Please or Register to create posts and topics.

3 feb

Quote from Ringo on February 7, 2024, 6:08 pm
Quote from ijsbeertjee on February 7, 2024, 11:45 am

Iedereen weet dat de prijs 60 per half uur is.

Andermaal fout en de club is hier zeer duidelijk in: “De vrouwelijke gasten bepalen zelf de prijzen en regels voor hun diensten”. Jij zou dat, net zoals de broodschrijvers op dit forum, dat graag anders zien maar zo werkt het niet. Gelukkig storen de nieuwe dames en het gros van de klanten hier zich niet aan en zo hoort het ook. Best zielig, zo’n klein groepje broodschrijvers die wat mokken omdat ze steeds de ouwe getrouwe moeten kameren om aan een bodemprijs te kunnen blijven kameren.

De prijs is 60 euro per half uur. Afgelopen vrijdag gekamerd met 2 nieuwe meiden. Beide 110 per uur genomen. Was volgens hun de vaste prijs is. Iedereen op dit forum neemt jou toch al niet serieus. Dus blijf maar lekker te veel betalen. Dat vinden de dames vast leuk aan je

Wandelaar5 has reacted to this post.
Wandelaar5
Quote from Ringo on February 7, 2024, 6:08 pm
Quote from ijsbeertjee on February 7, 2024, 11:45 am

Iedereen weet dat de prijs 60 per half uur is.

Andermaal fout en de club is hier zeer duidelijk in: “De vrouwelijke gasten bepalen zelf de prijzen en regels voor hun diensten”. Jij zou dat, net zoals de broodschrijvers op dit forum, dat graag anders zien maar zo werkt het niet. Gelukkig storen de nieuwe dames en het gros van de klanten hier zich niet aan en zo hoort het ook. Best zielig, zo’n klein groepje broodschrijvers die wat mokken omdat ze steeds de ouwe getrouwe moeten kameren om aan een bodemprijs te kunnen blijven kameren.

Amai, broodschrijvers? Waar hedde gij het over? Ge hed het over un klein groepje maar als ik ut een beetje rondlees alhier, sta de gij alleen in oewe standpunt. Volgens mij bende gij degene die aan het mokken is, want gij bent het me niemand eens. Gij bent aan het zwetsen, en gij denkt alles beter te weten. Het enige wa ik anders wil zien, is geen gemekker meer van jou, ge lijkt wel een klein jong me da gejengel. In de club merk ik nooit wa van die prijzen die gij noemt, alleen hier hoor ik da, en dan vooral van jou. Nou gewoon ophoude met da gezever. Niemand zit op da gemekker van jouwe te wachten.

Wandelaar5 and MemeMoo have reacted to this post.
Wandelaar5MemeMoo
Quote from Ringo on February 7, 2024, 11:32 am

p uit het z heeft nooit enige schoolse opleiding genoten vrees ik, als ik dat schrijfsel probeer te ontcijferen  ?

Gezien de duimkes omhoog begrijpen de anderen het wel en zijn ze het nog met me eens ok.

Zou zomaar kunne da da toch aan jou ligt, zwetskees.

Wandelaar5 has reacted to this post.
Wandelaar5

@ijsbeertjee weerom fout, maar je zal blijven verbloemen om de waarheid geweld aan te doen. Blijf dan maar trouw aan de ouwe getrouwe als prijs belangrijker is dan jong, rank en slank.

P.S.: te veel betalen is niet mogelijk want: “De vrouwelijke gasten bepalen zelf de prijzen”

Quote from Ringo on February 7, 2024, 6:56 pm

@ijsbeertjee weerom fout, maar je zal blijven verbloemen om de waarheid geweld aan te doen. Blijf dan maar trouw aan de ouwe getrouwe als prijs belangrijker is dan jong, rank en slank.

P.S.: te veel betalen is niet mogelijk want: “De vrouwelijke gasten bepalen zelf de prijzen”

Mooi toch, ik betaal 60 Euro voor een half uurtje met de dame waarvoor jij 100 Euro voor een half uurtje aftikt. Jij blij (want geen standaard prijs) ik blij.

En nu gewoon ophouden met deze geestdodende eindeloze discussie.

Wandelaar5 and MemeMoo have reacted to this post.
Wandelaar5MemeMoo

Vinden jullie het niet een beetje sleezy om over de waarde van het gezelschap van een lieve mooie dame te praten.

@vergeetachtige-beer Wederom fout maar dat is een gewoonte van jou ?. Aan je (laatste) verslag(en) te lezen hou je het bij de ouwe getrouwe horde en betalen wij dus niet voor dezelfde dames. Maar als je jezelf blijft in de maling nemen met dat beperkt kringetje, moet je dat zelf weten. Ik neem vrij keuze en laat die verlepte kelk aan mij voorbijgaan. ?

Quote from Ringo on February 7, 2024, 8:23 pm

@vergeetachtige-beer Wederom fout maar dat is een gewoonte van jou ?. Aan je (laatste) verslag(en) te lezen hou je het bij de ouwe getrouwe horde en betalen wij dus niet voor dezelfde dames. Maar als je jezelf blijft in de maling nemen met dat beperkt kringetje, moet je dat zelf weten. Ik neem vrij keuze en laat die verlepte kelk aan mij voorbijgaan. ?

Foute aanname van jouw kant, van lang niet ieder bezoek maak ik een verslag. Jij hebt dus geen benul met wie ik wel of niet kamer. Mijn “beperkte” kringetje kent -tig vrouwen (en dus wel degelijk jonge dames). Maar blijf vooral volharden in je eigen flauwekul.

Tropische_verrassing, Wandelaar5 and MemeMoo have reacted to this post.
Tropische_verrassingWandelaar5MemeMoo
Quote from Ringo on February 7, 2024, 6:56 pm

@ijsbeertjee weerom fout, maar je zal blijven verbloemen om de waarheid geweld aan te doen. Blijf dan maar trouw aan de ouwe getrouwe als prijs belangrijker is dan jong, rank en slank.

P.S.: te veel betalen is niet mogelijk want: “De vrouwelijke gasten bepalen zelf de prijzen”

Ringo wanneer ben je weer aanwezig. Zou het dolleuk vinden om deze discussie in persoon met je te houden

Tropische_verrassing and Wandelaar5 have reacted to this post.
Tropische_verrassingWandelaar5
Quote from ijsbeertjee on February 7, 2024, 11:18 pm
Quote from Ringo on February 7, 2024, 6:56 pm

@ijsbeertjee weerom fout, maar je zal blijven verbloemen om de waarheid geweld aan te doen. Blijf dan maar trouw aan de ouwe getrouwe als prijs belangrijker is dan jong, rank en slank.

P.S.: te veel betalen is niet mogelijk want: “De vrouwelijke gasten bepalen zelf de prijzen”

Ringo wanneer ben je weer aanwezig. Zou het dolleuk vinden om deze discussie in persoon met je te houden

Die heeft geen ballen om zich in levende lijve voor te stellen

Wandelaar5 has reacted to this post.
Wandelaar5