivy. Ze viel ons op tijdens een functioneringsgesprek met Bachatero. Maar ze was moeilijk te pakken te krijgen. Met wat geduld van mijn kant lukte het 's avonds alsnog. Zie de recensies van deze dames voor meer details.
Mijn massagepraktijk liep ook weer goed met een primeur voor Bianca en verder Cristina en Kassy.
Het was weer een voortreffelijke dag, waarbij ik nu in dubio sta of ik volgend weekeinde op zaterdag of op zondag zal gaan…
Ik denk dat de feestsfeer en de show van Barby in de bar mij richting de drukkere zaterdag zal duwen. Ik heb ook nog steeds een paaldans tegoed van Danucia. Maar die was vorige week continu geboekt en gisteren was er geen DJ. Wellicht ook dat er wat verjaardagsfeestjes van de dames zijn. Maar die zijn misschien ook vrijdagavond? Bulgaarse Melis en Kassy zijn deze week jarig. Wat alcohol maakt de dames altijd wat losser.
Net als Bachatero was ik gisteren in Sixsens. Zondag is wat rustiger dan zaterdag en dat heeft voor- en nadelen. Het voordeel is dat er (bijna) geen wachttijden zijn voor de kamers en dat dames die op zaterdag soms moeilijk te pakken te krijgen zijn, dan wat beter beschikbaar zijn. Wat blijft is de enorme keuze aan dames (69 was wel erg veel) en de geweldige wellness met 2 sauna's, een stoombad en een goede jacuzzi. Het zwembad heb ik me maar niet aan gewaagd. Het nadeel is dat de feestsfeer 's avonds in de bar minder is dan op vrijdag en zaterdag.
Het hoofddoel van mijn bezoek was Mimi. Die combinatie van schoonheid en service was te lang naar mijn zin op vakantie geweest. Helaas vertelde ze me dat ze direct de hele dag geboekt was. OK die hereniging moesten we dus maar even uitstellen. Ik heb wel gekamerd met Yvette, Lilly (die kamers zijn altijd al onwaarschijnlijk goed en gisteren werd beter dan al onze eerdere kamers) en een nieuwe dame ievie. Tenminste zo spreekt ze het uit, op de lijst van Bachatero staat er Ivy. Ze viel ons op tijdens een functioneringsgesprek met Bachatero. Maar ze was moeilijk te pakken te krijgen. Met wat geduld van mijn kant lukte het 's avonds alsnog. Zie de recensies van deze dames voor meer details.
Mijn massagepraktijk liep ook weer goed met een primeur voor Bianca en verder Cristina en Kassy.
Het was weer een voortreffelijke dag, waarbij ik nu in dubio sta of ik volgend weekeinde op zaterdag of op zondag zal gaan…
Ik denk dat de feestsfeer en de show van Barby in de bar mij richting de drukkere zaterdag zal duwen. Ik heb ook nog steeds een paaldans tegoed van Danucia. Maar die was vorige week continu geboekt en gisteren was er geen DJ. Wellicht ook dat er wat verjaardagsfeestjes van de dames zijn. Maar die zijn misschien ook vrijdagavond? Bulgaarse Melis en Kassy zijn deze week jarig. Wat alcohol maakt de dames altijd wat losser.
Zitat von kevinalone am Oktober 6, 2025, 3:56 pm Uhr@wandelaar 5 nu kan ik ook een gezicht bij jou/u plaatsen ! ik zag hoe je Christina aan het masseren was in de kino en je kwam op het laatst van de f1 nog even kijken! Toen zei je nog Norris gaat nog een aanval plaatsen , ik zat toen voor je en zei dat het niet meer zou lukken. Volgende keer sta ik open voor een gesprek als jij dat ook wil. Ik ben er eigenlijk altijd op zondag
@wandelaar 5 nu kan ik ook een gezicht bij jou/u plaatsen ! ik zag hoe je Christina aan het masseren was in de kino en je kwam op het laatst van de f1 nog even kijken! Toen zei je nog Norris gaat nog een aanval plaatsen , ik zat toen voor je en zei dat het niet meer zou lukken. Volgende keer sta ik open voor een gesprek als jij dat ook wil. Ik ben er eigenlijk altijd op zondag
Zitat von ozzy am Oktober 6, 2025, 4:09 pm Uhr@Wandelaar5
Het zwembad is nog steeds goed te doen, zeker na ff in t 95 graden hokje.....
Het zwembad is nog steeds goed te doen, zeker na ff in t 95 graden hokje.....
Zitat von Wandelaar5 am Oktober 6, 2025, 4:54 pm UhrQuote from kevinalone on October 6, 2025, 3:56 pm@wandelaar 5 nu kan ik ook een gezicht bij jou/u plaatsen ! ik zag hoe je Christina aan het masseren was in de kino en je kwam op het laatst van de f1 nog even kijken! Toen zei je nog Norris gaat nog een aanval plaatsen , ik zat toen voor je en zei dat het niet meer zou lukken. Volgende keer sta ik open voor een gesprek als jij dat ook wil. Ik ben er eigenlijk altijd op zondag
Klopt helemaal. Tuurlijk, spreek me maar aan hoor.
Quote from kevinalone on October 6, 2025, 3:56 pm@wandelaar 5 nu kan ik ook een gezicht bij jou/u plaatsen ! ik zag hoe je Christina aan het masseren was in de kino en je kwam op het laatst van de f1 nog even kijken! Toen zei je nog Norris gaat nog een aanval plaatsen , ik zat toen voor je en zei dat het niet meer zou lukken. Volgende keer sta ik open voor een gesprek als jij dat ook wil. Ik ben er eigenlijk altijd op zondag
Klopt helemaal. Tuurlijk, spreek me maar aan hoor.