Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

19-07-2025 topzaterdag

12

Dank @assman, @vergeetachtige-beer, de opmerking over "de regel" volledig verkeerd geinterpreteerd (begreep daaruit dat een tip sowieso de gewoonte is), goed om te weten en helder.

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

Voor de criticasters is n ander forum,  daar zeiken ze 24/7 over de prijzen .......

Heb zelf wel t gevoel dat sommige dames zich  n beetje aanpassen aan de voor jou favoriete dames  , ze weten heel snel "alles"........ waar ze natuurlijk ook de "prijs" wel van menen te weten ......

Maar ik bekijk t gewoon op mijn manier.  Als ik voor €140,-  niet warm word van n dame , word ik dat voor €100,- zeer zeker ook niet .......   Is n dame structureel "goedkoper" dan compenseer ik dat gewoon met n "extra" kamergang op z'n tijd .

Dat ik daardoor m'n eigen af en toe n kruimel financieel benadeel ..... tja fuck it !!!

Cheap cant be good & good cant be cheap .

Uiteindelijk hebben we het wel over dames en sex , het mooiste wat er bestaat in ons leven ......

Wandelaar5, Assman und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assmaniejtentiejnjongeheer_op_leeftijd

Conclusie: @sabato is de nieuwste reinkarnatie van Ringo, etc, the man of many names...
Toch triest dat de man geen andere hobby vindt 🙁

Molaar, Wandelaar5 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarWandelaar5Assman
Quote from sabato on July 24, 2025, 3:00 pm
Quote from vergeetachtige beer on July 22,

Dus de kamer loopt 5 min uit en de klant merkt op dat ze een sigaret rookte en een douche nam tijdens het tijdsverloop wat meer dan 5 minuten zal geduurd hebben. De ondertoon is wat zuur maar er wordt toch een wat ruimere beloning opgehoest dan “de regel” is. En dat nog wel met een vaste bezoeker. Conclusie, gevalletje softie die gewillig meer betaalt ondanks dat de dame aanstuurde op die cruciale 5 minuten om de (ongemakkelijke) sfeer te creëren dat de vaste klant niet op een € meer of minder gaat kijken. Eindconclusie, vaste bezoeker zijn en beter behandeld worden is een illusie en de dames weten verduiveld goed de eenheidsprijs op te drijven bij softies. ????

De illusie begint met de parking oprijden en eindigt bij weer vertrekken.

Maar dat geldt voor de dames ook .

Sommige dames zijn echter "anders" dan het merendeel.  Maar dat geldt voor heren evenzeer.

Voor t prijzen gemekker graag verkassen naar GR .  Daar word dat heel erg gewaardeerd!!!

Valt ook wel op dat t commentaar steeds op dezelfde gericht is .......

😎

12