Please or Register to create posts and topics.

24 februari

Afgelopen donderdag was het weer tijd voor een bezoek aan SS. Mijn top twee van de vaste leenvriendinnen is nog steeds in Roemenië. Vanessa was ook op vakantie dus een herhaling met haar zat er ook niet in. Ik had me voorgenomen om van de drie geplande kamers er twee te maken met dames op de reservelijst en eentje met een “onbekende”.

Van de reservelijst bleken Aisha en Evelyne er ook niet te zijn. Nathalie was er echter wel maar helaas was ze pas beschikbaar op het moment dat ik weer naar huis moest.

Ik had eerder een goede ervaring opgedaan met de flat-chested Megan uit Hongarije. Zij kwam al direct bij het betreden van de bar naar mij toe. Ik gaf aan dat ik misschien later nog een kamertje met haar zou maken. Ook hier bleken de tijdschema’s niet  te passen.

Ik had gehoopt dat Carmina er wel zou zijn. Helaas vertelde haar vriendin Amelia dat ze vandaag een vrije dag had genomen.

In de bar zit ik altijd op de rode stoel naast het dj-meubel. Op de aangrenzende ronde bank heeft Alena haar vaste zitplaats, evenals de Roemeense Nikki en Maria en meestal ook Ariana.

Met Alena had ik bij mijn vorig bezoek kort gesproken. Collega ijsbeer Bachatero had  aangegeven dat zij niet met hem getongzoend had.  Hoewel ik dit graag doe besloot ik Alena toch te vragen voor een kamer. Zij vroeg wat ik wilde. Ik gaf aan dat zoenen wel in haar pakket moest zitten. Helaas bleek dat niet het geval te zijn waardoor een kamer met deze mooie dame verviel.

Mijn goede ervaringen met Vanessa en Aisha deden mij besluiten om  een kamertje te maken met hun vriendin Elena. Het werd kamer drie. Elena heeft een mooi lichaam, naturel borsten en zachte lippen. Ze genoot van mijn speciale massage en ook de befbeurt beviel haar prima. Nadat ze mijn pielemans op volle oorlogssterkte had gebracht heb ik haar in missio genomen. Ze deed goed mee. Na een uurtje hebben we ons samen gedoucht. Terug in de bar was het inmiddels erg druk geworden.

Ik besloot even te rusten in de kino. Bij eerdere bezoeken heb ik gemerkt dat sommige dames nooit in de kino komen kijken terwijl andere dit altijd doen. Dit was nu ook weer het geval. Al vrij snel kwam Alexa bij me zitten. Ik masseerde haar nek en schouders. Haar geheugen had geen massage nodig. Ze wist zich namelijk feilloos te herinneren dat ik een maand geleden hetzelfde bij haar had gedaan en dat ik toen gezegd had dat er misschien ooit nog een kamertje inzat. Alexa beschikt over een prachtig lichaam. Ze kan soms direct vrij direct zijn maar dat stoort me niet. Ik besloot haar een kans te geven en heb mijn keuze niet betreurd. We hebben een uurtje doorgebracht in kamer 11. Wederzijdse massage met meer dan alleen de handen, blowjob (heerlijk; Alexa heeft tongpiercing), en seks in missio zorgden dat de 60 minuten omvlogen.

Andere dames die ik gezien heb en ken zijn de Roemeense Amelia, Ariana, Astrid (eerder gewerkt in Artemis) , Catalea, Maria, Mara, Marie, Nela, Nikki, Ramona, Valentina en Vivian, de Hongaarse Beatrice, de Poolse Kinga, de Duits/Poolse Magdalena, de Spaanse Diana en Claudia, de Slowaakse Marlene en de Bulgaarse dames Melissa, Natascha, Nancy, Nikki, Stacy, Victoria en Yasmin. In totaal schat ik dat er zeker 50 dames aanwezig waren toen ik SS verliet.

Tenslotte: ik heb de twee mannelijke koks niet gezien. De soep bij de lunch was echter nu ook weer voortreffelijk.

deket, Molaar and 6 other users have reacted to this post.
deketMolaarBachateroFlyerkeSenecaWandelaar5hotmister1985LoveFromParis