Natascha/Nancy
Zitat von Nachtbraker am Juli 20, 2025, 8:45 pm UhrWie was gisteren de brunette en wie de blondine?
ik kreeg gisteren van ze te horen dat ze mij al lang wel van gezicht kennen, maar nog niet persoonlijk.
Wie was gisteren de brunette en wie de blondine?
ik kreeg gisteren van ze te horen dat ze mij al lang wel van gezicht kennen, maar nog niet persoonlijk.
Zitat von Assman am Juli 20, 2025, 10:42 pm UhrDe blonde was Natascha en de brunette/ langste van de twee Nancy.
Ze zijn allebei (zeer) goed, samen zijn ze (nog) beter 🙂
De blonde was Natascha en de brunette/ langste van de twee Nancy.
Ze zijn allebei (zeer) goed, samen zijn ze (nog) beter 🙂
Zitat von bobbyg am August 3, 2025, 2:56 pm UhrAre the girls there at the moment? I will be visiting on Friday and hope to take a room with them.
Are the girls there at the moment? I will be visiting on Friday and hope to take a room with them.
Zitat von geilehond69 am August 5, 2025, 9:53 pm UhrIs nancy morgen aanwezig?
Is nancy morgen aanwezig?
Zitat von OldGuy am August 6, 2025, 4:34 pm UhrBoth are present for the next two weeks
Both are present for the next two weeks
Zitat von Ju52 am August 16, 2025, 11:10 pm UhrNatascha kenne und schätze ich schon seit über zehn Jahren, noch aus dem damaligen Panthera in Düsseldorf-Ratingen, heute AcaGold.
Als sie mich nach Jahren im SixSense wiedersah, stürmte sie auf mich zu, begrüßte mich herzlich und vermisste ein bestimmtes Accessoire an mir, das ich in Düsseldorf immer dabei hatte. Da Nancy daneben stand, begrüßte sie mich seit diesem Zeitpunkt auch herzlich, ob allein oder im Duo. Vor einigen Wochen hatte sie mehrmals ein elegantes Kleid an, was mir sehr gefiel, aber ich erkannte sie nicht auf Anhieb. Sie schon, obwohl ohne Natascha unterwegs.
Toller Kundenkontakt, an dem sich andere Frauen gerne ein Beispiel nehmen können. Bei einigen reichen ja ein paar Tage, um in Vergessenheit zu geraten. Nicht umsonst machen die beiden oft kurz nach Öffnung schon ihr erstes Zimmer, wenn ich noch frühstücke.
Ach, was ich vergessen habe zu erwähnen: 2015 bin ich das erste Mal nach Vaals gekommen, und seitdem habe ich kein einziges Zimmer mit Natascha und/oder Nancy gemacht, doch bald haben beide mich soweit … 😛 😛
Natascha kenne und schätze ich schon seit über zehn Jahren, noch aus dem damaligen Panthera in Düsseldorf-Ratingen, heute AcaGold.
Als sie mich nach Jahren im SixSense wiedersah, stürmte sie auf mich zu, begrüßte mich herzlich und vermisste ein bestimmtes Accessoire an mir, das ich in Düsseldorf immer dabei hatte. Da Nancy daneben stand, begrüßte sie mich seit diesem Zeitpunkt auch herzlich, ob allein oder im Duo. Vor einigen Wochen hatte sie mehrmals ein elegantes Kleid an, was mir sehr gefiel, aber ich erkannte sie nicht auf Anhieb. Sie schon, obwohl ohne Natascha unterwegs.
Toller Kundenkontakt, an dem sich andere Frauen gerne ein Beispiel nehmen können. Bei einigen reichen ja ein paar Tage, um in Vergessenheit zu geraten. Nicht umsonst machen die beiden oft kurz nach Öffnung schon ihr erstes Zimmer, wenn ich noch frühstücke.
Ach, was ich vergessen habe zu erwähnen: 2015 bin ich das erste Mal nach Vaals gekommen, und seitdem habe ich kein einziges Zimmer mit Natascha und/oder Nancy gemacht, doch bald haben beide mich soweit … 😛 😛
Zitat von ozzy am August 17, 2025, 10:00 am UhrGisteren na een voor Ozzy erg rustige dag aangesloten in de rij bij de BBQ . Ik kijk met n schuin oog welk lekkers er allemaal voor ons is klaar gemaakt.......... Om alles te goed kunnen bekijken moet ik zelfs wat opzij stappen omdat er zich nog iets tussen mij en de bbq bevind ..... De geweldige borsten van Nancy , die voor mij in de rij staat . Schitterende outfit heeft ze aan , waar haar pluspunten nog net niet uitvallen 😛 Ze kijkt me ondeugend aan met haar grote ogen...... .
