Please or Register to create posts and topics.

29 januari

Op 29 januari weer vertrokken naar het zuiden waar ik om ongeveer 11.15 aankwam. Het was al redelijk druk en de parkeerplaats aan de rechterzijde werd juist open gedaan.

Bij binnenkomst was het aantal dames en beren aardig gelijk verdeeld maar gedurende de dag nam het aantal beren duidelijk de overhand. Vanaf 12.45 waren er wachttijden voor de kamer en dat duurde tot mijn vertrek omstreeks 19.30. De wachttijden bleven volgens mij wel beperkt tot maximum een half uur. In de dag genoten van enkele leuke kamertjes met Ariana en van de sauna e.d.

Het restaurant en de bar zijn weer gewoon geopend alleen als je niet zit is een mondmasker verplicht.

Enkele dames die een aantal maanden geleden mijn aandacht trokken en nog niet aanwezig waren zijn: Lizzy, Emma en Ramona.

Bij vertrek stonden er zowel binnen de parking als buiten de parking diverse auto's op niet bedoelde plaatsen geparkeerd. Het was dus volle bak.

Weer een gezellige dag gehad in Sixsens.

vse, Wandelaar5 and LoveFromParis have reacted to this post.
vseWandelaar5LoveFromParis

Ja, het was druk inj Sixsens op zaterdag. Heel druk. Meer dan 40 dames en (naar mijn schatting) vier keer zoveel mannen.  Wachttijden van een half uur vanaf 13:00. Bijgevolg live-action in de cinema en ook in de bar  😮
Vogende keer toch graag weer op zondag...

Mijn eerste (en zeker niet laatste) keer met Alexa: prettig gek 🙂

Wandelaar5 and LoveFromParis have reacted to this post.
Wandelaar5LoveFromParis