Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

Ik ga volgende week donderdag voor de eerste keer langs Sixsens. Iemand nog aanwezig dan?

gecko hat auf diesen Beitrag reagiert.
gecko

Niemand morgen aanwezig van het forum? Kijk uit naar men eerste bezoekje!

gecko hat auf diesen Beitrag reagiert.
gecko

Zo toestemming van het vrouwtje voor het volgende bezoek is ook weer binnen. 21 maart ben ik er weer

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960
Quote from anoniemekerel on February 19, 2025, 10:46 am

Niemand morgen aanwezig van het forum? Kijk uit naar men eerste bezoekje!

Ik tegen 19.30 h

Hallo allemaal, zoals ik gisteren al schreef bij "live Verslagen" ben ik as. zaterdag 22-02 weer aanwezig. Gegarandeerd wordt  het weer een geweldige dag. Wie komt er nog meer?

Hallo allemaal, gisteren woensdag de 26e heb ik weer een bezoek gebracht aan mijn favoriete club. En het was weer fantastisch. Ook zaterdag de 1e maart ben ik aanwezig. Wie komt er nog meer? Het is carnaval  weekeinde, dus het wordt een dolle boel.

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

vrijdag 7 maart vd partij! heb er zin in

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960

Hallo allemaal, zaterdag 8 maart ben ik weer aanwezig, het is pas donderdag maar ik heb er nu al weer zin in. Wie komt er nog meer? Wel opgepast wie van de autobaan richting Lemiers (N281 einde/begin stadsautobaan) rijd, men heeft 2 mobiele flitspalen, geplaatst, aan beide zijden. Dit geld (boete) lijkt me toch ergens beter/zinvoller aan te besteden lijkt me zo. :mrgreen:  :mrgreen:

Wandelaar5, hotmister1985 und 5 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5hotmister1985LoveFromPariskevinalonesul1957DrDre1978Eric Boss

Op 15 maart ben ik weer sinds een paar maanden in Sixsens te vinden.

I will be there aswell on this saturday 15.

I heared that the ambiance might be very good in the evening 😉