Please or Register to create posts and topics.

19 juli 22

Op de heetste dag van het jaar, hoop ik tenminste, leek een dagje Six Sense mij het beste om de hitte te trotseren.

Om 10:00 stipt parkeerde ik mijn motor na een heerlijke rit en kon ik in checken.

Er meldden zich ook al wat DVP's aan. De meesten konden een laagje make up wel gebruiken, maar eentje liep er au naturel al netjes bij. Haar volle lippen boden perspectieven die in de loop van de namiddag meer dan ingevuld geraakten.

Deze keer was het geen badjas, maar een kilt die het ijsberentenue  vorm gaf.

De catering was zoals gebruikelijk uitstekend, maar door de hitte heb ik het een ganse dag volgehouden op enkele minibroodjes, een mini frikandel, een bamischijf, een kommetje pasta en een mini stuk taart(naar Belgische normen toch  )

Het was gezellig druk, het zwemwater was op perfecte temperatuur en ik heb dus geweldig genoten van enkele plonsjes.

In de kino was het ook heerlijk fris voor een powernapje tussendoor.

Dat was nodig, want Claudia heeft alle verwachtingen die ik in haar stelde volledig waargemaakt. We zijn  niet eens aan het ontbijt geraakt  wanneer we aan onze eerste kamer begonnen 😉

Claudia is naar eigen zeggen een 22-jarige Spaanse die toch wel heel erg goed Roemeens spreekt met haar collega's. Het is een guitige meid die voor 60 € een half uurtje all in service geeft zonder extra's aan te rekenen voor alles en nog wat.

Rond 16:30 moest ik helaas vertrekken en eigenlijk was het toen nog veel te warm daarvoor. Het was net of ik tegen de luchtstroom van een reuzegrote haardroger inreed.

Ik heb ik elk geval een hele leuke dag gehad bij Six Sense. De LU was behoorlijk, catering en zwembad waren top en Claudia was natuurlijk de kers (of de pruim?) op de taart.

 

Molaar, Bachatero and 7 other users have reacted to this post.
MolaarBachateroFlyerkekridsWandelaar5jules1LoveFromParisvergeetachtige beerCarrera-gt2

En kan je Claudia ook een beetje

beschrijven

hoe ziet ze eruit

 

1m65, schouderlang donkerblond/lichtbruin haar- geen tattoos (vanaf volgende maand wel op haar schouders en enkel), bovenlip-piercing , volle lippen, lichte huid, wat blozend gezicht, B-cup, droeg een zwarte bikini, zit meestal op haar eentje op het voorlaatste bankstel achteraan links in de bar gezien vanaf de ingang, drinkt water met ijs, rookt af en toe en sigaret  aan de buitenbar kant BBQ, in augustus een maand naar huis,

deket, Bachatero and 6 other users have reacted to this post.
deketBachateroFlyerkekridsWandelaar5Dutch-gentlemanjules1vergeetachtige beer