Please or Register to create posts and topics.

23 en 27 januari

In de afgelopen week heb ik twee keer de Hof van Eden in Lemiers kunnen bezoeken. De eerste keer was er nog een lockdown maar de tweede keer was de club al weer open tot 22.00 uur.

Van twee van mijn favorieten wist ik dat ze niet hun opwachting zouden maken. Afgaande op info van andere ijsberen zouden er toch voldoende andere toppers aanwezig zijn.

Bij mijn eerste bezoek werd ik in de bar al meteen aangesproken door Vanessa. Zij dacht dat ik gekomen was omdat (dark) Aisha weer begonnen was. Aisha bleek zaterdag  gestart te zijn samen met haar vriendin Christina. Ik had echter ook Nathalie gespot en besloot met haar een kamer op te zoeken.  Ik had al eerder met Nathalie gesproken en daaraan een goed gevoel overgehouden. Gecombineerd met de lovende recensies koos ik voor 1 uur. Nathalie weet hoe ze een man moet plezieren. Zelf geniet ze ook van de seks. Een goed gesprek is ook mogelijk. De zestig minuten zijn omgevlogen. Nathalie past qua “prestaties” naadloos in het rijtje van iets oudere dames zoals Amelia (2), Nikki, Eliza, Lana, Aisha, Christina, Magdalena, Nickol en Roemeense Maria.

De tweede kamer heb ik gemaakt met Aisha. Goede seks en plezier zijn dan gegarandeerd.

Na terugkomst in de bar nog kennis gemaakt met Ariana en Alena. De laatste zit altijd  op de bank direct naast de piano. Ze is vrij stil en jaagt niet op klanten.

Bij  mijn tweede bezoek heb ik mij beperkt tot Vanessa. Ik had haar bij mijn eerder bezoek beloofd twee uur te schaken. Het zijn er uiteindelijk drie uren geworden. Verantwoordelijk hiervoor waren de jacuzzi en de stoute spelletjes die je samen met Vanessa kunt spelen.

Bij mijn tweede bezoek ook kennis gemaakt met de kleine, blonde, slanke Nathalia uit Oekraine en de lange, elegante, Beatrice uit Hongarije. Evelyne kwam me even vergezellen in de kino. Gelukkig heeft ze geen boobjob laten maken en is ze nog altijd puur naturel. Ook Alexa probeerde mij te versieren in de kino. Het is er echter niet van gekomen ofschoon het me wel een leuke meid lijkt.

Ook contact gelegd met Carmina. De kennismaking smaakt zeker naar meer en gelet op haar “profiel” zal dit zeker een succes worden. Tegenover Carmina zat een dame die luistert naar de naam Amelia. Ze lijkt erg veel op Meghan Markle. Ze is verder gemakkelijk te herkennen aan het plastic voorzetstuk dat ze als bescherming tegen COVID draagt. Een andere dame hoorde mijn gesprek met Amelia en Carmina en riep dat zij Amalia heette. Ze heeft geen zwart haar en is iets minder slank. Toen ik in de kino lag, warmde een dame een heer op. De conversatie verliep in het Frans. Deze dame stelde zich voor als Amelia. Ze is slank, zeer spraakzaam en heeft iets weg van een zigeuner.

Een van mijn favorieten is de iets oudere Amelia, die meestal samen is met Nikki en opvalt door haar tattoos. Zij is nu in Roemenië.  Bachatero noemt haar Amelia 2. Ik weet nu echter niet wie van de andere Amelia’s nu Amelia 1 is en wie Amelia 3.

Bij mijn bezoek ook kennis gemaakt met Sophia uit Slowakije. Ze bood een trio aan samen met de Poolse Martha. Beide zijn nieuw. Sophia spreekt Nederlands. Het zijn knappe, langbenige, blonde dames die in ieder geval qua verschijningen een goede aanvulling zijn voor SS.

Voor een (incompleet) overzicht van de dames aanwezig tijdens mijn bezoeken zie mijn andere posts.

Molaar, vse and 5 other users have reacted to this post.
MolaarvsekridsSenecaWandelaar5De BuurmanLoveFromParis

piano? is SS een pianobar geworden?? Je zult de dj booth bedoelen denk ik als je vanaf de kino de bar in komt gelopen direct rechts...

Agronymus1 has reacted to this post.
Agronymus1

Die kast bedoel ik. Ik ben er nog nooit geweest als de dj plaatjes draait..

Amelia 1 is de vriendin van Carmina, zeer slank en één van mijn favorieten in SS.
Amelia 2 is de vriendin van Nikki, nog niet mee geweest marlijn me zeer sympathiek.
Amelia 3 ken ik nog niet, zou leuk zijn als iemand een beschrijving van geeft.

En dan heb je ook nog Amalia, het wordt ons niet makkelijk gemaakt… 😀

Wandelaar5 has reacted to this post.
Wandelaar5

He Bachatero, we hebben ook nog Analia, vergeet je die niet te vermelden op je lijstje?!

Ken ik niet, ben wel benieuwd wie dat is  😉