Live from Sixsens
Zitat von iejtentiejn am September 14, 2025, 1:37 pm UhrVandaag zondag héél rustig in 6. Meer heren als dames en geen (m.i.) toppers aanwezig ... ook niet vd heren 😆 Toch het geluk gehad om aan 't ontbijt de lief lachende Monica te ontmoeten. Praatje gemaakt en afgesproken om id namiddag elkaar beter te leren kennen 😛
Eerst 2 sauna's, gevolgd door een lekker ontbijt (om 13u).
Rond 1/2 3 elkaar dan gevonden en heerlijk zacht van kop tot teen genoten.
Ondanks de rustige dag en weinig keuze toch met een zalig gevoel straks terug naar Belgenland.
Groetjes aan de "harde kern" en de kennissen daarbuiten.
Vandaag zondag héél rustig in 6. Meer heren als dames en geen (m.i.) toppers aanwezig ... ook niet vd heren 😆 Toch het geluk gehad om aan 't ontbijt de lief lachende Monica te ontmoeten. Praatje gemaakt en afgesproken om id namiddag elkaar beter te leren kennen 😛
Ondanks de rustige dag en weinig keuze toch met een zalig gevoel straks terug naar Belgenland.
Zitat von Assman am September 14, 2025, 2:00 pm Uhr@iejtentiejn de dames die tot het “meubilair” behoren (jeweetwel enzo… 😉 ) zijn er toch vast wel vandaag?
Had maar laten weten dat je zou komen vandaag, dan had ik je nog wel even kunnen zien! 😀
@iejtentiejn de dames die tot het “meubilair” behoren (jeweetwel enzo… 😉 ) zijn er toch vast wel vandaag?
Had maar laten weten dat je zou komen vandaag, dan had ik je nog wel even kunnen zien! 😀
Zitat von vse am September 14, 2025, 6:44 pm UhrNee, zelfs de 'veilige banken' waren vandaag niet allemaal aanwezig.
Ik denk dat dit veel te maken heeft met de nieuwe openingstijden op zaterdag: tot 03:00 uur 's nachts...
Nee, zelfs de 'veilige banken' waren vandaag niet allemaal aanwezig.
Ik denk dat dit veel te maken heeft met de nieuwe openingstijden op zaterdag: tot 03:00 uur 's nachts...
Zitat von mmla1972 am September 14, 2025, 11:38 pm UhrZaterdag bij ss geweest heerlijk gekamerd met de twee nieuwe Braziliaanse dames was fantastisch en ook nog gekamerd met Danucia was een top dag
Zeker een aanwinst voor ss . Zeker voor herhaling vatbaar
Zaterdag bij ss geweest heerlijk gekamerd met de twee nieuwe Braziliaanse dames was fantastisch en ook nog gekamerd met Danucia was een top dag
Zeker een aanwinst voor ss . Zeker voor herhaling vatbaar
Zitat von iejtentiejn am September 15, 2025, 1:03 am UhrQuote from Assman on September 14, 2025, 2:00 pm@iejtentiejn de dames die tot het “meubilair” behoren (jeweetwel enzo… ???? ) zijn er toch vast wel vandaag?
Had maar laten weten dat je zou komen vandaag, dan had ik je nog wel even kunnen zien! ????
Voortaan ben ik er bijna elke zondag van 12-18u. (+ af en toe een dag in de week)
Quote from Assman on September 14, 2025, 2:00 pm@iejtentiejn de dames die tot het “meubilair” behoren (jeweetwel enzo… ???? ) zijn er toch vast wel vandaag?
Had maar laten weten dat je zou komen vandaag, dan had ik je nog wel even kunnen zien! ????
Voortaan ben ik er bijna elke zondag van 12-18u. (+ af en toe een dag in de week)
Zitat von ozzy am September 15, 2025, 3:29 am UhrQuote from iejtentiejn on September 14, 2025, 1:37 pmVandaag zondag héél rustig in 6. Meer heren als dames en geen (m.i.) toppers aanwezig ... ook niet vd heren ???? Toch het geluk gehad om aan 't ontbijt de lief lachende Monica te ontmoeten. Praatje gemaakt en afgesproken om id namiddag elkaar beter te leren kennen ????
@iejtentiejn
Tot eerdaags weer n keer , alleen lijkt de zomer wel voorbij te zijn. Moeten we de hoge tafel maar naar andere plek verhuizen 😛
Minder toppers ivm vakantie geeft ook minder keuzestress....... Voor de meeste dames zijn de verlofdagen helaas ver op.
Hier kunnen ze meteen de winter-jas aan 🙁
Quote from iejtentiejn on September 14, 2025, 1:37 pmVandaag zondag héél rustig in 6. Meer heren als dames en geen (m.i.) toppers aanwezig ... ook niet vd heren ???? Toch het geluk gehad om aan 't ontbijt de lief lachende Monica te ontmoeten. Praatje gemaakt en afgesproken om id namiddag elkaar beter te leren kennen ????
Tot eerdaags weer n keer , alleen lijkt de zomer wel voorbij te zijn. Moeten we de hoge tafel maar naar andere plek verhuizen 😛
Minder toppers ivm vakantie geeft ook minder keuzestress....... Voor de meeste dames zijn de verlofdagen helaas ver op.
Hier kunnen ze meteen de winter-jas aan 🙁
Zitat von Wandelaar5 am September 15, 2025, 6:28 am UhrKomende vrijdag en zaterdag wordt weer mooi weer verwacht!
Komende vrijdag en zaterdag wordt weer mooi weer verwacht!
Zitat von ozzy am September 15, 2025, 7:31 am UhrQuote from Wandelaar5 on September 15, 2025, 6:28 amKomende vrijdag en zaterdag wordt weer mooi weer verwacht!
Voor t weer kunnen de dames beter nog ff thuis blijven . Daar konden ze niet over klagen .
Voor de €€€€ is t n ander verhaal.
Quote from Wandelaar5 on September 15, 2025, 6:28 amKomende vrijdag en zaterdag wordt weer mooi weer verwacht!
Voor t weer kunnen de dames beter nog ff thuis blijven . Daar konden ze niet over klagen .
Voor de €€€€ is t n ander verhaal.