Please or Register to create posts and topics.

25 september

12

Is er al iets geweten ivm de nieuwe maatregelen die per 25 september ingaan ?

Zijn er genoeg dames die aan de voorwaarden voldoen ?

Denk dat de meeste onder ons wel gevaccineerd zijn zodat het qua bezoekers niet veel zal verschillen.

Ik hoorde namelijk van enkele bezoekers dat ze ongerust zijn ivm de line up vanaf 25.9

Quote from peterp095 on September 17, 2021, 3:14 pm

Is er al iets geweten ivm de nieuwe maatregelen die per 25 september ingaan ?

Zijn er genoeg dames die aan de voorwaarden voldoen ?

Denk dat de meeste onder ons wel gevaccineerd zijn zodat het qua bezoekers niet veel zal verschillen.

Ik hoorde namelijk van enkele bezoekers dat ze ongerust zijn ivm de line up vanaf 25.9

Ik denk dat de dames méér ballen hebben dan de meeste bezoekers, zij zijn niet gevaccineerd. Ik ben niet ongerust over de line up van de dames, maar wel over de toelatingseisen.

De toelatingseisen zijn eenvoudig, SS moet de regels opgelegd door de overheid volgen.

Daarom dat menige onder ons zich zorgen maakt over de line-up.

Quote from peterp095 on September 17, 2021, 3:37 pm

De toelatingseisen zijn eenvoudig, SS moet de regels opgelegd door de overheid volgen.

Daarom dat menige onder ons zich zorgen maakt over de line-up.

Zorgen om de line-up zijn er ook om andere redenen.

Dat heb ik afgelopen dinsdag helaas mogen ervaren.

Mag je die andere redenen hier ook noemen?

wat worden de juiste regels per 25 september?

en wat zijn de andere redenen boyke?

libidinio has reacted to this post.
libidinio
Quote from shagoi on September 17, 2021, 9:12 pm
en wat zijn de andere redenen boyke?

Zeer slechte line-up

toenemende upselling door de meiden

 

Ik vind de line up juist zeer goed (Vanessa, Elena en Nella weer terug bijvoorbeeld) en ik heb nog bij niet 1 dame upselling meegemaakt. En ik ga ongeveer 3 van de 4 weken.  Jij weet ze wel uit te zoeken! Er zijn weer wat nieuwe dames zoals Ramona en Sylvia waarvan ik hier lees dat ze prima service bieden.
jammer dat het jou zo tegen viel! Jij hebt me notabene geholpen met goede tips bij mijn eerste bezoek aan SS.

deket and hotmister1985 have reacted to this post.
dekethotmister1985

Maar ik vrees dat Mona niet terug komt

@Dellastrada: Wat een onzin dat je geen ballen zou hebben als je je hebt laten vaccineren.

P.s. Dames zullen nooit ballen hebben tenzij het shemales zijn.

 

 

12