Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

Het was een matige zaterdag

Nou, dat heb ik toch anders ervaren.

Pol_De_Mol hat auf diesen Beitrag reagiert.
Pol_De_Mol

The weather becomes better, warmer, nice sun. Has there been more action in the outside area? I remember a few days in the last summer where the girls have fun in the pool ... very nice

Quote from Bachatero on April 26, 2025, 8:50 am

Onder meer aanwezig op vrijdag 25 april 2025 : 49 + 1 anoniem  + 3 onbekend= 53

Roemeens: Aïsha, Alena, Annabel, Ariana, Candy, Daniela, Elena, Eva, Ina, Janina, Kassi, Keyla, Kim, Lori, Lulu, Lydia, Marie, Mickey, Mimi, Monica, Nicoletta, Raïssa, Rebecca, Ruby, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Annita, Dana, Dani, Melanie, Melis, Nancy, Simona, Sissi, Stacey, Victoria,…

Overigen:  Alexis (D), Deborah (Port), Gloria (Oekr), Henrietta (Ho), Joanna (Pol), Leticia (Hon), Sonja (Gha), Martha (Pol), Mercedes (D), Pascale (Bel), Sarah (Dom), Stefania (It/Ro), …

Zelf gekamerd met Ruby, Janina, Raïssa,…

Recente terugkomers : Alena, Ariana, Kim**, Melis, Mimi, Monica*, Rebecca, …

* Monica : terug na 5 jaar, mooi, slank, bruin haar, silli’s, zus van de jonge Myriam die er toen ook enkele maanden was…
** Kim : terug na 1 jaar, silli’s, zwart haar,  grote tattoo van een kinderhoofd op haar rechterdijbeen…

Ook Gabriella (Ella) weer gespot. Na gestopt te zijn.

Zwarte jongen hat auf diesen Beitrag reagiert.
Zwarte jongen

Hallo mannen,

Iemand ervaring met Isa en Irina twee 23-jarige mooie Roemeense blondines die pas een 10-tal dagen geleden hun opwachting maakten in Sixsens ?

Voorheen zouden beide dames in enkele Duitse saunaclubs gewerkt hebben.

Lang blond haar, circa 1,60m, geen silicone, geen tattoo's, volledig naturel denk ik.

Op zaterdag 26/04 waren ze er alvast en ze zouden er iedere dag zijn (geen vaste rustdag).

Hartelijk dank voor de gewaardeerde info.

Op zaterdag 17mei zijn wij mogelijk opnieuw van de de partij. Heerlijk...

Leuke Sixsens dag/nacht toegewenst iedereen.

Met de groeten van Pavarotti en friends????

Pol_De_Mol hat auf diesen Beitrag reagiert.
Pol_De_Mol

Irina heb ik uitgeprobeerd, ze was de enige knappe meid aanwezig maar daar zal de Paasperiode mee te maken gehad hebben. Voor mij geen herhalingsgevaar, prijsverwachting en service was niet in verhouding.

Wandelaar5 und Pavarotti1 haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Pavarotti1
Quote from Pavarotti1 on May 2, 2025, 8:27 am

Hallo mannen,

Iemand ervaring met Isa en Irina twee 23-jarige mooie Roemeense blondines die pas een 10-tal dagen geleden hun opwachting maakten in Sixsens ?

Lang blond haar, circa 1,60m, geen silicone, geen tattoo's, volledig naturel denk ik.

Op zaterdag 26/04 waren ze er alvast en ze zouden er iedere dag zijn (geen vaste rustdag).

De dames hebben al in veel clubs gewerkt in Duitsland en zijn nergens langer gebleven vertelden ze mij, dus kennelijk nergens vaste clientèle opgebouwd. Dat zegt voor mij genoeg.

LoveFromParis und Pavarotti1 haben auf diesen Beitrag reagiert.
LoveFromParisPavarotti1

Hallo mannen,

Irina sprak me ook aan,we hebben een tof gesprek gehad waar ik gelukkig heel nuchter in kon blijven en me niet liet verleiden want ze hebben een heel andere gedachten over prijzen/service dus heel lang zullen ze ook niet blijven..

Wandelaar5 und LoveFromParis haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5LoveFromParis
Quote from waves on May 2, 2025, 11:46 am

Hallo mannen,

Irina sprak me ook aan,we hebben een tof gesprek gehad waar ik gelukkig heel nuchter in kon blijven en me niet liet verleiden want ze hebben een heel andere gedachten over prijzen/service dus heel lang zullen ze ook niet blijven..

In de meeste Duitse clubs heeft men een strak prijzenbeid. Wellicht komt hun idee van het feit dat Sixsens de prijzen los laat. Die andere Limburgse club heeft hier paal en perk aan gesteld

Kom aan, niet weer of ook hier de prijzen discussie. Ga op een cursus onderhandelen of zo. In die andere Limburgse club gebeurt het net zo goed dat dames meer vragen. Dan kun je als klein kind naar de receptie rennen. Maar wat je ook kunt doen is netjes aangeven niet voor die prijs mee te gaan. Filtert zich vanzelf uit.
Er wordt zoveel onzin verteld over al dan niet verplichte maximale prijzen.

Wandelaar5, Assman und iejtentiejn haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5Assmaniejtentiejn