Please or Register to create posts and topics.

22 juni Sixsens

Woensdag 22 juni Sixsens

😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀

 

Wat een dag om de Limburgse heuvels te beklimmen. Schitterend, niet te idioot heet, strakblauw. En fraai gezelschap. Om 9:55 draaide ik de parkeerplaats op, en er bleek al een rijtje van medegenieters zich voor het nog gesloten gepantserde hek op te houden. Klokke 10:00 drukte Lambert binnen op de knop, en 10:06 was ik in de kleedruimte  bezig om mij in mijn favoriete outfit te hullen.

Hoewel ik Nancy en Natascha bij binnenkomst al spotte bleek dat ze niet meer in de koffieruimte boven waren, en hadden hun klandizie kennelijk al opgedaan! Geen nood, eerst een kopje koffie, en toen bleek Nancy haar aanvankelijke date een uurtje op te kunnen schuiven had ik mijn eerste sessie!

Knal sessie. Ik ga niet herhalen wat ik al een paar keer schreef. Voor mij is Nancy een vrouw met veel respect voor haar klant. Een grote drive om het je naar de zin te maken en een (in mijnogen) enorme erotische inventiviteit! Ik heb al zoveel door haar genoten! Veel dank super Nancy! Mijn dag kon niet meer stuk.

Hierna een beetje rondgekeken, gezwommen (leuk dat er een stuk of vier/vijf meiden ook in het water waren). En wat een genot om zo je tijd door te brengen. Lunch genomen (ook prima geregeld, heerlijk buiten in de schaduw bij een zwoel windje). En toen bleek dame nummer twee van mijn verlanglijst (Natascha) nog steeds elders aktief. Maar geen nood. De Slowaakse Nicolle (ook een bekende) bleek inmiddels met haar Poolse vriendin Magda in het pand aanwezig.

Niet lang gedraald en een tweede sessie opgezet. Mijn hemel mijn arme oude ijsberenhard kreeg het echt te verduren. Opnieuw een sessie met veel wederzijds respect e genieten van elkaar. Super blow job ervaring met veel getril van de tong tegen de al maximale stijve kleine mynasch. Alsof ie daarvoor nog niet door Nancy al was uitgemelkt. Nicolle genoot van mijn massages en beloonde mij met een fraai orgasme, aanvankelijk had ze aangegeven dat de massage beter was dan een orgasme, maar daar kwam ze toch een beetje op terug! Na dit hoogtepunt stelde ze alles in het werk om mij nog een keer in de zevende hemel te brengen. Ik was benieuwd, maar een prof als Nicolle bleek veel te sterk ! Ik had geen schijn van kans gelukkig. Super blowjob, prachtig lichaam dat helemaal in de erotische strijd werd gegooid. Schitterend uitzicht in de spiegel (kamer 3). Klein kunstje voor haar:  Slowakije-NL: 1-1. Nog nagenoten, en Nicolle masseerde mijn oude ledematen om het uurtje mee vol te maken. Naderhand nog vaak een dikke glimlach van haar prachtige groen ogen. O my god. Life is tough….

Hierna op verhaal komen, beetje gekletst, moeten vaststellen dat Natascha helaas druk bezet bleef (blij voor haar, niet voor mij). Wel hulde aan Natascha dat ze af en toe even kwam polsen hoe het mij verging. Altijd een streeltje, dikke zoen etc. Wat een toffe meid! Beetje gezwommen, beetje uitzicht genoten…

En spotte de volgende dames: Mickey, Stacey, Veronica, Kingha (opmerkelijk tussen 11:30 en 16:00 makkelijk bookbaar!), Nancy, Natascha, Amalia, Nadja, Elena, Nathalie, Celina (Tsech), Andra, Angelica, Andrea (new), Andrea (Ro), Dara, Nikita, Domenica, Nicolle, Martha (P), Gabi, Christine (Ro), Nella, Diana, Alexa, Cataleya (new), Bibi, Aisha, Sarah (D), Carmen, Gabrielle (SD), Nella, Maaike (Emily?), Torry (new). Voor mij een fraaie lijn up, met vele nieuwe dames, waarvan toch zeker een aantal op mijn verlanglijst….

Derde sessie met Christine (Ro), een meisje waar ik al een paar keer mee had gesproken in het laatste haf jaar. Leek me een toffe meid, en had haar op mijn verlanglijst. Moet ik dan ook wel eens doen. Leuke Sessie, met prima inzet van Christine. GFE eerste categorie. super dat ze je zo geconcentreerd blijft aankijken als ze je pijpt. Voel haar ogen nog steeds vanuit dat blonde koppie kijken! Leuke sessie, ga ik beslist nog eens doen!

 

Een fantastische dag, waarvan weer heel veel fraaie momenten in mijn bolletje zijn genoopt (hoop ik)

Heel veel dank aan Sixsens voor opnieuw een prima organisatie, en het laten lopen van de club op zo’n soepele wijze!

 

😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀  😀

peterp095, Flyerke and 4 other users have reacted to this post.
peterp095FlyerkeWandelaar5Dutch-gentlemanLoveFromParislibidinio

En hoe kan je de nieuwe Cataleya herkennen

Mvg