Please or Register to create posts and topics.

21/12 Eerste keer Sixsens

Aangekomen net een paar minuten te laat voor happy hour jammer genoeg, maar zag dat er al redelijk wat volk op de parking stond.

Naar binnen gegaan, kleine rondleiding gehad van personeel en mij dan omgekleed.

Uiteindelijk forumlid Agronymus1 tegen gekomen, praatje gemaakt en wat tips gekregen.

Dus op het begin wat drankjes gedaan, even sauna geweest, even in de cinemazaal gezeten, kortom kat uit de boom gekeken en de vrouwen die aan het jagen waren een beetje afgehouden.

Na met enkele dames gesproken te hebben, zag ik Ruby opnieuw voorbijkomen en uiteindelijk opnieuw aangesproken. Vond haar wel een van de knappere vrouwen en ze leek mij wel leuk toen ze mij eerder aansprak.
Uiteindelijk mee naar de kamer gegaan voor half uurtje. Oraal was zeker goed, maar ze vond mijn gereedschap wat te groot en het afgesproken tongzoenen was ook nauwelijks aanwezig. Uiteindelijk heeft ze mij manueel afgewerkt. Was niet slecht, ook niet super, misschien wat te weinig persoonlijke klik.

Na de douche weer wat in de bar gehangen, wat gegeten, opnieuw naar de sauna, cinemazaal.

Daarna Lisa tegengekomen, Roemeens, zeer slank, medium borsten en lange zwarte haren. Nieuw meisje van horen zeggen. Hadden al een goed eerste gesprek gehad dus ik knipoogde naar haar van uit de zetels en kwam ze naast me zitten. Uiteindelijk kleine discussie gehad over prijzen, maar uiteindelijk toch m'n zin gekregen.  Zeer intense kamer mee beleefd, voorspel was super en uiteindelijk volledig bezweet buiten gekomen. Zou zeker nog eens met haar de kamer op gaan.

Uiteindelijk gedoucht, avondeten gehad en nog wat rondgehangen twijfelend of ik nog eens zou gaan. Maar uiteindelijk zou het wel even duren eer ik opnieuw zou kunnen. (Desondanks pogingen van Emilia en Marissa)
Dus gewoon naar huis gegaan.

Ik kom zeker nog wel eens terug 🙂

Bachatero, Agronymus1 and 10 other users have reacted to this post.
BachateroAgronymus1FlyerkePindabeerTropische_verrassingWandelaar5LoveFromParisJerreoupskevinalonevergeetachtige beerwaves