Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

Als ze een ruime B cup heeft en jong is, dan Alina.

waves hat auf diesen Beitrag reagiert.
waves

@waves, misschien bedoel je Ella? (zie ook mijn review)

Of waren haar haren met lichte krullen erin? Dit is dan weer een andere dame, die ga ik vrijdag zoeken 🙂

Het lijkt me dan eerder om Alina te gaan.

Wat me ook opviel bij deze dame is dat ze geen opgemaakte nagels had.. ach hopelijk is ze er donderdag..dan weet ik meer :- )

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman
Quote from waves on April 7, 2025, 5:11 pm

Gister een dame gezien deze ikzelf nog nooit eerder gezien heb hier in de club.. slank naturel bruiner getinte dame ,atypisch snoetje met een mooie witte lach,donkere ogen alsook donkerbruin haar..als ik me niet vergis geen tattoo.. gister zonderde zij zich telkens af tijdens de rookpauzes,verder 1x gezien in de bar waarbij ze heel de dag spoorloos was.. iemand enig idee wie :-  )

Kijken of ik ze donderdag terug kan vinden

: /

@waves

Zou het kunnen dat je misschien Tiffany bedoelt?

Ik vind dat je beschrijving wel eens Tiffany zou kunnen zijn.

Ik weet niet op welke dagen ze in sixsens is.

Hopelijk heb je wat aan mijn tip.

Zie lijst bachatero van zondag 6 april.

Ik was zondag 6 april zelf niet in sixsens.

Groetjes.

Wandelaar5 hat auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5

Kan het een Duitse dame zijn? Heb zondag met 1 een babbeltje geslagen na introductie door een D. man die haar kende. (Sorry, namen kan ik niet onthouden als ik er niet mee op kamer geweest ben ...). Deze dame komt uit Munchen over ander weekend want heeft ook nog een doordeweekse job.

Niet helemaal mijn ding maar wel leuke meid.

Dat is idd Tiffany!

iejtentiejn hat auf diesen Beitrag reagiert.
iejtentiejn
Quote from iejtentiejn on April 8, 2025, 10:48 pm

Kan het een Duitse dame zijn? Heb zondag met 1 een babbeltje geslagen na introductie door een D. man die haar kende. (Sorry, namen kan ik niet onthouden als ik er niet mee op kamer geweest ben ...). Deze dame komt uit Munchen over ander weekend want heeft ook nog een doordeweekse job.

Niet helemaal mijn ding maar wel leuke meid.

Zondag had ze een ietwat transparant bovenstuk aan.of ze duits was weet ik niet maar het zou kunnen gezien ze een atypisch gezicht had voor een Roem te zijn :- )

Onder meer aanwezig op vrijdag 11 april 2025 : 70 + 0 anoniem  + 1 onbekend= 71

Roemeens: Aïda(N), Aïsha, Alexa, Alina, Amalia bl, Amalia zw, Angela, Anna, Annabel, Annaïs (Candy), Aylin, Bianca, Carina (N), Cataleya, Corina, Cristina, Daniela, Elisa, Emma (N), Erica, Eva, Ina, Irina bl, Janina, Julia 1, Julia 2, Kassi, Keyla, Lia, Lili, Lori, Lulu, Lydia, Marie, Marissa, Mickey, Mira, Nathalie, Nikki, Raïssa (N), Ruby, Saïra, Sofia (N), Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Annita, Dana, Dani, Domenica, Jasmine, Maria, Melanie, Simona, Sissi, Stacey, Victoria,…

Overigen:  Antonia (Ho), Celina (N,D),  Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Jessica (N,Tsj), Lavinia (Sp/Ro), Lola (D), Megan (Ho), Melanie (Lit), Mercedes (D), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Stefania (It/Ro), Stella (Ro/Tsj),…

Zelf gekamerd met Aylin, Erica, Marissa

Recente terugkomers : Marie, Mercedes, Vanessa,…

Molaar, vse und 12 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
MolaarvseFlyerkeTropische_verrassingSenecaWandelaar5MemeMooLoveFromParisbefkekevinaloneReizigerDrDre1978ijsbeerssAssman
Quote from Bachatero on April 12, 2025, 8:45 am

Onder meer aanwezig op vrijdag 11 april 2025 : 69 + 0 anoniem  + 2 onbekend= 71

Roemeens: Aïda(N), Aïsha, Alexa, Alina, Amalia bl, Amalia zw, Angela, Anna, Annabel, Annaïs (Candy), Aylin, Bianca, Carina (N), Cataleya, Corina, Cristina, Daniela, Elisa, Emma (N), Erica, Eva, Ina, Irina bl, Janina, Julia 1, Julia 2, Kassi, Keyla, Lia, Lili, Lori, Lulu, Lydia, Marie, Marissa, Mickey, Mira, Nathalie, Nikki, Raïssa (N), Ruby, Saïra, Sofia (N), Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Annita, Dana, Dani, Domenica, Jasmine, Maria, Melanie, Simona, Sissi, Stacey, Victoria,…

Overigen:  Antonia (Ho), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Jessica (N,Tsj), Lavinia (Sp/Ro), Lola (D), Megan (Ho), Melanie (Lit), Mercedes (D), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Stefania (It/Ro), Stella (Ro/Tsj),…

Zelf gekamerd met Aylin, Erica, Marissa

Recente terugkomers : Marie, Mercedes, Vanessa,…

Ook Celina (N, D)

Bachatero und Wandelaar5 haben auf diesen Beitrag reagiert.
BachateroWandelaar5

@Pierrot: bedankt voor de aanvulling, ik had haar bij onbekend gezet…