Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Meeting Point

Quote from krids on May 10, 2025, 6:35 am
Quote from Tropische_verrassing on May 9, 2025, 9:03 pm

Waar was je nou?

Heb je de hele dag lopen zoeken maar geen klein man gezien

Bizar, naar Sixsens gaan om een man te zoeken  ????

Nou, zo raar is dat niet! Ik was vorige zondag dolblij dat ik Bacha nog eens ontmoette (na een 4-tal weken). Gezellig kletsen met hem!!

btw, ben er wel niet mee op de kamer geweest, dus een recensie kan ik jammer genoeg niet schrijven 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 4 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5MemeMooWithHair1960AssmanPol_De_Mol

Morgen Cornulete dag in Sixsens heb ik uit betrouwbare bron…

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

Moederdag… ben benieuwd hoeveel beren en mama’s aanwezig zullen zijn… 🙂

Vandaag trouwens @withhair1960 makkelijk kunnen vinden, en weer leuk kunnen bijpraten 🙂

Tropische_verrassing, Wandelaar5 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Tropische_verrassingWandelaar5WithHair1960iejtentiejn

Hallo allemaal  :mrgreen: Ik ben zaterdag de 17e weer aanwezig, wie komt er nog meer?

Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Assmaniejtentiejn

Zaterdag én zondag werken, dus geheelonthouding. 🙁

WithHair1960 hat auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960
Quote from WithHair1960 on May 16, 2025, 7:55 am

Hallo allemaal  :mrgreen: Ik ben zaterdag de 17e weer aanwezig, wie komt er nog meer?

Ik ben er hoogstwaarschijnlijk morgen (overdag) ook!
Wellicht kunnen we dan eens kennismaken en ervaringen uitwisselen.

WithHair1960

Lijkt me leuk, nieuwe mensen ontmoeten en ervaringen uitwisselen. Ik ben vanaf 10.00 aanwezig

Wiseguy hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wiseguy

Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 24e vanaf 10.00 uur weer aanwezig, mijn favoriete dame is welliswaar nog niet aanwezig, maar niet lang meer  :mrgreen:  (maar nu geniet ze  nog altijd van een welverdiende vakantie). Wie komt er nog meer? Het zal zeker weer supergezellig worden.

vergeetachtige beer und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
vergeetachtige beerAssman
Quote from WithHair1960 on May 22, 2025, 6:57 pm

Hallo allemaal, ik ben zaterdag de 24e vanaf 10.00 uur weer aanwezig, mijn favoriete dame is welliswaar nog niet aanwezig, maar niet lang meer  :mrgreen:  (maar nu geniet ze  nog altijd van een welverdiende vakantie). Wie komt er nog meer? Het zal zeker weer supergezellig worden.

Het zou zomaar kunnen dat ik zaterdag even langswip. Ik heb een druk weekend maar misschien dat ik mezelf toch even vrij kan maken. Mijn clubvrouw is niet aanwezig maar dat mag de pret niet drukken.

WithHair1960

Voorlopig plan: zaterdag  31 mei aanwezig  :mrgreen:

WithHair1960 und Assman haben auf diesen Beitrag reagiert.
WithHair1960Assman