Bitte oder Registrieren, um Beiträge und Themen zu erstellen.

Welke dames aanwezig

Mededeling van huishoudelijke aard ....

De elders vermelde off-day van Cristina is gecanceled. Dus gewoon aanwezig vandaag!!!

😎

Assman hat auf diesen Beitrag reagiert.
Assman

Onder meer aanwezig op vrijdag 25 juli 2025 : 61 + 2 anoniem  + 1 onbekend= 64

Roemeens: Aïsha, Alena, Amalia zw, Angelina, Annabel, Ariana, Aylin, Azalea, Barbie, Bianca, Camze (N), Carla bl, Christina, Elena, Elisa, Evelyn, Georgiana, Irina bl, Isa, Isabella, Julia 1, Larissa, Liesa, Lili, Lori, Lulu, Kassi, Marie, Maya, Melissa bl, Mimi, Mira, Nikki, Patricia, Raïssa, Rebecca, Roxy, Ruby, Sofia, Suzy, Valentina, Vanessa,…

Bulgaars: Alexandra, Annita, Domenica, Margareta, Mariella, Nancy, Sissi, Stacey, Victoria,…

Overigen:  Antonia (Ho), Celine (D/Tu), Diamond (Cuba), Gloria (Oekr), Johanna (Po), Lana (Let), Leticia (Ho), Martha (Po), Melanie (Lith), Pascale (Bel), …

Zelf gekamerd met : Aylin & Annabel, Angelina, Maya

Recente terugkomers : Ariana, Lana, Liesa*, Maya, Melissa bl,…

Liesa : slank, vrij groot, zeeeer lange zwarte haren

Flyerke, Seneca und 13 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
FlyerkeSenecaWandelaar5hotmister1985MemeMoortuinmanLoveFromParisbefkekevinaloneHuppelaarReizigerbierbakkerAssmaniejtentiejnozzy

Afgelopen vrijdag liep er voor mij een “nieuwe” dame met lang bruin/zwart haar rond die een fluo gele bh en slip droeg. Verder subtiele oorbellen.

Ik wou op haar afstappen maar ze stelde zich niet echt toegankelijk op. Een lachje zou veel kunnen doen.

Kan er iemand zijn “ervaringen” met haar delen?Weet iemand haar naam?

1. Quote from Brabo on July 29, 2025, 1:18 pm

Afgelopen vrijdag liep er voor mij een “nieuwe” dame met lang bruin/zwart haar rond die een fluo gele bh en slip droeg. Verder subtiele oorbellen.

Ik wou op haar afstappen maar ze stelde zich niet echt toegankelijk op. Een lachje zou veel kunnen doen.

@Brabo

Mij is ze niet opgevallen.... dus denkelijk niet mijn type.

Maar de meeste bijten toch niet ??

Gewoon ff vragen,  ben je druk??? Nee .... mooi haal maar ff n sleutel   😛

Dames zonder zichtbare interesse zijn vaak voor mij  de juiste keuze   😎  en na n 1e "kamer" is die interesse er wel degelijk ( tot nu toe dan  😀  )

Wandelaar5, josken3 und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5josken3Assmaniejtentiejn
Quote from Brabo on July 29, 2025, 1:18 pm

I think you are talking about Celine.

She is really great. I was two times already with her and hope to meet her again !

Wandelaar5, kevinalone und 2 andere Benutzer haben auf diesen Beitrag reagiert.
Wandelaar5kevinaloneAssmanozzy