Ik schep wat frietjes op mijn bord .... you can give me also litle more?? Vraagt ze heel lief .... tja als dat nog niet meer mogelijk is ..... met dat uitzicht zou je t liefste frietje voor frietje opscheppen..... 😀
N paar uur later in de bar ploft ze samen met Natascha neer op de ronde bank naast de DJ .....
Ozzy , @Wandelaar5 , zoon-van .....en bekenden lapzwanzen wat aan ..... het valt schijnbaar wel op dat ik "nergens haast" mee heb .... keuze stress in combinatie met enige inspanning de laatste dagen zijn hier de oorzaak van.
Nancy hangt nog ff aan de dans-paal en rond wat mede witte berenvellen ........ samen naar de kamer zit er helaas niet in biecht ze opeens op ..... ze kan niet veel langer meer blijven... volgende keer maakt ze er van ...... uiteindelijk bedenkt mevrouw zich en krijgt Ozzy t voorstel van n uurtje... dat is echt MAXIMUM !!! Voor te beginnen ok toch ? ...... NEE !!! Begin of niet , n uur blijft t streng ..... we kennen elkaar wel redelijk, dus hop we knijpen er sneaky van tussen.....
Hoeveelste dame ben ik vandaag ??vraagt ze nieuwsgierig .... euh de 1e ..... 😳 dat moest flauwekul zijn reageert ze .....
De "kamer" zelf is gewoon TOP zoals voorgaande.... maar dit kan ook niet anders .
Bepaalde details van voorheen is ze nog altijd niet vergeten , dus ook dat geeft wel wat aan ! Zelfs haar lieve kant komt vrij snel te voorschijn
......
Uiteindelijk is van t strenge uur ook weinig meer over .... en ..... alle actie in de bar s'avonds was eigenlijk helemaal niet nodig...
Ze had me deze keer al te pakken aan de bqq met de frietjes vraag 😛 @Wandelaar5
En aangezien ze meeleest...... Nancy , t was weer TOP met jou !!!!
😉
Gisteren na een voor Ozzy erg rustige dag aangesloten in de rij bij de BBQ . Ik kijk met n schuin oog welk lekkers er allemaal voor ons is klaar gemaakt.......... Om alles te goed kunnen bekijken moet ik zelfs wat opzij stappen omdat er zich nog iets tussen mij en de bbq bevind ..... De geweldige borsten van Nancy , die voor mij in de rij staat . Schitterende outfit heeft ze aan , waar haar pluspunten nog net niet uitvallen 😛 Ze kijkt me ondeugend aan met haar grote ogen...... .
Ik schep wat frietjes op mijn bord .... you can give me also litle more?? Vraagt ze heel lief .... tja als dat nog niet meer mogelijk is ..... met dat uitzicht zou je t liefste frietje voor frietje opscheppen..... 😀
N paar uur later in de bar ploft ze samen met Natascha neer op de ronde bank naast de DJ .....
Ozzy , @Wandelaar5 , zoon-van .....en bekenden lapzwanzen wat aan ..... het valt schijnbaar wel op dat ik "nergens haast" mee heb .... keuze stress in combinatie met enige inspanning de laatste dagen zijn hier de oorzaak van.
Nancy hangt nog ff aan de dans-paal en rond wat mede witte berenvellen ........ samen naar de kamer zit er helaas niet in biecht ze opeens op ..... ze kan niet veel langer meer blijven... volgende keer maakt ze er van ...... uiteindelijk bedenkt mevrouw zich en krijgt Ozzy t voorstel van n uurtje... dat is echt MAXIMUM !!! Voor te beginnen ok toch ? ...... NEE !!! Begin of niet , n uur blijft t streng ..... we kennen elkaar wel redelijk, dus hop we knijpen er sneaky van tussen.....
Hoeveelste dame ben ik vandaag ??vraagt ze nieuwsgierig .... euh de 1e ..... 😳 dat moest flauwekul zijn reageert ze .....
De "kamer" zelf is gewoon TOP zoals voorgaande.... maar dit kan ook niet anders .
Bepaalde details van voorheen is ze nog altijd niet vergeten , dus ook dat geeft wel wat aan ! Zelfs haar lieve kant komt vrij snel te voorschijn ......
Uiteindelijk is van t strenge uur ook weinig meer over .... en ..... alle actie in de bar s'avonds was eigenlijk helemaal niet nodig...
Ze had me deze keer al te pakken aan de bqq met de frietjes vraag 😛 @Wandelaar5
En aangezien ze meeleest...... Nancy , t was weer TOP met jou !!!!
😉