Please or Register to create posts and topics.

31 maart vrijdag

Weer een heerlijke dag,

 

Afgelopen vrijdag weer de lange reis gemaakt naar het prachtige Limburg.

Was mooi op tijd binnen en heb genoten van een heerlijk ontbijtje, was nog niet druk met DVP maar wel met beren.

In de mensroom met een oude bekende beer gezellig zitten kletsen, hij adviseerde mij een leuke trio te doen voor de verandering.

Hij gaf mij een paar tips om het tot een succes te laten worden.

 

Na wat rond lopen zag ik Lizzie en die kende ik nog van de vorige keer een 10!!

Ze zei dat ze even naar de locker moest maar als ik wachte bij de bar dat ze er zo aankwam.

Na enkele minuten was ze daar en ja hoor met een vriendin Mara ze stelde in trio voor ( alsof het zo had moeten zijn )

Eenmaal op de kamer was alles perfect de meiden gingen er volledig voor en we hebben een uur lang hard gewerkt. het was top!

De meiden bedankt en later op de dag kwam Lizzie nog even zeggen dat ze het geweldig vond.

 

Na wat wel verdiende rust en lekker sushi, zag ik Eliza lopen. Eerst wat informatie ingewonnen bij mijn bekende wikipedia beer.

Hij vertelde dat ze goede service gaf ( over haar leeftijd zijn we nog niet helemaal uit )

Na een gezellig gesprek met haar naar de kamer gegaan, Totaal andere ervaring dan met andere dames. Heel positief maar niet het standaard riedeltje of de mega wilde s*x nee juist heeeeel ontspannend heerlijk tot rust komen en toch je ding doen. hele fijne maar andere ervaring

 

Nog heerlijk genoten van de sauna en Turks stoombad en het diner, er waren kipvleugeltjes en dan ben ik al gelukkig.

Bij de bar nog met de Wikipedia beer en een doorreis beer gezeten die nog enkele goed tips voor Oostenrijk gaf.

Heb ik deze gezellige dag afgesloten.

Bedankt voor de leuke tijd weer, tot de volgende

Bachatero, Wandelaar5 and 6 other users have reacted to this post.
BachateroWandelaar5LiefhebberMemeMooDutch-gentlemanLoveFromParisbefkeoups

Ben erg benieuwd hoe ik Lizzy of Mara en Eliza kan herkennen of wat hun vaste stek is.   Ik ga vrijdag sinds lange tijd weer naar deze mooie club even genieten maar wil graag nieuwe dames in plaats van veilige bekende

Quote from edwinhotel on April 10, 2023, 7:55 am

Ben erg benieuwd hoe ik Lizzy of Mara en Eliza kan herkennen of wat hun vaste stek is.   Ik ga vrijdag sinds lange tijd weer naar deze mooie club even genieten maar wil graag nieuwe dames in plaats van veilige bekende

Lizzy vliegt vandaag naar huis om daar Pasen te vieren. Het is mij onbekend wanneer ze terug komt. Bachatero kent beide dames goed dus die zal wel melden wanneer ze weer present zijn.

LoveFromParis has reacted to this post.
LoveFromParis
Quote from edwinhotel on April 10, 2023, 7:55 am

Ben erg benieuwd hoe ik Lizzy of Mara en Eliza kan herkennen of wat hun vaste stek is.   Ik ga vrijdag sinds lange tijd weer naar deze mooie club even genieten maar wil graag nieuwe dames in plaats van veilige bekende

Mara is een typisch Roemeense dame. 1.60m zwart lang haar met een wat ouder gezicht. Je vindt haar meestal op de sofa’s links als je de bar binnen komt.
Lizzie is jong en heeft een heel blanke huid met veel moedervlekken en donkerblond half lang haar en zit meestal op dezelfde plek als Mara, maar volgens de vorige post niet als jij je bezoek plant.
Eliza is skinny met krullend half lang lichtbruin haar (soms met een wat rossig kleurtje) en een gezicht wat net als Mara ook toont dat ze al een paar keer 39 is geworden. Haar vaste plek is zittend aan de bar links als je vanuit de kino binnenkomt bij de nooduitgang. Veel plezier!

LoveFromParis and oups have reacted to this post.
LoveFromParisoups